Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:55:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 15:15:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Ik ben op de beurs in Rijswijk geweest, bij een inituitief tekenares en een medium... Beiden zeiden ze dat ik een nieuwetijdskind ben....

Daarbij ben ik nu bij een medium en die zegt het ook al dat ik erg bijzonder ben... een nieuwetijdskind... hoogbegaafd, hoogsensitief, erg spiritueel en paranormaal.... ook schijn ik een erg sterke innerlijke kracht te hebben en een sterk karakter....

Ik ben op zoek gegaan naar informatie op het internet en in sommige informatie kan ik me vinden... de gevoeligheid bijvoorbeeld, dingen zien die anderen niet zien en voelen..... en je altijd apart voelen.... anders dan anderen....

Maar verder komen er ook dingen niet overeen, zoals dat ik totaal geen eigenwaarde heb.... Ik ben altijd een kind geweest die altijd lachte, altijd vrolijk... maar ik ben ook eigenlijk altijd ziek geweest....

Zonder schildklier geboren, heupproblemen, veel angsten.... ondanks alle tegenslag en ziekte lachte ik.... dat is wel sterk.... maar ik had nooit het gevoel dat ik veel eigenwaarde had, ik had ook niet een erg sterke wil.... of ik ik kreeg geen kans om mezelf te zijn... door de ziekenhuistoestanden..... Ik weet wel dat ik veel meer zag dan anderen en veel meer voelde en dat ik me er nooit bij voelde horen in mijn familie of op school, op werk.... ik voelde me altijd anders.... Verder ben ik erg introvert, kan wel vriendelijk zijn en ook wel eens druk.... maar ik heb moeite met lichamelijk contact, ik heb mijn eigen identiteit nog niet ontwikkeld.... ben erg onzeker en de psychiater zegt dat ik borderline heb.... maar boven denken ze van niet.... er is niets mis, maar ik ben de weg kwijt, mezelf kwijt.....

Nu mijn vraag hierover.... kan het zo zijn dat al mijn ervaringen in mijn leven (schijnt ook iets met mijn karma te maken te hebben, oud vuil uit vorig leven) mijn eigenwaarde, eigen wil en eigen ik die een nieuwetijdskind heeft omver helpen?

Ik kan namelijk niet geloven dat ik zoveel eigen wil heb, terwijl elk medium dat zegt... Ik heb echt veel meegemaakt, ziekenhuisverleden tussen 0-10 jaar, geen schildklier wat me ook problemen meebrengt zoals tempo en combineren, daarna 3 jaar gepest waardoor mijn eigenwaarde niet erg vooruit ging, thuis werd ik erg betuttelt waar ik niet goed tegen kon en niet voor mezelf durfde op te komen omdat ik mama dan pijn deed (was erg snel beledigd), sexueel misbruikt op mijn 16 en 17 door vriend van mijn ouders, 3 jaar geisolleerd geleefd weinig vriendinnen en vrienden voelde me anders en wantrouwde veel mensen, op 20-jarige leeftijd weer een vriend en totaal afhankelijk opgesteld aan hem en hechtingsstoornis verlatingsangst en hypochondrie, ben door hem geestelijk en lichamelijk mishandeld..... Verder heeft mijn zus die lerares is altiid gedacht dat ik authistisch ben....

Ik ben mezelf gewoon erg kwijt en ben mezelf nu aan het terugvinden, wil voorlopig geen relatie meer, de laatste is net uit en daar heeft mijn hechtingsstoornis en geen eigen ik erg veel invloed op gehad.... Wil nu mezelf terugvinden.....

Ik voel me zo anders dan de mediums zeggen... dus kunnen mijn levenservaringen of karma mijn nieuwetijdskind eigenschappen overmeesteren.... verliezen en daarna weer terugvinden?

Verder ben ik benieuwd of je in alle levens een nieuwetijdskind blijft of ben je dat maar in 1 leven?

Wat is het verschil tussen een tweelingziel en een zielverwante?

Heeft iedereen een tweelingziel of zielverwante?

Kom je die altijd tegen in een leven en veranderd dat per leven?

Dit zijn al wat vraagjes....

Als er iemand antwoord op weet graag....

Liefs,
Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...

Dan zijn we Een


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 15:23:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
ik heb je een pb gestuurd

jordy

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 15:24:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-12-2005, 16:08:23
Berichten: 192
hey,
Je hebt een hele boel meegemaakt in dit leven en dat ben je nu aan het verwerken en op een rijtje aan het zetten. Dit zijn jou levenslessen het is aan jou om verder te gaan. Een trauma/ crisis in een leven is een openbaring iets om je wakker te schudden en je neemt een hele stap vooruit.
Ik denk dat je eerst jezelf terug moet vinden voordat je je moet gaan storten op het spirituele. De gaves die je hebt gaan niet weg.. ze zitten er zullen er blijven.
Je hangt heel veel aan wat mediums (en anderen mensen?!) tegen je zeggen, wil alleen even zeggen ze zijn god niet! Jij weet wat je kan en hoe je je voelt. Laat je vooral niets aanpraten door anderen en luister naar je eigen waarheid.
Eigenlijk moet je het nu zelf doen dit verwerken dit is jou les. Het maakt je alleen nog maar sterker.
En op het moment dat jij jezelf terug vind en meer overzicht krijgt over je gevoelens. Je om kunt gaan met alles wat er is gebeurt in dit leven die gaves zich snel verder ontwikkelen maar je moet het niet overhaasten.

Groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 17:10:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-05-2006, 15:34:01
Berichten: 72
Hallo Namaste,

Volgens mij is een nieuwetijdskind in wezen iemand die in zijn geest wat verder is dan andere mensen. Die meer kan begrijpen en voelen, en die dus meer moois van het leven wil maken. Het is in wezen heel mooi om nieuwetijdskind te zijn. Een nieuwetijdskind heeft ook een eigen wil - een wil om te blijven leven naar zijn eigen levensstandaard. Naar zijn eigen normen. Die strenger zijn dan die van de meeste andere mensen. Die wil is niet altijd duidelijk te voelen in je dagelijkse bewustzijn. Eigenlijk zit hij veel dieper in jezelf. Je merkt er bijv iets van, als je voelt, dat je écht geen zin hebt om je zo te gedragen als je om je heen ziet. Je 'weet' dan gewoon in jezelf dat dit geen manier van doen is. Met dit 'weten' is een wil verbonden. Al kun je die wil niet zien. Een wil om te leven naar wat jij zuiver vindt. Dat is geen wil over een ander, want dat is sterk zijn naar buiten.
Anderen kunnen zo'n 'weten' niet voelen, ze moeten het eerst nog ervaren in hun leven, denk ik. Je eigen zuivere wil terugvinden, dat is denk ik wat anderen bedoelen met 'de weg terugvinden'.

Een nieuwetijdskind bén je, of je bent het niet. Maar net als die wil, is het nieuwetijdskind in jezelf ook niet altijd even makkelijk te zien. Wat je diep in jezelf bent, dat hoeft er nog niet altijd uit te komen. Het leven kan een manier zijn, om het nieuwetijdskind in jezelf eruit te laten komen. Door problemen die je met het leven meekrijgt, kun je om je goed te voelen, niet terugvallen op de dingen die voor de 'gewone' mensen belangrijk zijn. Zoals hun 'vaste' relaties, hun 'vaste' meningen, hun opgaan in kleding en uitgaan. Je kunt moeilijk relaties hebben omdat je jezelf zo 'anders' vindt - maar het is misschien net zo goed om de anderen 'anders' te vinden. Je moet om het leven met zijn problemen vol te houden, terugvallen op een dieper deel van jezelf. Op gedachten en gevoelens die jij belangrijk vindt. Het leven kan een manier zijn om te ontdekken hoeveel die diepere delen van je waard zijn. Hoeveel het nieuwetijdskind in jezelf waard is. Dan lijkt het of je leven een 'valse start' gemaakt heeft, maar misschien begin je met een achterstand, omdat dat diepere kind in je zo sterk is in zijn wil en gevoel, dat het eigenlijk niet zo'n probleem is als iedereen schijnt te denken.

Het kan dus, dat het diepere kind zich onder je problemen schuil houdt, tot je het wilt leren kennen. Tot je wilt zijn, wie je eigenlijk bent. In de tijd die je nodig hebt om hier te komen, kun je veel leren voor jezelf. Het is net zoiets als hoe het kan gaan bij homofiele en lesbische mensen, daar is het homofiel zijn of lesbisch zijn vaak ook diep in jezelf 'begraven'. Het moet dan eerst nog in jezelf naar boven komen - uit het ei komen, of 'uit de kast' noemen ze dat daar.

Omdat een nieuwetijdskind iemand is die geestelijk wat verder ontwikkeld is dan andere mensen, zul je dat ook wel in een ander leven zijn, denk ik. Alleen, de laatste tijd worden er steeds meer nieuwetijdskinderen geboren. Stel nu dat nieuwetijdskind zijn gewoon wordt, dan ben je nog steeds een nieuwetijdskind, maar niemand zal dat meer zo voelen of noemen. Omdat er dan geen 'oudetijdskinderen' meer zijn. Maar in dit leven, vlak voor het begin van de nieuwe tijd (het waterman-tijdperk), worden mensen die in deze nieuwe tijd passen, nieuwetijdskinderen genoemd.

Nieuwetijdskind zijn is eigenlijk iets heel moois, van binnen geloof je heel diep in het leven. Als je kon, zou je andere mensen verder willen helpen om dit ook te kunnen voelen. Maar in veel nieuwetijdskinderen is het nieuwetijdskind nog niet naar boven gekomen. Daarom hebben nieuwetijdskinderen op dit moment bij de meeste mensen nog de naam, 'probleemkinderen' te zijn. Maar misschien is het de levensstijl van de oude tijd wel, waarin we leven, die voor de problemen zorgt. Als je jezelf apart vindt omdat je in vrede gelooft, dan komt dat misschien wel omdat we leven in een wereld waarin oorlog en honger nog steeds normaal gevonden worden. Omdat de meeste mensen op die manier de weg nog een beetje kwijt zijn.

Hier heb ik trouwens een paar jaar geleden ook iets over nieuwetijdskinderen geschreven.

peter.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 17:38:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
In reactie op..........

Volgens mij kun je altijd een nieuwetijdskind worden.
Je creeert immers je eigen werkelijkheid.

De zin dat je nou eenmaal iets bent of niet bent is voor mij echt ver naast de werkelijkheid omdat dit een statische toestand zou betekenen. Alles is bewustzijn en bewustzijn is altijd in beweging.

Dus mijn idee is: "je kunt altijd worden" ipv "je bent het of je bent het niet".
Ik heb bovendien sterk het vermoeden dat dit de werkelijkheid is en niet zomaar een of andere waarheid. Een leuke vraag voor jezelf is: "Wat is mijn waarheid en wat denk ik dat de werkelijkheid is?".

Zeker als het over mogelijkheden gaat van iemand dan geldt dat iedereen over dezelfde mogelijkheden beschikt. Dat deze mogelijkheden bij de een wat meer geblokkeert worden door bepaalde overtuigingen dan bij de ander, dat is zo inderdaad, maar overtuigingen kies je, dus kun je ook kiezen om deze blokkades af te breken...........

GRoet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 17:44:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Dank jullie wel voor jullie antwoorden....

Ik kan uit alle twee iets halen....

Ik ben er wel achter dat ik wel een nieuwetijdskind ben... ik voel me zo anders en ik kan veel dingen voelen, ruiken en zien die mensen om me heen niet kunnen zien.... heb ook vaak het idee dat ik ze wat wil bijbrengen, maar ze begrijpen me gewoon niet en dat laat ik nu zo, want ik kan er niks aan veranderen... alleen mezelf zijn en dan spiegel ik ook al wat ik denk en voelen en dan komen ze misschien op hun tijd wel dat ik toch wel eens gelijk kan hebben (het gaat me niet om gelijk maar om geluk)... dat ze me dan toch ineens begrijpen en ervaren.... maar ik ga nu eerst maar eens mijn eigen weg vinden, ben al lang bezig geweest wat een ander voelt of denkt.....

Ik wil mezelf terugvinden en ik merk heel erg dat ik dat kan door de spirituele kant van mezelf naar boven te laten komen... Ook het medium met wie ik contact heb, helpt me om me te laten zien wie ik ben..... ook al ben ik vaak vergeten wie ik ben..... maar vroeger was ik veel dichter bij mezelf.... nu heb ik veel meegemaakt en ben ik afgedwaald.... ik volg vooral mijn gevoel, wat niet goed voelt doe ik niet.... daar bedoel ik niet mee, waar ik geen zin in heb doe ik niet.... want de afwas moet nog steeds gebeuren er zijn dingen die moeten of moeilijk zijn, maar die zijn wel goed voor je.... maar dingen die ik voel en niet goed voelen en weet dat ze ook niet zo goed zijn, laat ik.... bijvoorbeeld ik heb geen zin om discotheken te bezoeken, dronken te worden, laat thuiskomen... en het kost veel geld en ik beleef er geen lol aan... voelt niet goed en is ook niet goed voor me.... als ik het wel leuk zou vinden is het nog een andere keus.... en dan kan je het doen om bijvoorbeeld ontspanning en is het goed om van te leren tot je geen behoefte meer hebt aan disco's en alcohol.... Begrijp je....

Ik ga nu wel veel meer naar mijn gevoel luisteren dan eerst, deed eerst alles om anderen te behagen, aardig gevonden te worden... ik ben nog steeds wel bij sommige mensen bang dat ze me verlaten en afwijzen... maar dat zijn mensen die dicht bij me staan.... ik verschil bijvoorbeeld erg van mijn middelste zus en er is altijd een soort strijd tussen ons, ik heb vroeger alles voor haar gedaan en nog steeds krijgt ze me soms zo ver.... als ik nu ineens ga zeggen dat ik het niet meer doe dan barst de bom en ook in het gezin.... en daar ben ik bang voor.... om tegenover haar mezelf te zijn.... ze zijn dat niet gewend.... dat ik voor mezelf opkom en nee zeg.... ze zeggen dat ze het wel willen (mijn familie), maar je kan niet overal nee tegen zeggen... alleen wat hun waarden en normen zijn.... dus voorwaardelijk mezelf zijn en zij zeggen dat dat normaal is.... ik weet het niet, voor mij is nee zeggen niet voorwaardelijk, maar vanuit je gevoel en dat botst iedere keer.... hun nee is niet mijn nee... soms moet het gewoon ook voelt het niet goed, dat moet je dan over hebben voor een ander.... dat voelt niet goed, want ik bepaal wanneer het voor mij nee voelt.... en niet hun.... dat is mezelf zijn en dat laten ze niet toe.... Voel me dan zo onbegrepen....

Maar ik ga off topic en dat wil ik niet.....

Ik heb antwoorden op mijn vragen en dank jullie wel ervoor....

Liefs Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...



Dan zijn we Een


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 18:03:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Tja, het is maar wat je overtuigingen zijn Namaste.

Voor mij hoeft de afwas niet elke dag. Ik laat het staan totdat iets op is, soms dan was ik er eentje apart af. Wat ik wel doe is na het eten het bord enzo meteen afspoelen. Dan is het niet supersmerig. Nou dan kan het best een week opstapelen. En dan in het weekend een keer leuk cd'tje opzetten en effe die boel er doorheen raggen. Is het nog leuk ook en op dat moment heb ik er zin in. Gewoon het idee aleen al om dan een leeg aanrecht te hebben, wakkert de zin aan.

En disco's en af en toe een biertje is ook best leuk. Een beetje dansen en lallen enzo ontlaad en is nog humoristisch ook...........:D

Weetje wat leuk is, om Jan Klaassen na te doen die een biertje probeert te drinken (met armen gestrekt).:o

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 18:13:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Klopt ook wel, afwassen is ook voor jezelf, maar sommige mensen hebben er nooit zin in en laten het maanden staan.... dan komen er beestjes en zo..... wij hebben nog de overtuiging dat het lekker schoon is, maar andere mensen maakt het niet uit of het schoon is.... en moet er een tvprogramma bijkomen van mensen die het vies vinden....

Ik heb wel overtuigingen van mezelf, maar vaak heb ik ze opzij geschoven, omdat ik altijd het gevoel had anders te zijn en er is mij ook vaak duidelijk gemaakt dat de mijne niet goed zijn en stom zijn.... dus dan heb ik ze opzij geschoven.... helemaal alleen op de wereld is ook zo eenzaam.... ik kan ze ook bijstellen, maar wel alleen met een goed gevoel.... je kan ook leren van dat overtuiging misschien niet zo geweldig zijn en ze bijstellen... maar het moet goed blijven voelen....

Ik ben een tijd wel uitgegaan, maar nu niet meer, ik heb het er niet meer voor over, ik heb nu andere doelen..... en ik ga heus wel de deur uit, maar om andere dingen te doen.... biosje, drankje doen op terrasje of binnen... en dan heb ik op mijn manier lol.... maar even goed als jouw manier hoor.... ik bedoelde ook niet om mensen af te kraken, maar vanuit mijn visie gezien..... iedereen moet doen wat goed voelt, aleen dat is goed....

Liefs Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...



Dan zijn we Een


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 18:18:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Yes, helemaal mee eens. Ieder zijn ding.

_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2007, 23:54:17 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-07-2005, 20:22:54
Berichten: 22
Locatie: Rotterdam
Lieve Namaste,

Graag geef ik je mijn ideeen over nieuwetijdskinderen en probeer ik je vanuit mijn visie wat van je vragen te beantwoorden.

Verder ben ik benieuwd of je in alle levens een nieuwetijdskind blijft of ben je dat maar in 1 leven?

Ik zie het begrip nieuwetijds kind of hoogsensitief eigenlijk als één.
Deze vorm van bewustszijn is er altijd wel geweest. Maar de tijden veranderen en de bewustzijn van mensen in het algemeen neemt toe. We zitten midden in een grote verandering, daarom is het nog een redelijk nieuw begrip. Afhankelijk van de hoeveelheid reincarnaties vermoed ik dat je het al eerder geweest kan zijn.


Wat is het verschil tussen een tweelingziel en een zielverwante?
Een tweelingziel zijn twee zielen die ooit een was en er heeft een splitsing plaats gevonden. Tweeling zielen zijn ooit een geweest en hebben beide een eigen karma patroon opgebouwd en andere lessen om te leren. Een zielsverwant is iemand die in jou zielengroep hoort, die hetzelfde hogere doel heeft.

Heeft iedereen een tweelingziel of zielverwante?
Ja.

Kom je die altijd tegen in een leven en veranderd dat per leven?
Tweelingzielen kom je niet altijd tegen in je leven. Beide hebben hun ervaringen en doelstellingen, vaak niet bij elkaar. Soms komt het voor dat ze beiden incarneren, maar dan hoeft het niet te zeggen dat je elkaar tegenkomt. Pas als beide zielen zover zijn dat ze voldoende geleerd hebben en op een hoog niveau zitten kunnen ze elkaar herkennen als tweelingziel. In het geval van een gelijktijdige incarnatie en dat ze wel in elkaars buurt leven maar niet op dat niveau zitten zal er geen herkenning plaats vinden. Aangezien de bewustzijnsniveau veranderen is er in literatuur wat tegenstrijdigheid te vinden, het ene gaat ervan uit dat tweelingzielen elkaar vaker zullen vinden, terwijl de andere schrijft dat het juist niet gebeurd, ivm de moeilijke tijd waarin we zitten en het creeren van een hoger bewustzijn. In ieder geval geldt: als het het geval is, zullen aleen de tweelingzielen onmiddelijk van elkaar weten dat ze tweelingziel zijn, als de tijd voor hun zover is.
Zielsverwanten kom je vaker tegen. Dit zijn zielen die vaak horen tot jou zielengroep. Een tijd lang worden er vriendschappen gedeeld en dingen van elkaar geleerd. Het kan voorkomen dat als de lessen geleerd zijn ze elkaar weer uithet oog verliezen.

Verder vind ik het heel goed dat je naar jezelf luistert. Alleen jij beschikt over de kennis wat "goed" voor je is en hoe je daar je leven in leidt.
Je verhaal stukje eigenwaarde is voor mij heel herkenbaar. Het zoeken naar jezelf en jezelf proberen te zijn.
Ik hoop in ieder geval dat je iets aan mijn verhaal hebt.

Liefs,

Beltane

_________________
Life is just a one way ticket


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-01-2007, 20:50:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2005, 10:44:34
Berichten: 53
Locatie: Heerenveen
Beste Namaste,

Wat betreft het begrip nieuwetijdskinderen: volgens mij is dit niet een vastomlijnd begrip, want ik heb al vele definities van dit begrip gehoord. Mijns inziens slaat het op die kinderen die spiritueel gezien wat verder ontwikkeld zijn als de rest van de massa, waardoor zij meer zien en voelen en ervaren dan de gemiddelde mens. Waardoor ze soms ook moeite kunnen hebben om zich op aarde te handhaven aangezien ze de werkelijkheid vaak op een veel intensere manier waarnemen en dan ook veel sneller overprikkeld zijn. Vooral in de op het ondergaan van zoveel mogelijk prikkels gebaseerde maatschappij van tegenwoordig.

Of jij een nieuwetijdskind bent, dat zou best kunnen. Volgens mij bestaat er niet zoiets als één type nieuwetijdskind, elk nieuwetijdskind heeft ook zijn eigen karaktertrekken. Dus daarom is het ook niet mogelijk dat er zoiets bestaat als 'nieuwetijdskind' karaktertrekken die onderdrukt zouden kunnen worden door andere karaktertrekken. Het slaat volgens mij meer op hoe ver iemand gevorderd is in zijn geestelijke evolutie.

Wat betreft je vragen: die zijn naar mijn mening al heel helder en duidelijk uitgelegd door Beltane.

Tenslotte wens ik je veel succes met de situatie waarin je nu zit.

hartelijke groeten,


Eelke

_________________
- Er is alleen leven, opgang en ontwaking -
Jozef Rulof


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl