Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:55:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 18:54:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-01-2006, 16:32:20
Berichten: 35
Locatie: Hulst
Ik ben bang...
Ik ben bang voor geesten. Ik heb een vrouw meerdere malen gezien, maar geen flauw idee wie ze is! En ik twijffel er ook heel erg aan of ik haar wel écht zag.. En nu ik hier over praat word ik nog veel banger en heb ik het idee dat er meegeken wordt! Wat meot ik doen? :(

liefs

_________________
There's a hell of a lot more to me..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 19:24:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Rustig blijven, niet bang zijn.
Zij kunnen je niets maken. Probeer de vrouw weg te sturen met overtuigende gedachten en/of stem.

Vraag aan je gidsen of zij diegene mee willen nemen naar het licht. Als jij deze vrouw niet wilt zien, hoeft dit niet te gebeuren.

Als je wilt mag je me mailen. Carina@spirituelejongeren.nl

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 25-01-2006, 14:30:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-01-2006, 20:29:12
Berichten: 106
Locatie: Enschede
ikzelf heb nog nooit "iemand" gezien...tenminste niet dat ik weet...maar ik voel wel...ik voel dat er naar me gekeken wordt...
Heel lang heb ik het ook heel erg eng gevonden...maar nu ik er veel meer over praat (ook hier en glukkig met collegas die hetzelfde kennen) voel ik me er echt 100 punten beter onder...

In het begin kost het idd veel moeite om je eroverheen te zetten...maar ik geloof nu echt in het clichee dat erover praten helpt...het helpt mij echt wel...

Nu gebeuren er echter andere dingen...ik voel nog steeds wel dat er gekeken wordt...maar ik heb ondertussen dus ook de parfum van me vorig jaar overleden opa geroken (op zolder waar nix en niemand was) en het scherm van de pc ging laats vanzelf aan...verders heb ik met de camera nu een aantal keren gehad dat deze spontaan in standbymodus springt...
En ik vind het geweldig nu...als je eenmaal over je angst heenbent...

pratenpratenpraten...het werkt...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 28-01-2006, 19:34:57 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
Weet je,

Soms voel je je gedumpt in een land waar je de weg niet weet en de taal niet spreekt, het is zo fijn mensen te ontmoeten die jou taal wel spreken.

Er zijn genoeg mensen die jou ervaringen herkennen, waardoor je hier misschien een stukje rust in kan vinden. :wink:

_________________
Each Player must accept the cards life deals hem or her

But once they are in hand
He or she alone must decide
How to play the cards
In order to win the game


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 21-02-2006, 21:09:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-01-2006, 23:52:10
Berichten: 166
Locatie: Hoorn
carina schreef:
Rustig blijven, niet bang zijn.
Zij kunnen je niets maken. Probeer de vrouw weg te sturen met overtuigende gedachten en/of stem.

Vraag aan je gidsen of zij diegene mee willen nemen naar het licht. Als jij deze vrouw niet wilt zien, hoeft dit niet te gebeuren.

Als je wilt mag je me mailen. Carina@spirituelejongeren.nl

Liefs Carina ;)


Als ik me niet prettig voel bij een bepaalde aanwezigheid (gebeurd redelijk vaak) roep ik vaak aEN NOU OPSODEMIETEREN! heel kwaad en ook werkelijk menend, soms wat vaker soms maar een enkele keer. Dat werkt bij mij heel erg goed :wink:

Misschien kan je er wat mee

_________________
Wie is de wereld?
als men hem niet eens kent.
Wie is de mens?
Als zij zijn eigen zwakte niet erkent.

14- 9-2006


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 22-02-2006, 11:23:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
Ik kan het me helemaal voorstellen dat je bang bent ik moest er ook niet aan denken om overleden mensen te gaan zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 08-03-2006, 23:55:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-02-2005, 21:36:24
Berichten: 14
Locatie: Utrecht
wat hier al staat is idd laten merken dat je het niet fijn vind
dan gaan de meeste wel weg
ik heb er ook vaak veel op bezoek
en soms vind ik dat niet erg en soms wel
dan vraag ik ze om weg te gaan en dan gaan ze vaak gelukkig ook :)
maar ik kan begrijpen dat je het eng vind!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 09-03-2006, 19:57:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-02-2006, 00:13:02
Berichten: 20
Het is hartstikke logisch dat je bang bent. Maar het is niet nodig.
Ten eerste kan diegene jou niets maken, wat Carina ook al zij.
Door die persoon simpelweg weg te sturen zal dat ook gebeuren.
Gewoon echt overtuigend overkomen en zeggen 'Ik wil dit niet, ik wil dat je weg gaat.'
Je kan inderdaad ook aan je engel en gids vragen of zij je daarbij willen helpen. Ze zullen je ALTIJD helpen, als je het aan ze vraagt. Ik heb het zelf ook gehad. Alleen ik kon die persoon niet zien, maar ik voelde wel heel duidelijk dat er iemand was en ik had er geen goed gevoel bij.
Ik heb toen gevraagd of mijn engel en gids mij wilden helpen. Het is toen niet meer gebeurd. En twee dagen later heb ik zelfs een wit veertje gekregen. Die kwam zo uit het niets op mijn bureau voor mijn neus neerdalen. Waarschijnlijk als bedankje dat ik in mijn engel en gids geloof.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes,

Wander


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 16-03-2006, 08:49:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-03-2006, 14:10:58
Berichten: 6
Eeey,

Wat bij mij hielp was er niet teveel in verdiepen. Als ik bang werd probeerde ik gewoon me bezig te houden met iets heel anders.

En dan als je er weer klaar voor bent, en niet meer bang, weer langsaam erin rollen. Want je zult merken er is geen reden om bang te zijn.

Hoe minder je ermee bezig houd, hoe kleiner de kans wordt dat je een geest treft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 16-03-2006, 09:43:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2005, 13:55:37
Berichten: 1166
Locatie: Pernis
# Noa schreef:
Ik ben bang...
Ik ben bang voor geesten. Ik heb een vrouw meerdere malen gezien, maar geen flauw idee wie ze is! En ik twijffel er ook heel erg aan of ik haar wel écht zag.. En nu ik hier over praat word ik nog veel banger en heb ik het idee dat er meegeken wordt! Wat meot ik doen? :(

liefs


Ik snap heel goed wat je bedoelt.. Ik ken het zelf ook.. Dat heb ik in het begin ook erg gehad.. Je weet niet zeker of het nou waar is wat je ziet.. hou je je zelf nou voor de gek of hoe zit het nou?! Maar het is echt waar wat je ziet.. Je moet anders maar kijken.. mensen die ze niet zien die reageren ook op ze.. Let maar eens op.. Als jij er 1tje ziet (buiten je kamer dan) let eens op de reacties van hun.. Het is een .. (kom even nie meer op het woord :?) bewijs (heb 2 min aant denken geweest)..

Maar over het probleem dat je er bang voor ben.. Je kan ze weg sturen idd weg sturen.. Ik doe het iets minder hard als L&R.. maar als je gewoon zegt dat ze weg moet gaan en je met rust moet laten dan doen ze dat..
Er is niks om bang voor te zijn.. en zodra je het een beetje onder controle hebt zal het echt een gave zijn in plaats van een last.. ;)

xxx Sanne

_________________
the greatest thing
you'll ever learn
is just to love
and be loved
in return


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 31-03-2006, 12:01:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2005, 13:10:32
Berichten: 1363
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar heel bang van wordt... Ik zie niets voor zover ik weet maar ik heb het idee het echt te voelen en daar wordt ik soms ook al bang van. En vooral als je niemand ziet maar het wel voelt, ga je erg aan jezelf twijfelen en dat vind ik wel lastig.

Ik hoop dat je er in het vervolg minder bang voor zal zijn of ze inderdaad weg kunt sturen. Ik ga dit zelf ook eens proberen wanneer ik er geen goed gevoel bij heb...

heel veel liefs, Deniece


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 09:12:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-05-2006, 23:24:28
Berichten: 9
Locatie: Amsterdam
Angst/liefde/haat

Alle de zelfde energie, slechts anders geplaatst in intentie, zie mijn post onder: "trilling verhogen" je gedachten zijn bepalend voor je ervaring, de energie die je zag als "vrouw" kan je ook omarmen er er een andere intentie aan geven, vraag haar of ze je gids wil zijn, of je vriendin.

beperk je niet met angst,

mijn antwoord op "ik ben bang!!" is dan ook: "ben het niet"

kies...

kussDave


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 14:16:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-02-2006, 13:10:55
Berichten: 81
dench schreef:
Angst/liefde/haat

Alle de zelfde energie, slechts anders geplaatst in intentie, zie mijn post onder: "trilling verhogen" je gedachten zijn bepalend voor je ervaring, de energie die je zag als "vrouw" kan je ook omarmen er er een andere intentie aan geven, vraag haar of ze je gids wil zijn, of je vriendin.

beperk je niet met angst,

mijn antwoord op "ik ben bang!!" is dan ook: "ben het niet"

kies...

kussDave


Persoonlijk zal ik dat laatste niet vragen als het een negatieve energie is waarom zou je die om je heen willen hebben?! Ik heb het vaak ook ik zie ze niet maar voel ze wel, ik ben minder bang dan vroeger (toen ik echt heel klein was) maar sinds ik alleen woon vind ik het wel moeilijk ik slaap altijd met het licht aan en meestal ben ik 's avonds bang maar soms voel ik ze ook overdag dan vaak schrik ik enorm en kijk snel achterom (weet niet waarom maar meestal staan ze achter mij) dit is dan wel ff schrikken maar vraag dan of ze weg willen gaan en dat gebeurd meestal ook... Het gevoel van je moet gewoon niet bang zijn ze kunnen je niets doen vind ik persoonlijk makkelijker gezegt dan gedaan....

Liefs,

_________________
Nicole


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 15:49:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-05-2006, 23:24:28
Berichten: 9
Locatie: Amsterdam
Weet je wat het is Nicole,

Het universum werkt met de wet van aantreking,

Wat het ook is waar je aan denkt zal je aantrekken,

dus waarom denken/ervoor kiezen dat het negatieve energie is?

Waarom niet je goddelijke kracht kenbaar maken en in je gedachten de negatieve gedachte omzetten in een positieve?

Zolang als je de negatieve gedachte vasthoud zal je negatieve ervaringen ontvangen, je plaatst met je gedachten een bestelling bij het universum, deze zal je worden geleverd ongeacht de smaak van je gedachte (positief of negatief).

Je kunt alles zijn, hebben, en bereiken wat je wilt, zolang je je ermaar op focust, daar bedoel ik mee als je het maar duidelijk in je gedachten houd.

(veel angsten zijn kristalhelder van kwaliteit)

Alles wat je tegenkomt in je leven, trek je aan, het is een afspiegeling van wat er zich afspeelt in je hoofd, dat wat zich helder en duidelijk afspeelt in je hoofd veschijnt in je leven.

De regel is : Gedachten Worden Dingen,

Als je hier aan twijfelt kijk dan maar eens goed om je heen, alles wat je ziet is begonnen als een gedachte, al onze bouwwerken en creaties zijn begonnen als een idee.

Negatieve/positieve dingen er is geen onderscheid waar het om gaat is: waar ben je op gefocust, wat speelt er zich af in je hoofd, welke gedachten houd je vast en welke laat je los?

Je kunt NU beginnen met je goed te voelen, je kunt NU beginnen met je succesvol te voelen, je kunt NU beginnen met jezelf een betere versie van jezelf voor-te-stellen, (snap je die, iets voor je zelf plaatsen, voor-stellen, zodat je het tegengaatkomen) dit zijn allemaal gedachtenspelletjes.

Je weet waneer iets goed voor je is of waneer iets slecht voor je is door je gevoel, er zijn in principe 2 gevoelens, goede en slechte, dus als een gedachte een bepaald gevoel in je opwekt wat niet streeft met wat je wilt bereiken, verander dan de gedachte! het is zo simple als dat.

Het universum corespondeert naar de aard van je geesteslied, en je zingt altijd/continue/nonstop, dus kies een lied dat goed voor je voelt!

Zing bewust luid en duidelijk en laat de gebeurtenissen om je heen je niet van je gedachten brengen. Blijf bij je gedachten/keuzes en laat je door je gevoel leiden of je ze moet aanpassen of niet, vertrouw dus ook op je gevoel, het is je navigatiesysteem, om tot een passende keus/gedachte te komen

wat je denkt
wat je voelt
en dat wat je manifesteert
is altijd precies gematched
absoluut geen uitzonderingen

kisssz dave


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 05-06-2006, 11:29:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2005, 19:15:02
Berichten: 86
Locatie: Driebergen
Mooi gezegd dench! ik begrijp precies wat je bedoelt. De kracht van je eigen gedachte is echt enorm.

Laatst zat ik in mijn kamer en zag op de overloop de lamp knipperen. Ik dacht bij mezelf 'stel dat het eens iets anders is dan slechte bedrading...', hier werd ik bang van en acuut begon ook de lamp op mijn kamer ook. De tijd daarna begonnen opvallend vaak de lampen te knipperen.En vooral als ik bang was dat het ging gebeuren, na een horrorfilm bijvoorbeeld. De lamp in de badkamer ging ook nog eens mee doen.

Nu ben ik erachter dat ik dit allemaal in mijn hoofd creeër. Heel afentoe knippert de lamp nog een keer maar ik ben er niet meer bang voor, ik fokte mezelf alleen maar op met mijn eigen gedachtes.

Dus Noa laat je niet door je eigen gedachtes ophol brengen. Hiermee bedoel ik niet dat die geest een gedachte van je is maar de angst die je ervoor voelt.

xx Zonne


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl