Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:03:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik ben op zoek naar meer...
BerichtGeplaatst: 30-05-2006, 17:31:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Hallo..

Ik kom uit een gezin waar spiritualiteit geen taboe is. We kunnen alles open en bloot met elkaar bespreken daar ben ik dan ook super blij mee. Ik heb al dingen ervaren met reïncarnatie sessies(6 jaar), kennis vergaart omtrent de Merkaba(jammer genoeg nog geen ervaring mee, 4 jaar), kwantumfysica(1 jaar), Reiki(10), druk bezig met dromen en het ontcijferen ervan(14). Maar nu....

Ik heb het gevoel dat ik verder ben dan de mensen om me heen. Ik wil mezelf ontwikkelen. Dat mijn menselijk leven uit meer bestaat dan het leven op aarde alleen, dat weet ik. Ik wil mijn ervaringen een stapje hogerop nemen.

Wie kan iets aanraden wat me net die stap verder kan geven...

Don.

_________________
Free your mind... ;)


Laatst gewijzigd door Don83 op 01-06-2006, 21:25:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-05-2006, 18:08:09 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
Neem eens een stapje terug :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-05-2006, 18:10:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Iemand anders suggesties? :wink:

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 01:05:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
De meeste dingen leer ik eigenlijk door meditatie en de rust ervoor te nemen. Maargoed, het hangt er maar helemaal vanaf waar je interesses liggen. Als je reincarnatiesessies hebt gedaan, dan kan je daar toch uit afleiden wat voor jou ziel het hoofdthema is?
Voor mij is dat bijvoorbeeld godsdienst. Daar kan ik echt nooit genoeg van krijgen...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 15:37:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Ik haal uit een reincarnatie-sessie geen dingen die ik hier moet doen hoor. Ik gebruik het om dingen op te ruimen. Problemen of trauma's uit vorige levens die een nasleep hebben.

Welke godsdienst benje aan het bestuderen?? als ik vragen mag.... :p

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 17:30:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Don83 schreef:
Ik haal uit een reincarnatie-sessie geen dingen die ik hier moet doen hoor. Ik gebruik het om dingen op te ruimen. Problemen of trauma's uit vorige levens die een nasleep hebben.

Welke godsdienst benje aan het bestuderen?? als ik vragen mag.... :p

welke niet? Op dit moment de Islam...

Ik ben echter meer fan van de Oosterse godsdiensten. Ik vind filosofie in het algemeen interessant. Dan vooral op spiritueel gebied natuurlijk.
Ik probeer dat dan ook te implementeren in mijn eigen leven.
Het interessants vond ik altijd het Hindoeisme. Het Boeddhisme was voor mij het meest relevant.

Maar misschien is iets als astrologie iets voor je?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 20:16:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Mijn eerste sessie die ik deed in reincarnatie kwam ik terecht op een ijsvlakte met allemaal rare wezens om me heen(geen standaard aliens hoor, meer iets van yetti), ik had het idee dat ik in een ander lijf zat als dat ik nu zit. Het bleek te gaan om een ander soort organisme wat hier niet op aarde voorkomt. Ik ben toen als het ware meegelift via een soort van ruimtevoertuig hier naar aarde toe.... Dat was zo raar man!! Dat was wel moeilijk om de eerste keer dat ik zoiets deed om te geloven. Maar het lijkt er dus op dat ik al langer meega dan het leven hier op aarde. Ik heb altijd wel interesse gehad in het sterrenstelsel en de dingen eromheen. Maar het is zo jammer dat ze nog zo weinig weten over buitenaards leven.... Ik ben best nieuwschierig naar hoe dat allemaal is.

_________________
Free your mind... ;)


Laatst gewijzigd door Don83 op 31-05-2006, 20:21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 20:19:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Ik ben trouwens altijd al gefacineerd geweest van de oosterse spiritualiteit. Hoe die monniken uit het klooster hun lichaam zo onder kontrole hebben met hun chi. Dat is misschien nog wel iets om me in te gaan verdiepen, weet jij meer daarover?

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2006, 10:24:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-06-2006, 10:16:43
Berichten: 47
Locatie: Amsterdam
beste Don

Probeer eens een ayahuasca sessie ofzoiets, eeuwenoude rituelen, google maar eens een keer, mocht je angst hebben voor dit soort rituelen dan heb je nog een lang pad te bewandelen, eerst zorgen dat je geen angsten meer hebt, en zo breng ik je zeker een stukje verder, maar wel van uit de wetenschap dat we allen een zijn. Of anders:

We zijn al-een, in die zin van het woord is alleen dus een-saam.
Je bent net zover als wij al-een, allen dus.

ik ben shamaan en geef zo afentoe ook een ayahuasca sessie, mail me maar voor info

Hoor de muziek van de sferen, ervaar de octaven van het zijn, ken je eigen multidimensionale wezen.

(Dave/dench heeft zijn acount geblokkeerd, de sukkel, maar we zijn dezelfde)

kiszz Dave
(moderator Thierry: link verwijderd, het is niet toegestaan om reclame te maken voor commerciele doeleinden, zie forumregels)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2006, 12:09:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Don83 schreef:
Ik ben trouwens altijd al gefacineerd geweest van de oosterse spiritualiteit. Hoe die monniken uit het klooster hun lichaam zo onder kontrole hebben met hun chi. Dat is misschien nog wel iets om me in te gaan verdiepen, weet jij meer daarover?

Ja, maar dat kan je alleen zelf ervaren. Maargoed, astrologie lijkt me wel iets voor jou. Daar heb je genoeg boeken over en in veel verschillende culturen (alleen nauwelijks in die van ons) wordt er aandacht aan besteedt. Als je een goed astroloog bent, dan kan je veel levens voorspellen aan de hand van de planeten en de sterren. Ik ben zo'n jaar geleden naar een astroloog geweest en hij wist gewoon precies hoe ik in elkaar zit. Ik heb niets gehoord waar ik het niet mee eens was...
Maarja, het kost wel veel tijd om door te hebben hoe het in elkaar zit. Niet echt mijn ding...


Ayahuasca vind ik trouwens net iets te intens :lol:
Dat doe ik ook maar 2 keer in m'n leven. Dan heb ik liever San Pedro of een psilocybe


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2006, 16:36:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Ik ben eens gaan googlen over ayahuasca en wat ik vond was niet wat ik zocht.... Ik heb een verleden met drugs gebruik en om daar nou weer terug in te springen voelt voor mij als een stap achteruit. Ik ben er namelijk niet voor niets mee gestopt. Er zijn genoeg manieren om verder te komen zonder hallucinerende middelen te gebruiken die het risico met zich meedragen dat je erin blijft hangen.

-----> De manier die voor mij het prettigst ligt zit meer bij, rustig ervoor gaan zitten en eerst tot jezelf komen. Dan je geest open zetten en gaan met de banaan. Alleen de richting ontbreekt nog.... Een soort van mediteren...

Wie heeft er nog interessante ideeën?! Ik hoor het graag...

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2006, 21:00:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-06-2006, 10:16:43
Berichten: 47
Locatie: Amsterdam
Dat is nu wat ik bedoel met angst lieve don, kijknou goed die film waar je uit quote nog een keer, als je gewoon een beslissing neemt, wat voor beslissing dan ook, dan zal de werkelijkheid volgen, jou keuzes op het ogenblik zijn a: ik kom niet verder en heb ideeen nodig om verder te komen, je maakt jezelf afhankelijk van anderen. Als je zou beslissen om gewoon door tegaan met groeien zonder dat je daar de hulp van anderen bijnodig zou hebben dan zou het zo zijn... punt. en b: je zegt dat er een risico is dat je kan blijven hangen, door deze aanname maak je het zo.... inderdaad niet voor jou dus.

Realiseer je dat je verbeelding je enige beperking is, de regels die je jezelf oplegt zijn de enige die gelden.

what de bleep do we know eh...
iemand die zegt: ik ben op zoek naar meer, ik WIL verder, zal alleen een verlangend gevoel naar meer krijgen,

het moet zijn Ik GA verder, dat is een heel andere keus,

de boys van what the bleep heben er nog een gemaakt, hij heet: The Secret. goeie film vioor je mazzel

dave


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2006, 21:18:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Dave schreef:
what de bleep do we know eh...
iemand die zegt: ik ben op zoek naar meer, ik WIL verder,


Het ging me ook alleen maar om dat eerste stukje "Ik ben op zoek naar meer" daarom ben ik ook hier. Ik heb ladingen informatie thuis bij mn ma liggen maar ik heb geen zin 4 boekenkasten te gaan lezen voordat iets passends vind. Ik ben hier op zoek en ik zal vinden. Het willen was meer een soort toevoeging van het eerste.
Ik ben bezig mijn horizon bewust te verbreden dmv kennis te vergaren via anderen en hun mening te horen. Het gaat al zeker de goede richting in, Ik krijg vol op reacties van alle kanten daar ben ik ook super enthousiast over. Ik ga zelfs beginnen met boeken lezen... Heb ik al heel lang niet meer gedaan. Alles via mondeling opgepikt of via docu's. Maar inderdaad ik had het laatste ff anders neer moeten zetten, ik weet wel hoe het moet maar net eventjes niet opgelet, tnx. ;)

Maar vertel, hoe ben je nou eigenlijk sjamaan geworden...

_________________
Free your mind... ;)


Laatst gewijzigd door Don83 op 02-06-2006, 15:32:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben op zoek naar meer...
BerichtGeplaatst: 02-06-2006, 15:03:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
En dave zo beter....? ;) Hehe..
Ik ga trouwens "Seth spreekt" lezen, ik heb gehoord dat dat een mind opening boek is. Ik ben benieuwd...

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben op zoek naar meer...
BerichtGeplaatst: 03-06-2006, 15:44:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Don83 schreef:
En dave zo beter....? ;) Hehe..
Ik ga trouwens "Seth spreekt" lezen, ik heb gehoord dat dat een mind opening boek is. Ik ben benieuwd...


Haha ik vraag me af van wie je dat gehoord hebt Don? :D, idd "Seth spreekt" is een mind opening boek. En net zoals "dromen, evolutie en waardevervulling" deel I en II, of "je lichaam je wezen". Allemaal door Seth verteld.
Het grappige is wel overigens dat in die boeken naar voren komt dat je jouw antwoord nooit in een boek zult vinden. Het is meer de kapstok of het raamwerk om jouw wens voor jou mogelijk te maken (een trigger zogezegd om ermee verder te gaan).

Maar desalniettemin is een raamwerk (of de concepten) zeker nuttig. Ik las bijv. vandaag in de krant dat natuurkundigen zich gaan afvragen wat er voor de oerknal was........een duidelijk teken dat de concepten minder diep onder water liggen dan eerst.........vragen waar eerst onmogelijk een antwoord op kon worden bedacht door de wetenschap, worden langzaam maar zeker mogelijk en daardoor en vindt er en masse acceptatie plaats van wat er zich achter de horizon zeg maar afspeelt, minder vernauwendheid en meer openheid/bewegingsruimte om het daar over te hebben (een heerljike ontwikkeling, nietwaar)????:wink:

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl