Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 12:20:56

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: telekinese
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 10:50:57 
Groentje
Groentje

Ik hoop dat ik het goede woord gebruik (telekinese?), ik bedoel iniedergval het 'lepels buigen e.d.'.
Hebben jullie daar ervaring mee? Kennen jullie iemand die het kan, of denken jullie dat het nep is?

Zelf denk ik dat het best zou kunnen als je uitgaat van de kwantum fisica ofzo.

Berichtenonderwerp: Re: telekinese
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 13:45:27 
Nimf
Nimf

Ik heb er geen ervaring mee, en ja ik ken iemand die het een tijdje heeft gekund maar heb het zelf nooit mogen ervaren.
Mijn echte pa heeft ook nog wat truucjes in zijn mouw maar heb het nooit live mee mogen maken.
Hoeft ook niet.
Het bestaat wel degelijk namelijk, maar... tja... zo interessant als het is... als je het eenmaal hebt gezien.
Great.
Het is gewoon een foefje.
Elders staat hier ook al een topic over, van een man die een uur boven een plein heeft "gezweeft".
Daar staat verder toelichting over het onderwerp en mijn mening en ook velen van anderen! ;)

BerichtGeplaatst: 12-12-2005, 16:40:26 
Groentje
Groentje

dankje :)
Het is idd misschien maar ene trucje maar wel erg interessant.. 8)

BerichtGeplaatst: 24-02-2006, 20:03:55 
Groentje
Groentje

Hey,

Ik kan telekinese. Het is eigenlijk per ongeluk gegaan. Ik zal wel ff uitleggen.

Mijn ouders hebben ooit eens een heks van brooddeeg gekocht. Die hangt nu boven mij in de gang, waar mijn computer staat.
Maar ze heeft een soort jurkje aan van stof, heel licht stof, een beetje van dat vitrage-achtige spul (dat doorzichtige wat veel mensen voor de ramen hebben hangen), maar dan nog iets dunner.
Maar een tijdje geleden keek ik dus naar die heks, en ik zweerde dat ik dat jurkje op een heel overdreven manier zag bewegen. Niet zoals de wind zeg maar, maar echt net alsof je het vast hebt en er dan mee heen en weer beweegt.
Dus ik werd er een beetje bang van (ik had toen nog helemaal niks met spiritualiteit). Ik dacht van 'Woow, gaan we hier met geesten te maken krijgen ofzo!' Maar ik was er zo van onder de indruk, dat ik dingen over spiritualiteit ben gaan opzoeken. En toen kwam ik terecht bij telekinese. En daar stond dus bij 'objecten laten bewegen met de geestkracht' en er stond dus beschreven hoe dat werkte.
Toen ben ik dat gaan proberen met die heks. Dus dat jurkje een bepaalde kant op bewegen. En dat lukte!
Waarschijnlijk heb ik me dus al die keren ingebeeld dat dat jurkje ook echt bewoog, en daardoor bewoog het dus ook!

Nu ben ik wat meer oefeningetjes gaan doen en het gaat best goed.
Ik heb wat meer ervaringen nu met het spirituele en ik ben er erg blij mee, want je kunt echt heel mooie dingen meemaken.

Het enige dat je kan tegenhouden om telekinese te doen is ongeloof. Je moet gewoon in je hoofd hebben dat iets beweegt en niet twijfelen. Om op die manier te denken is nog best lastig, maar als je veel oefent zal het vanzelf beter gaan. Er staat vaak op sites dat het wel een jaar of 5 duurt voor je het door hebt. Maar bij mij lukte het dus meteen, en ik weet zeker dat dat bij iedereen moet lukken. Laten we maar zo zeggen, als je telekinese WILT kunnen en gelooft dat het kan, dan zal het je zeker snel lukken.

Veel succes!

Groeten,

Wander

BerichtGeplaatst: 03-06-2006, 15:53:58 
Dwerg
Dwerg

Ik vraag me altijd af als iemand iets ziet bewegen zonder aanraking (en niet door de wind) of dat dan objectief door iedereen gezien kan worden of dat het subjectief is vanuit de persoon zelf die het ziet die dan een communicatie-ervaring heeft met andere dimensies zeg maar.....(in de volksmond verbeelding genoemd maar het dat zeker niet is.......ja voor anderen die op dat moment er niet mee in contact staan en het dan dus ook niet zien)

GRoet,
Thijs

* Notice and remember your dreams.

BerichtGeplaatst: 04-06-2006, 12:42:36 
Groentje
Groentje

Als je iets beweegt met je hand, dan zien anderen het ook. Je gedachten zijn energie. Maar je hand bestaat zelf ook uit energie, alles is ten slotte energie.
Geen verschil dus of je het met je gedachten of met je hand doet.
Als iets beweegt kunnen anderen dat ook zien.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00