Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:49:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 18-12-2011, 21:05:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Entiteiten zijn 'dingen die bestaan omdat ze bestaan'. Een geest valt onder het kopje entiteiten.

Sommige mensen spreken met hun gids, terwijl anderen alleen maar voelen of gedachten uitwisselen. Dat is heel erg persoonlijk. Ligt er ook een beetje aan hoe je Gids zich aan jou openbaart. Sommige Gidsen laten zich zien in de vorm van een mens, terwijl andere Gidsen zich als bijvoorbeeld een dier aan je laten zien, of ze laten zich juist helemaal niet fysiek zien.

Over het algemeen is taal absoluut geen barrière :wink: . Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die radeloos was omdat zijn gids in het Russisch tegen hem aan het praten was.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 18-12-2011, 21:41:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-12-2011, 19:40:22
Berichten: 66
Locatie: Frankrijk
Dankje voor je antwoord.


Blackbird schreef:
Over het algemeen is taal absoluut geen barrière :wink: . Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die radeloos was omdat zijn gids in het Russisch tegen hem aan het praten was.

haha :D

_________________
toeval bestaat niet - geniet zoveel mogelijk, en leer van alles


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 19-12-2011, 18:22:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-12-2011, 19:40:22
Berichten: 66
Locatie: Frankrijk
BrianK schreef:
Deze informatie komt trouwens ook allemaal van mijn gids af, zie het als een berichtje van hem verwoord door mij :)

Groetjesss


Jeetje wat handig dat je je gids bij je hebt en er goed contact mee kan hebben......! alsof je altijd alles weet of anders even aan je gids kan vragen. Heb jij de hele dag contact met je gids ?
Misschien een stomme vraag, maar kan je daar niet ook gebruik van maken bij proefwerken op school ?

X

_________________
toeval bestaat niet - geniet zoveel mogelijk, en leer van alles


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 23-12-2011, 12:24:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Contact met gidsen gaat trouwens voor iedereen anders. Ik lees bijvoorbeeld dat BrianK heel veel kan spreken met zijn gids. Ik niet. Ik heb mijn gids ooit ontmoet, lang geleden. Ik heb er trouwens drie Alida, Zagreb en Sebastiaan. Maar ik zie hen zelden tot nooit. Ook spreek ik niet echt hardop met hen. Toch geven zij mij veel informatie door via zogezegd "telepathisch contact". Ik hoor geen stemmen in mijn hoofd ofzo, ik kan het ook niet zo goed uitleggen. Maar heel vaak bevestigen ze iets of juist weer niet.
Ik voel hen vaak bij me...een warm en liefdevol gevoel. Anders dan andere aanwezigheden.. (geesten spoken entiteiten ik vind het allemaal stomme woorden..ik zoek nog altijd heel creatief naar een woord dat minder angst of negatieviteit in zich heeft).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 10-01-2012, 20:54:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Zoo weer iets geleerd over gidsen :)
Ik ken de mijne ook niet en verdiep mij er ook niet echt super in op het moment :P
Ik heb eerst echt super veel pogingen gedaan om contact te maken maar geen een was er gelukt ;)
En nou denk ik ook wel zo van naja ik zie wel of ik ooit contact maak of nie XDD
Maar een erg mooi topic over gidsen, Het blijft mooi om dat soort dingen te lezen.

En mirror want fijn dat jij je soulmate en je tweelingziel heb ontdekt Echt geweldig voor je!!! :)
En het is wel echt liefde op een enorm hoog niveau als hij je kan los laten om je nieuwe geluk niet te verstoren,
Prachtig!

Dat moest ik gewoon even zeggen..
Groetjes Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 24-05-2012, 16:50:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik heb eff een vraagje, ik heb wel altijd dat er iemand naast me staat of loopt(aan mijn linkerkant, maakt dat uit??) en ik heb soms ook wel dat antwoorden me te binnen schieten, is dit dan mijn gids??? ik heb een best grote fantasie over alles, maar hoe moet ik mijn fantasie en mijn gids onderscheiden??

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 25-05-2012, 00:19:19 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
het kan, maar wat je zegt, het kan net zo goed fantasie zijn en je eigen onderbewuste die de dingen doorgeeft.

De kracht om die twee dingen uit elkaar te houden, die zit echt in jezelf. Probeer eens te mediteren ;). Misschien levert dat een antwoord op je vraag.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 27-05-2012, 08:49:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik zal het gaan doen, ik denk dat het ook bij meer dingen zal gaan helpen

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 28-05-2012, 13:38:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik ging vandaag mediteren, eigenlijk om mijn emoties los te koppelen en eff gedachtenloos te zijn. toen ik helemaal gedachtenloos en emotieloos was zag ik een gezicht, en toen kreeg ik mijn emoties terug en verdween het. maar kan dat mijn gids zijn???? het gezicht kwam me bekend voor. ik heb wel vaker geprobeerd te mediteren.

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 21-08-2013, 00:29:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Kan inderdaad zo zijn, het is in ieder geval iemand die contact met jou wil maken
Probeer de volgende keer langer te kijken en maak contact vanuit je hart
Vraag wat voor boodschap hij voor jou heeft

Ik ben benieuwd 8)

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 21-08-2013, 11:27:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
In sommige gevallen weet ik niet zeker of ik mijn gids hoor, of simpelweg een gedachte van mijzelf. Hoe kun je enerzijds onderscheid maken tussen gedachte en gids en wat voor methodes kun je gebruiken om zuiverder en meer contact met je gids te maken? (Ja ik heb alles in dit topic gelezen, maar ik kan toch nog niet echt uitsluitsel krijgen hierin)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 21-08-2013, 12:48:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Ik heb eindelijk nu toch contact kunnen maken met wat ik denk dat een gids of engel is. Het uit zich als: Barasienkag
Na het deel "kag" breekt het woordje elke keer af in iets anders... Ik heb in ieder geval het eerste deel Barasienkag.
Het klinkt als: Ba/Pa - ra - sie - jen - kagh

Ik weet nu alleen nog niet precies wat ik hiermee kan. :P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gidsen
BerichtGeplaatst: 21-08-2013, 23:26:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Als dit de naam is van je Gids kun je hem om raad of bijstand vragen je kunt zijn naam uitspreken of de energie aanspreken

Als dit een boodschap is vanuit de pleiaden (klinkt raar maar das mijn gevoel) probeer het dan is te vertalen met je gevoel

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl