Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:45:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Uittreden
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 13:52:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-03-2006, 13:48:25
Berichten: 4
Hallo!
Ik ben altijd al zeer geïntresseerd geweest in het paranormale..
Een tijd geleden ben ik gaan proberen om uit te treden. Ik kom alleen niet verder dan een tintelend gevoel, en het gevoel dat ik op de bodem van mijn lichaam lig. Ik zou graag willen weten hoe het wel moet, zodat ik kan oefenen.
Groetjes Noenoe.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 13:56:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-03-2006, 13:48:25
Berichten: 4
En dan nog een vraagje (sorry, was het er vergeten bij te zetten:oops:!)
Ik heb af en toe het gevoel dat ik niet alleen ben,, als ik alleen op mijn kamer zit bijvoorbeeld. Of als ik aan het fietsen ben. Hoe kan ik met Het/Dat in contact komen zonder dat het kwaad oplevert??
Groetjes Noenoe


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 16:07:36 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Door niet te veel te willen. Ik spreek uit eigen ervaring hihi :wink:

Wanneer het juist is komt het vanzelf.

Liefs!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 18:08:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-03-2006, 13:48:25
Berichten: 4
Oke! :)
Zal mijn best doen ;)!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 30-03-2006, 22:04:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-02-2006, 00:13:02
Berichten: 20
Kijk goed uit wanneer je het op eigen houtje gaat doen.
In je slaap kan het wel eens gebeuren doordat je gids je mee wil nemen om een kijkje te nemen in de hogere dimensies. Maar die zorgt er samen met engelen voor dat niemand anders jouw lichaam overneemt.
Wanneer je opzettelijk gaat uittreden moet je wel weten wat je doet.
Vraag in ieder geval voordat je het gaat doen of je gids en de engelen van het licht (niet de verkeerde engelen!) je lichaam willen beschermen tegen indringers (als dit niet genoeg is zou je ook Jezus nog kunnen aanroepen).
Succes ermee!

Groetjes!

Wander


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 30-03-2006, 22:07:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-02-2006, 00:13:02
Berichten: 20
Proberen erachter te komen wie het is. Gebruik je gevoel.
Misschien heb je al een gevoel wie het is.
Maar zodra het niet goed voelt kan je het wegsturen.

Groeten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 31-03-2006, 16:37:22 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Idd. Als je bewust gaat proberen uit te treden, stel je je open. Vooral als je niet weet wat je doet! Pas echt op wat je doet!!!! ik kan jet het niet vaak genoeg zeggen. Een hele tijd geleden had ik een negatieve entiteit in me. Ik was wekenlang kapot moe en zei hele erge dingen tegen ouders enzo. Maar nu ben ik het gelukkig kwijt. Het is echt heel erg als je geen controle meer hebt over jezelf. Wees NOOIT te nieuwschierig. Laat alles op je pad komen,

Kus

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 02-04-2006, 14:12:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-03-2006, 13:48:25
Berichten: 4
Hartstikke bedankt voor jullie reacties!
Ik ben er heel blij mee, en ik zal zeker uitkijken!!
Xxjes Noenoe


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 02:12:57 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Je bent al goed op weg denk ik, je moet het niet teveel forceren, want dan kan het uiteindelijk alleen maar tegenwerken.

Probeer echt helder te blijven denken, gebruik daarvoor je wilskracht, want zou je in aanraking komen met een negatieve entiteit (die kans is overigens miniem zolang je je niet gaat bemoeien ermee) dan is je wilskracht je wapen.

Ben je uiteindelijk uit je lichaam, kun je ook voor de fun met je fantasie een schild om je heen maken van wit licht ofzo, als entiteiten ergens niet in de buurt wil komen zijn het wel mensen die voor kilometers wit licht verspreiden.


En over het gevoel dat je niet alleen ben, als je het weg wilt kun je het ook gewoon zeggen, wel kracht in de woorden zetten, zodat het goed duidelijk overkomt.

Je kunt het ook via dromen proberen, vragen of tie zich wilt laten zien in je dromen, als je al een beetje lucide droomt zal dit na wat goeie pogingen wel moeten lukken, al is er natuurlijk altijd die mogelijkheid dat je gevoel met je speelt waardoor het voelt dat er iemand is, maar het niet zo is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-04-2006, 14:47:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-04-2006, 13:52:04
Berichten: 25
Locatie: Nijmegen
Hey hey,

Vind dat je een gezonde motivatie hebt,en ik denk dat er niks mis mee is het te proberen.Ik denk dat je alleen bewust kunt leren uit treden als je het echt heel erg graag wilt en als je het oefent.Ik heb veel cusrsussen uit treden gedaan.En laat je zelf niet bang maken,het is onmogelijk bijvoorbeeld als je uit treedt dat je lichaam door iemand anders wordt over genomen.Iedereen treedt namelijk iedere nacht om bewust uit om zijn lichaam weer op te laden.Je bent vast gelinkt met een zilver cord aan je eigen lichaam zolang die er is ben je nog niet dood,en er kan weinig gebeuren.Ik raad je wel aan,voorzichtig te zijn met wat je allemaal besluit te gaan doen.Vergeet niet jij bent de baas over jezelf en met je eigen gedachten kun je alles beheersen,controleer dingen met je gedachte`s.Angst is juist een emotie die je niet kunt gebruiken om helder te blijven.Ik denk een goed boek voor om eens wat meer te weten te komen is en waar je heel veel van kunt leren hij is gewoon nedrelands.Is uittredingen van Robert A Monroe,lees die maar en kijk dan maar wat je er mee wilt doen.Succes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl