Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:34:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 14:43:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Dr. SKA schreef:
ik heb het met 1 persoon ervaren, dat was niet men vrienden maar ben dr 2 keer mee naar bed geweest omdat het zo lekker was, en het voelde goed tussen ons, helaas verder niets geworden, maar het was inderdaad heel erg heftig, eigenlijk net iets te heftig :P

Dat is maar beter ook dat je niet met je vrienden naar bed bent geweest! :P
Ervaarde zij het ook? Dat hoeft namelijk niet zo te zijn...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 16:23:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
whahaha zo inderdaad maar goed :P vriendin moest het uiteraard zijn :P
maar ik weet niet of ze er wat van voelde, maar ze liet wel duidelijk merken dat ze het heel lekker vond :P en ze zei ze zelf ook nog, maar echt zeker weten doe ik het niet, maar ze was wel erg gevoelig voor energien enzo

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 17:19:30 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
beetje ontopic hier blijven;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 24-05-2006, 20:35:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-05-2006, 23:24:28
Berichten: 9
Locatie: Amsterdam
Het is heel simpel... tis allemaal een verhaal van trilling, iedere substantie die je tot je neemt, alle substanties waar je uit bestaat (en inderdaad das 80 procent h2o) trillen en hebben een aan de substantie eigen frequentie, de hoogste frequentie die in dit fysieke lichaam huist is de trilling van je geest, de geest, de energie, chi, god, whatever je het noemen wilt, deze trilling (geest dus) kan indien ze zich bewust is van haar kracht (dus dat ze de overrulende trilling is) alle ander frequenties sturen en naar een hoger niveau brengen (het geheim der transformatie), geest moet echter wel bij zijn keus blijven, met andere woorden, je (soul) moet wel de trilling vasthouden, dus door spelletjes te spelen met je energie/geest/trilling/frequentie, word je je bewust van je vermogen om fysieke materie te beinvloeden (je lichaam is niets anders dan materie), een kunnen wat je kunt oefenen kunt aanscherpen en ontwikelen tot je in staat bent bewust je eigen werkelijkheid te scheppen (je doet het nu al hoor alleen niet gericht en zonder duidelijk doel), geest is almachtig, en het proces van werkelijkheidsvorming is altijd in action, je stuurt het met je verbeelding, al wat je moet leren is kiezen, dus kies ervoor om te geloven dat je je trilling kan verhogen en zo zal het zijn, kies ervoor dat het niet mogelijk is en zo zal het zijn, kies.... en blijf bij je keus. of niet natuurlijk, er zijn geen regels, het enige constante is het process.

ik kies ervoor om mezelf te ervaren als een onderdeel en een uiting van het almachtige, ik kies ervoor om mezelf te herkennen in de ogen van anderen, ik kies voor de wetenschap dat wat ik ook wil worden ...
ik ben het Al...

kisssszzz


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 25-05-2006, 23:45:32 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ben ik het in grote lijnen wel mee eens ja. Maar het werkelijk begrijpen (door het te ervaren) ligt hier nogal ver van het in theorie opschrijven.

Ik interpreteer dan ook maar dat een zo hoog mogelijke trilling eigenlijk een zo hoog mogelijke verlichting voorstelt. Als je het zou moeten vergelijken met oude theorieen dan.

Als dat zo zou zijn, dan zou er in dit geval zeker sprake kunnen zijn van je trilling verhogen. Tantra is namelijk een weg naar verlichting.

Dat zou dus betekenen dat intimiteit een manier is om je trilling te verhogen en dus een weg naar verlichting kan zijn. Een reflectie op jezelf als het ware. Dan wellicht ook in de brede zin van het woord (intimiteit), betrokkenheid met je omgeving.

Hmmm, het zou goed kunnen dat ik hier te overhaastig geredeneerd heb...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 08:26:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-05-2006, 23:24:28
Berichten: 9
Locatie: Amsterdam
Een verlichte meester ben je al, je gedachten/overtuigingen/emoties, je concepten, je cultuur, de woorden die je uit, hebben alle hun effect op de werkelijkheid, het is een onvermijdelijk proces, we doen het allemaal en altijd.

Als je bewust wilt handelen maak dan keuzes.

Hier een voorbeeld van kiezen: als ik je een aansteker zou voorhouden en zou zeggen dit is een aansteker, zou je zeggen : Ja.....

Dat is een keus, en de werkelijkheid van de aansteker is afhankelijk van de twijfel vrije kracht van jou en mijn overtuiging, het hele concept van "aansteker" zoals bekent bij de mensheid, houd de aansteker in stand, dat zijn keuzes, en je twijfelt niet een seconde aan deze keus.

Zo kan je jezelf naar een hoger niveau kiezen, ik .... ben ....(bijvoorbeeld) mijn trilling aan het verhogen, ik ben verlicht, ik ben geen roker, ik ben .... wat dan ook.

Somige mensen denken, vaak zonder enige twijfel: ik ben een sukkel, ik kan dat niet, ik ben nu eenmaal niet zo meegaand, ik ben nu eenmaal verlegen, ik kan niet met mijn ouders praten, ik ben niet zo intelligent. Vaak spreken ze deze emoties (energieen in motie, E-motie) ook uit, waarna ze soms worden bevestigd door de mensen die ze horen, met de zelfde kracht als de jouwe.

Waar het op neerkomt, we bouwen onze eigen gevangenis, vaak geholpen door anderen, daar zit overigens geen kwaad achter, elk mens geeft je precies wat je wilt, het is je eigen overtuiging die maakt dat andere mensen hem bevestigen, als jij mensen of de wereld benadert met het concept: ik ben een sukkel, dan hebben de mensen, indien ze zich onbewust zijn van dit proces van werkelijkheids vorming, geen andere keus dan je gedachten te volgen, het is een process van liefde en steun.

In deze context is er dan ook niemand anders verantwoordelijk voor het jou aangedane dan je zelf,

Je eigen verbeelding is je enige beperking....

Maak een mooier beeld van je zelf, kies met de overtuiging van "dit is een aansteker" en je moet eens zien of dat je trilling verhoogd.

Let wel er is een duidelijk verschil tussen "Ik ben" en "Ik wil"

Ik wil ..... word door het universum direkt terug gegeven met een verlangen naar wat het is dat je wilt. niets meer dan een verlangen naar.

Ik ben.... heeft een heel andere trilling, dus niet: ik wil niet roken, maar: ik ben geen roker!!

Ik ben bewust, Ik denk een ieder heilig, Ik ben vrij van mijn beperking, Ik ben met elke nieuwe gedachte anders dan vooheen, Ik weet dat mijn E-moties krachtig zijn tot op het quantum niveau van creatie.

Stop deze ideeen maar eens in het proces, in je eigen proces van werkelijkheids vorming.

En denk maar eens over deze na:

Het energie niveau dat inteligent moet worden gefocust op het volbrengen van wat voor taak dan ook is direkt proportioneel aan het niveau van twijfel in de persoon die deze energie aanwend, Ze is wiskundig en geometrisch exact.

Raising levels of awarenes/trilling

Dave

kisszzzz


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 11:47:25 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Heel mooi geschreven dave ik sluit me volledig bij je text aan!

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 12:25:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
erg mooi neergezet en ik ben het wel met je eens
het klinkt een beetje als quantum fisica

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 27-05-2006, 13:02:18 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Mooi stuk tekst man prachtig sluit ik me volledig bij aan!

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trilling verhogen?
BerichtGeplaatst: 22-06-2006, 01:26:06 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Heey ik weet niet in hoeverre het trilling verhogen is ofzo, wel heel tof om te lezen want ik heb een keer precies hetzelfde meegemaakt. En net voor ik je stukje lag dacht ik er aan en toen voelde het ook hetzelfde maar dan minder heftig. Vaag.
Anyway, een verklaring heb ik helaas niet...

Liefs Barbara


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl