Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:44:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04-02-2006, 13:55:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2005, 14:20:31
Berichten: 25
Ik heb gisteren iets meegemaakt en ik vroeg me af of er meerdere mensen met die ervaring zijn:

Tijdens een meditatie kreeg ik beelden door van vorige levens (dat komt omdat ik laatst een regressie sessie ben ondergaan) en ik zag vooral gezichten, boze en vriendelijke. Ik voelde ook allerlei emoties en allerlei spieren in mijn lichaam trokken kort samen. echt van die stuiptrekkingjes; ik kreeg het idee alsof ik telkens iets ontweek.. ik bleef in die meditatie, omdat ik dacht dat het hoorde bij het bewust worden van al die ervaringen uit vorige levens. Dus ik wachtte maar af, maar ik voelde een getrek in mijn kruin. het werd steeds sterker en het leek net alsof ik via mijn hoofd uit mijn lichaam, getrokken werd. Het voelde niet echt goed en het was ook zo sterk, dat ik dacht: o o dadelijk verlies ik mijn bewustzijn. echt precies op het randje, kwam ik uit de meditatie.

Ik zag toen alles wazig, had het gevoel dat ik nog steeds gedeeltelijk weg was, mijn hart klopte als n bezetene en zelfs in mijn gevoelsvlecht bovenaan voelde ik een geklop. Ik was heel erg geschrokken. trilde door heel mijn lichaam en het duurde echt lang voor ik 'bij' was.

het medium die er bij was, legde uit dat ik in mijn 'mannelijkheid' stond en dat getrek aan mijn kruin voelde, omdat ik perse wilde weten wat ik zag. dus dat ik wilde weten wat er ooit gebeurd is met me. Voortaan moet ik me als ik dat voel concentreren vlak onder navel: waar de ziel zit zeg maar.. en dat als ik door had gegaan dat ik dan ergens had geweest waar ik niet had moeten zijn. (het was overigens geen uittreden zei ze, al kan het er wel op lijken) ik vind het allemaal een beetje vreemd. ik heb totaal geen verstand daarvan en die ervaring zal ik ook nooit vergeten. ik denk wel dat ik er controle over heb, maar omdat ik gisteren dacht dat het hoorde, liet ik het het te lang doorgaan.
zijn er mensen die mij hierover meer uitleg kunnen geven? of die hetzelfde wel eens meegmaakt hebben?

en hoe ik naast het concentreren onder mijn navel weer terug kan komen, als me dat overkomt. ik heb namelijk zelfs nu nog het gevoel dat er iets niet klopt bij mijn kruin en ik zou dat graag willen veranderen.

bij voorbaat dank in ieder geval
xxx


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2006, 19:48:02 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Zei het medium er "NU NOG" bij over "die plek waar je niet had moeten zijn". Dus waar je NU NOG niet had moeten zijn.

Als dit NU NOG er niet bij wordt gezegd, dan wordt er een angst gecreerd dat er een plek is waar je nooit mag zijn. Die is er niet.

Het is wel niet de bedoeling dat je vanuit je huidige situatie in een keer je gehele zelf zeg maar bevat op deze manier. Dat zou overweldigend (overwhelming) zijn. In die zin heeft het medium dus gelijk.

Het is zoiets als alleen maar steeds dieper onderwater zwemmen. Je komt dan heel ver, maar terug wordt moeilijker.

Die angst die je voelt, is er op dat moment niet voor niets. Het is communicatie van jezelf dat aangeeft wanneer jijzelf vindt dat het genoeg is (zo'n sessie zeg maar).

En bedenk altijd een volgende dag gewoon weer een kans op zo'n ervaring. Een kwestie van er vertrouwd mee raken (meer longinhoud zogezegd).

Groeten,
Thijs

PS. dit stuk is ook voor mijzelf bedoeld, omdat ikzelf op dit moment nog niet in die mate bezig ben met wat jij hebt beschreven.

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-06-2006, 11:27:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-04-2005, 16:02:31
Berichten: 156
Locatie: Den haag
ja dat heb ik ook weleens .. dan zit ik in mijn kamer gewoon hier dingen op dit forom te lezen ofzo en dan voel ik ineens dat er iemand binnen komt.
Het gevoel dat ik heel erg hoog ben bekruipt me dan en t lijk net alsof ik heel erg hoog getrokken wordt. Soms vind ik dit best eng maar je kan het gewoon wegsturen meestal :)
Het lijkt dan net alsof ik niet meer met mn voeten op aarde ben en letterlijk zweef.

_________________
Dreams are today's answers to tomorrow's questions..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl