Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 03:37:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 12-02-2006, 11:35:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Ik heb minieme dingen meegemaakt ermee :P

Ik heb het zon jaar geleden heel vaak geprobeerd, en voor mij is het vrij moeilijk om niet af te dwalen met mijn hersenen en geleidelijk over te gaan in dromen.

De eerste ervaring die ik had met bewust uittreden was op een avond dat ik in mijn bed in mijn hoofd deuntjes zat te verzinnen om te spelen op de gitaar.

Na een tijd nam mn fantasie het over, maar ik bekeek het allemaal vanuit een objectief persepectief.

Alsof ik mijn fantasie zat te observeren zonder er echt bij na te denken.

Toen op een gegeven moment voelde ik me alsof ik heel snel wakker werd.

Ik had mijn ogen dicht maar toch zag ik vaag, ik hoorde een soort gezoem en alles voelde vibrerend aan.

Ik probeerde mijn lichaam omhoog te halen om rechtop te gaan zitten ( ik dacht niet echt na bij het feit dat ik zelfs aan het proberen was uit te treden)

Het voelde alsof ik door water bewoog met mijn lichaam, maar dan ook echt dik water, ik keek naar mijn armen, en ik zag een vreemde dubbelzicht, mn arm zag er een beetje doorzichtig blauw uit, en ik zag mijn echte arm daaronder liggen.

Toen schrok ik even en werd ik in een soort klik terug getrokken.

Ik werd toen wakker en ik voelde me vrij uitgeput (niet lichamelijk gezien)

Gewoon echt een gevoel alsof je een dag heb gewerkt (maar dan geestelijk gezien)

Ik viel gelijk in slaap en werd de volgende ochtend wakker, toch voelde ik me goed uitgerust.


Sinds toen ben ik eigenlijk heel levendig gaan dromen.

Ik heb daarna niet nog een keer echt te projecteren, ik heb met mn zelf afgesproken eerst andere dingen te leren (via dromen)

Maar ik ga het in de toekomst zeker proberen te trainen, via mijn droomwereld ben ik erachter gekomen hoe mijn wilskracht werkt.

En dat is zeer belangrijk denk ik persoonlijk, op het moment dat ik actief ga projecteren (wat zeer veel oefening zal nodig hebben) ben ik echt van plan te gaan onderzoeken, ik wil er echt 1 van mijn levensdoelen aan maken, een goed boek er over schrijven met mijn ervaringen.

Maar waar sommige mensen over bang zijn snap ik echt.

Je moet altijd 1 ding onthouden, niets, maar dan ook niets is zeker.

Ik voel me 100% over zeker dat mijn lichaam mijn tempel is, als er 1 plek op de wereld is waar gewoon echt niet ingebroken kan worden, dan is het mijn lichaam wel.

En dat geld voor iedereen wel denk ik, als er iets zou zijn wat je lichaam zou trachten over te nemen, zou je er zelf toch altijd tussen staan, en kan zoiets alleen gebeuren als je het toelaat.

Blijf dus ook sterk in je schoenen staan.

En nu praat ik wel alsof ik er veel over weet, maar dat is omdat het allemaal voelt alsof ik het duizenden jaren gedaan heb, ik denk dus ook dat wanneer ik droom ik eigenlijk ook projecteer, gewoon door het gevoel, ik zou mezelf kunnen uitrekken, en duswaar ook die energieke ontlading kunnen voelen.

Maarja, genoeg leesmateriaal voor jullie mensen :shock:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 30-08-2006, 10:22:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2006, 21:42:31
Berichten: 3
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik steeds tijdens mijn slaap uit mijn lichaam trad.
Ik vond het helemaal niet prettig en vraag nu aan mijn gidsen of ze me willen helpen te beschermen tegen uitredingen.
Gelukkig heb ik er nu meer geen last van gehad de laatste tijd.

Bij mij gebeurde het ook altijd ongevraagd.
Dan werd ik uit mijn lichaam gezogen en dan dacht ik onee ik wil weer terug en dan ging ik meestal met mijn hoofd schudden en was ik snel weer terug in mijn lichaam en werd dan weer wakker.

Maar ik heb ook wel vaak gehad dat ik gewoon in mijn slaapkamer was en ineens besefte dat ik niet meer in mijn lichaam zat, maar lag te slapen en als ik dan naar mijn bed keek, zag ik mezelf en mijn vriend in bed liggen.
Ik heb ook wel eens geprobeerd om te gaan springen zo hoog als het plafond om te checken of ik nog echt uit mijn lichaam was of dat ik aan het dromen was.

Anyway ik vind het zelf niet heel erg prettig en meestal keer ik dan ook weer zo snel mogelijk terug.
Maar ik had ook het idee dat ik steeds gehaald werd zeg maar.
Ik heb ook meerdere keren andere ontmoet tijdens mijn uittredingen
Ik ga er in elk geval niet mee experimenteren dat lijkt me helemaal niet verstandig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 24-01-2007, 19:35:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-01-2007, 20:00:13
Berichten: 9
hey! Nu ik dit gelezen heb krijg ik het warm & koud...heb dit meermaals onbewust...maar dacht dat dit te vermijden was aan slaapverlamming (zoek = sleep paralysis in google)..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 26-10-2007, 18:44:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-08-2007, 00:11:54
Berichten: 17
Locatie: Deest
Hoi,

Ja ik ben nu 14 en heb vaak onverwachtte uittredingen.
Heb heel vaak geprobeerd 'gecontroleerd' uit te treden, maar het lukt nog niet echt.

Heeft er iemand tips over wat ik kan doen om te oefenen?

Groetjes,

Stefan:).

_________________
Love never dies..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 00:10:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Starshine ik raad je aan om het boek Astraal reizen in
andere demensies van Ute Kretschmar te kopen.
Echt een super boek qua uittredingen.
Is een soort dagboek van haar van dingen waar ze tegen aan loopt etc.

Citeer:
Ik heb een tijdje geleden een periode gehad dat ik steeds tijdens mijn slaap uit mijn lichaam trad

Iedereen treedt elke avond uit in zijn slaap.
Het astraal lichaam verlaat ons lichaam om opgeladen te worden,
en om in de sferen te vertoeven.

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 30-10-2007, 06:41:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-08-2007, 00:11:54
Berichten: 17
Locatie: Deest
Dankje :)

_________________
Love never dies..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 09-10-2010, 20:09:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-10-2010, 20:03:08
Berichten: 1
Ik heb gelezen dat uittreden zelfs gevaarlijk kan zijn als je "te ver" van je lighaam afdwaald want dan kunnen andere 'geesten' en dergelijke in jouw lighaam treden... :|
Ik heb zelfs gelezen dat als je lighaam is "ingepikt" dat je(eigenlijk je geest) dan na enige tijd zo uitgeput bent dat je geest ook sterft tenzij jij weer een leeg lighaam vind :shock:...
Maar je kan niet door een normale uittreding doodgaan.
Dus ik zeg alleen maar PAS OP!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-10-2010, 11:41:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
dus dan ben je zegmaar..
opgesloten tussen de ruimte tussen de aarde en de zogenaamde hemel?
tja. ik heb het een keer geprobveert.
maaer het is me toen niwet gelukt.
ik werd moe, maar kon alleen niet slapen.
het duurde dus nog wel een paar uurtjes daarna tot ik eindelijk in slaap viel.
(hebben jullie dat ook dat als je niet kan slapen en je ligt al heel lang wakker dat je naar buiten wilt? ik had dit laatst en ben uit het raam gaan kijken. ik volede iets waarom ik het moest doen. ik naar het raam gelopen, en ik zag zo veel mooie sterren, geen wolkje aan de lucht, maar honderden sterren. dat was zo mooi!) (alleen kreeg ik het koud want dat raam stond open, en ik had niet meer aan als een onderbroek :oops: dus lag ik gauw weer in bed)

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-10-2010, 16:54:42 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
das verlangen naar vrijheid shakkie heb ik ook :)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 19-10-2010, 10:28:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
~gelukkig dan ben ik niet de enige...

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 23-11-2010, 19:59:12 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
Hallo iedereen,
ik ben nieuw op dit Forum, en ik zag toevallig dit topic.
ik heb het niet helemaal doorgelezen (lees: helemaal niet... alleen de eerste paar posts) maar ik moet zeggen dat wat freddietjetje in de 1e post zei echt exact klopte met mijn ervaringen.
Ik heb nu zo'n beetje 3x een bijna-uittreding meegemaakt, niet spontaan maar omdat ik dacht "He! Dat ga ik maar 'es proberen."
De derde keer dat ik het probeerde was tot nu toe de best gelukte keer. Wat me heel erg opviel was dat het allemaal vrij normaal was (totale ontspanning, zwaar gevoel, zoemend/piepend geluid, etc. maar verder gewoon alsof ik in een dikke deken van zachte, isolerende, warme mist gewikkeld was. Misschien zelfs een tikkie verstikkend...)maar op een gegeven moment veranderde alles heel snel, echt een gevoel dat er iets anders gebeurt, ECHT anders.
Nouja, ik voelde dus een soort trillingen door mijn hele lijf suizen, en ik had het gevoel omhoog geduwd te worden en het geluid werd oorverdovend hard.
Daarna ging mijn hart als een razende tekeer en alles voelde vreemd en suizend aan. Daarna ging het fout, ik ging, idd zoals freddietjetje zei, als een kleuter denken "OH gosh! Het gebeurt! Het lukt! Het lukt! SOOO EXITED!!" en dat heel hyperactief... ik probeerde mijn hoofd nog te bedaren, maar het kwaad was al geschied :/ en ik had daarna het gevoel "terug te vallen" in mijn lichaam, met een soort van schok... uhm, niet echt vallen, meer een schok.
Daarna had ik enorme dorst en was ik doodop, maar wel ervan overtuigd dat uittreden echt bestaat.
Ik heb dit nog twee keer meegemaakt, nooit meer zo intens als de eerste keer, ongetwijfeld omdat ik dat als maatstaaf gebruikte en het te snel wou laten gebeuren.
Maar kan iemand tips geven HOE KOM IK VOORBIJ DIE LAATSTE FASE???! Het lukt gewoon niet, als mijn hersenen geen overuren draaien, dan trilt mijn hart wel uit mijn borstkas of hyperventileer ik zo erg dat ik wel wakker MOET worden...!!! :/
anyone... advice...!? Plz...!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 24-11-2010, 00:39:07 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoi Bella,

om te beginnen welkom op 't forum ;). Advice vroeg je he :p?
Probeer eens wat meer te aarden om je lichaam zelf ook wat meer tot rust te brengen. Dan heb je misschien wat meer controle en balans :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 24-11-2010, 19:09:43 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
:) Bedankt Matthijs!
Hoe moet je dan goed aarden btw?? Ik probeer het meestal wel, maar ik weet niet echt precies hoe het moet...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 24-11-2010, 19:43:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
ik las ook ooit ergens, dat als je bent uitgetreden, je niet te ver vanje lichaam moet gaan, en niet te lang wegblijven.
omdat ronddwalende geesten ofzo je lichaam dan in konden trekken.
en jijzelf niet terug kunt.

maar ik had eerst altijd de gedachte, omdat ik zovaak hoofdpijn had, me ineens ergens boos om kon maken, me ineens anders ging gedragen, dat ik ooit ben wezen uittreden, een andere geest mijn lichaam wou inpikken, en ik zo snel terug ging, dat ik samen erin ging met die geest, dus ik heb zoalng ik mij heb kunnen herinneren, gedacht dat ik met 2 geesten in een lichaam zat,
en toen sinds kort, voelde ik me heel raar, soort van leeg, savonds kreeg ik ineens een gedachte van: misschien heb ik mijn lichaam weer voor mezelf! en is die andere geest eruit! dat was toen een opluchting.
maar kan dit?

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 25-11-2010, 11:20:21 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
dat kan als jij jouw bescherming toen niet aan had

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl