Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:20:40

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: raar!
BerichtGeplaatst: 21-12-2005, 14:38:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2005, 19:04:27
Berichten: 5
Hoi luitjes,

Afgelopen vrijdag/zaterdag is mijn neef plotseling overleden, de oorzaak van zijn overlijden weten ze nog niet.

Nu kon ik zaterdag avond niet goed slapen, ben uit eindelijk in slaap gevallen en een uur tot anderhalf uur later werd ik weer wakker.

Er was iets in mijn slaapkamer dat me aant pushen was. Ik moest me omdraaien en kijken maar ik durfde niet en omdat het me zo aan het aandringen was raakte ik bijna in paniek. Eerst dacht ik het is misschien mijn neef en toen dacht ik dalijk is het iemand anders omdat ik al vaker wat gezien heb in mijn woning.

Vanuit die paniek heb ik mijn vriend aan de haren getrokken, kon er niks aan doen ik wou dat hij wakker werd en misschien kon zien wat het was.
het is alleen als mijn vriend slaapt dan krijg je hem van geen kanten wakker, heb nog geprobeerd om te schreeuwen maar dat lukte niet.

Uiteindelijk heb ik gevraagd of die gene wat in de kamer weg wou gaan, omdat ik nog niet klaar ben om ermee om te gaan, en toen was het gelukkig weg.

de dag ernaar was ik met mijn zusje aant msne en ik had het er over wat er gebeurt was, ik zet het licht aan en de stoppen sloegen door.
Ik schrok me kapot toen dat gebeurde, was de eerste keer dat op de boven verdieping de stoppen door sloegen.

wie weet wat het zou kunnen zijn geweest?
wie heeft er ook zoiets mee gemaakt?

Groetjes van Bubbles :?

_________________
beter iets moois verloren, dan nooit iets moois gehad te hebben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: raar!
BerichtGeplaatst: 23-12-2005, 20:33:16 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Dat van de stoppen weet ik niet...Er kan ook een logiese verklaring voor zijn. Wat zegt je eigen gevoel?

Ik snap dat je angst had....hey dat had ik ook!
Ik werdt op een nach rond een uur of twee wakker...Iets had me wakker gemaakt. Boven me bed hing een blauwe waas. Ik kreeg het spaans benauwd! Ik verstopte me onder de dekens en vroeg het om te vertrekken. dat gebeurde dus ook.

De volgende ochtend dacht ik gewoon dat ik niet helemaal spoorde,
tot dat de nacht erop rond dezelfd etijd het weer gebeurde.
Ik held op sokken bleef tegen mezelf zeggen geen angst te hebben maar uiteindelijk kroop ik toch weer onder de dekens waarna de waas verdween.

Ik had er zelf om gevraagd overigens. Het was mijn gids lol

Als je er nog niet aan toe bent zal jou neef het accepteren.
Hij heeft gemerk dat jij hem kon aanvoelen. Dus zodra jij er klaar voor bent volgens hun 'berkeningen' zal hij het misschien nog eens proberen.
Dit is naar eigen ervaring..

Kon je goed met hem overweg??? Praat met hem in gedachten....hij zal je kunnen horen...

Gecondoleerd met je neef....

Liefs.., Sunset


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: raar!
BerichtGeplaatst: 23-12-2005, 20:39:34 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Oh en het is niet raar hoor, onze dierbaren zijn heel vaak in de buurt, we voelen ze alleen niet altijd. :wink:

Als je slaapt en je wordt wakker gemaakt, komt dat door hen, zij stemmen zich af op jou en zo kun jij hen voelen of soms waarnemen ((dat licht aan hun eigen krachten die ze natuurlijk moeten ontwikkelen, maar het kan ook goed zijn dat ook zij hulp krijgen dit te doen, dmv van hogere geesten.)) totdat jij terug gaat in jou eigen 'toestand'/afstemming/denken. Je kunt natuurlijk ook een aanleg hebben dit te kunnen voelen...er voor open staan etc etc...lol ik dwaal af van het onderwerp

~x~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: raar!
BerichtGeplaatst: 23-12-2005, 23:35:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2005, 19:04:27
Berichten: 5
Hey luitjes,

Dank je wel.

Ja ik kon goed overweg met hem, mijn gevoel zei dat hij het was wat wou dat ik me omdraaide, maar door die drang durfde ik niet meer.
De dag daarna had spijt dat ik het niet had gedaan.

ik zag vroeger veel dingen en toen heb ik me er voor af gesloten.
Sinds een jaar zie ik weer vanalles en gebeurd er ook vanalles.

Vroeger zag ik ze als schimmen, en nu kan ik ze heel duidelijk zien zoals ik levende mensen ook zie. Meestal zie ik ze als ik uittreed, de ene keer denk ik van nu ben ik er klaar voor en als er wat gebeurd dan heb ik weer zoiets van nu niet.

Vandaag hebben we hem gecremeerd, was erg emotioneel.
Zoveel mensen die de kerk uitrende, bij het crematoruim zijn bijna de helft naar buiten gegaan ze konden het niet meer aan, mijn neef was een erg geliefd mens hij is 33 jaar geworden en was papa van 2 kindertjes.

Tijdens dit gebeuren is in de familie een jongetje geboren, een lach en traan gingen vandaag hand in hand.

groetjes van Bubbles :cry: :D

_________________
beter iets moois verloren, dan nooit iets moois gehad te hebben.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: raar!
BerichtGeplaatst: 24-12-2005, 01:13:52 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Hij is nu gelukkig laat dat je steun zijn....je weet dat hij je op zal wachten. Samen met anderne dierbaren. Zij die je omringen begrijpen ook dat je angst hebt...ooit komt die dag en zul je je overgeven...Volg je gevoel!

Liefs.., Sunset

~x~


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl