Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:03:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 24-03-2006, 13:06:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-01-2006, 18:31:05
Berichten: 19
Locatie: Mestreech
Hallo mensen :)

Ik heb vaker als ik mediteer dat ik zo diep in trance zit dat ik dan soms perongeluk uittreedt.. soms heb ik het gevoel dat ik ergens heen wordt getrokken na een soort van wit lichtpuntje of zoiets dan voel ik mn lichaam ook niet meer , mn ademhaling ook niet meer enz maar alleen mn hart klopt dan super snel en hard ..
maar soms blijf ik ook op een bepaald punt hangen zeg maardan voel ik wel dat ik er een stukje uitben....
Wat kan ik eraan doen dat ik dat onder controle krijg .. en als ik uittreed wat kan ik dan ermee doen.. en is het gevaarlijk?

Alvast bedankt he :)

_________________
Eyes Never Lie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 24-03-2006, 13:32:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik vind het persoonlijk gevaarlijk wanneer je het niet onder controle hebt.
Als je terugkeert in je lichaam kan je aura/energie wel eens naast je lichaam komen.
Beetje vaag uitgelegd.
Wat je kan doen is voor het mediteren een aardingsoefening doen.
En dit tijdens het mediteren goed in de gaten houden, ook al raak je nog zo diep in trance.

Eigenlijk hoort dat ook niet.
Je kan wel in trance gaan, maar je moet het contact met het hier en nu niet verliezen.

Mediteer je alleen?
Misschien kun je een ervaren iemand vragen samen met jou een meditatie doen, zodat diegene je terug kan halen als het niet goed gaat.

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 24-03-2006, 14:16:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-01-2006, 18:31:05
Berichten: 19
Locatie: Mestreech
ja het is wel een beetje vervelend want het gaat zo vanzelf dat ik uittreed ... maar ik kan wel zonder problemen terug komen dat gaat me wel makkelijk af...
maar ik weet ook nooit wat ik er nou mee aan moet als ik eruit ben...
kunnen jullie me dat misschien vertellen?

Tnkss voor je reactie alvast... ik zal er iets mee doen !

xx

_________________
Eyes Never Lie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 25-03-2006, 12:19:14 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 23-03-2006, 19:03:00
Berichten: 311
Locatie: Engeland
Uittreding is gevaarlijk zodra je het niet onder controle hebt, of ineens in "paniek" raakt naar mijn idee. Ikzelf heb het vaak gedaan, maar het nadeel is is dat je dan mensen die eventueel jou kunnen gaan zien moet inlichten, wat ik in elk geval had, ik weet natuurlijk niet of dit altijd zo is. Waarom? Even een stukje van mijn ervaring:

Het was bij een sportschool, daar hadden ze ontspannen en relaxen als een soort les, allerlei oefeningen en aan het eind lampen uit, rustige muziek op en ontspannen. Ik trad toen eigenlijk automatisch uit. Maar toen het schijnbaar was afgelopen, toen wou iemand mij "wakker" maken. M'n ma was erbij en die hield die persoon al snel tegen omdat ik, zoals gezegd, lag te schudden. Mijn ervaring was dat ik mijn persoonlijke energie ineens kwijt was en zelf werd terug getrokken naar m'n lichaam op een of andere manier. Gelukkig wist ik wel hoe ik die energie kon "terug krijgen" en was ik gewoon mezelf. Als dit niet lukte had ik 2 kansen gehad. Of ik was een heel ander persoon bij "wakker worden" of ik kon gewoon mijn lichaam niet meer in.

Dat is wel een tikkie gevaarlijk aan uittreding, maar als je weet wat je doet lijkt het mij niet gevaarlijk. Mijn pa heeft het bij reiki geven, dan ziet ie zichzelf van schuinbovenaf en de persoon die er licht helemaal in kleuren. Ook hij doet een aardingsoefening van te voren, maar hij is van mening dat die aardingoefening voor elk persoon anders is en dus dat je zelf iets moet "vinden" om geaard te worden/blijven.

_________________
Niet terug, maar als je me kent, stuur een pb/email via hier als je wil :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 02:02:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Je kunt tijdens het mediteren proberen te concentreren op de plek waar je op dat moment ben, en terwijl je dat doet je omhulsel (je lichaam dus) om je heen te houden.

Mischien een vreemde manier, maar je moet gewoon de beste manier voor jezelf vinden, wat lijkt voor jezelf het meest logische om te doen, om te zorgen dat je op dezelfde plek blijft?


En ja, wat doe je als je uit je lichaam ben, ik weet niet hoe je bewegings vrijheid is, of ofdat je rond kunt kijken, het is een totaal nieuwe wereld voor je waarschijnlijk, en je kunt natuurlijk vele dingen leren.

Ik raad je aan kwa dat heelveel ervaringen van andere mensen te lezen, heb je lak aan het advies van andere mensen hier over uittreden, probeer dan helder denkend te blijven, want het astrale is veel gebasseerd op je fantasie op een bepaalde manier (denk ik) dus als je bang word voor 1 of andere reden, je opeens para word, dat soort dingen.

Gewoon aan je lichaam terug denken, en 99 van de 100 keer zul je gelijk terug zijn, als dat niet gelijk lukt, probeer je echte arm te bewegen, denk aan je school, of praat hardop, je zult waarschijnlijk gelijk terugkomen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 16-04-2006, 14:56:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-04-2006, 13:52:04
Berichten: 25
Locatie: Nijmegen
Ik zou zeggen wees blij dat je zo makkelijk hebt om uit te treden,je kan zoveel leren.Ik heb meerdere cursussen gedaan en weet er vrij veel van af.Er is niets gevaarlijks aan,ten minste niet gevaarlijke dan het gewone dagelijkse leven.En laten we eerlijk zijn die kun je ook zo gevaarlijk maken als dat je zelf wilt.We treden allemaal iedere nacht onbewust uit om ons lichaam op te laden met cosmos energie.Ik zou zeggen neem eens een kijkje op http://www.iacworld.org als je meer geinteresseert bent in uittreden.Een makkelijk en goed te lezen boek is Uittredingen van Robert A Monroe.Echt ik vvind je gezegend om het zomaar te noemen dat je zo makkelijk uit je lichaam kunt komen ben een beetje jaloers,haha.
Succes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Perongeluk uittreden
BerichtGeplaatst: 20-04-2006, 21:19:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-02-2006, 20:38:27
Berichten: 11
ik heb dat weleens als ik probeer te slapen ik schrik daar zo erg van dat ik weer gewoon terug komt
ik vind het maar een eng gevoel moet ik eerlijk zeggen :?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl