Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:14:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 19:55:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Een beetje een raar onderwerp maar ik vroeg het me gewoon af. :roll:

Met visualizatie kunnen bepaalde dingen werkelijkheid worden. Bijvoorbeeld kan het helpen bij het aarden of het maken van een schild (bescherming). Als ik het goed begrijp is het in deze gevallen zo dat je de dingen die je inbeeld "werkelijkheid" maakt. Hoe zit dat als je tijdens sexuele handelingen met jezelf of je vriend of vriendin (of alle 3 tegelijk :wink: ) een ander visualizeerd/fantazeerd. Word dit dat ook (een vorm van) "werkelijkheid."

Dus hetzelfde geld eigelijk voor alles wat je je kan inbeelden. Bijvoorbeeld een massage, zou het "echt" kunnen worden als ik maar goed genoeg visualizeer??

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 20:29:27 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 23-12-2006, 04:38:57
Berichten: 666
als dat eens zou kunnen dan had ik de tijd van mijn leven!

*hey jenniferlopez* hahaha

een serieus antwoord kan ik niet geven, maar ik ben benieuwd naar serieuze reacties!

bye bye

Dennis


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 20:31:31 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-11-2006, 12:56:51
Berichten: 285
Locatie: Zevenhuizen
Hey Rian leuke vraag.
Ik denk zelf dat dit zeker mogelijk is.
Ik zie het meer als fantasie die je dingen laten voelen zoals ervaringen die je terug roept bij een bepaalde gedachte.Ik vergelijk dit dan vooral met mezelf als ik iets voor de geest haal als bv een snoepje of een geurtje dan kan ik dit heel echt ervaren waarom zou dit dan niet met een massage of zelfs sex zo kunnen zijn?

Zelf geen ervaring mee maar ik geloof dat het mogelijk is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 22:18:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
onidenisu schreef:
als dat eens zou kunnen dan had ik de tijd van mijn leven!

*hey jenniferlopez* hahaha

een serieus antwoord kan ik niet geven, maar ik ben benieuwd naar serieuze reacties!

bye bye

Dennis


Haha jaja zou jij wel willen he ;)
Ik denk dat het een stap verder gaat wanneer je een publiek figuur wilt visualizeren, de aanraking van een persoon ongeacht wie het is is veel meer waar ik op doel. Gewoon het gevoel dat er iemand je aanraakt. Dat is denk makkelijker te bereiken dan het gevoel een bepaald persoon bij je te hebben.

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-12-2006, 06:54:34 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-09-2006, 08:04:14
Berichten: 323
Locatie: Enschede
Inderdaad, gedachten worden dingen. Maar, het is naar mijn mening onmogelijk voor ons, hoe spiritueel ook, vanuit onze gedachten fysieke dingen de materialiseren. Je vizualizeren hoe een snoepje smaakt oid, en hem dan ook echt proeven is mogelijk vanwege je smaak geheugen. Je haalt in feite een herinnering op. Je kan vanuit vizualizatie niet iets accuraat proeven als je het nog nooit eerder gegeten hebt. Het kan lijken van wel, maar dan proef je in feite je eigen voorstelling die je ervan maakt in je, hoe je denkt dat het zal smaken.

Je visualizatie kan ook helpen om je eigen energie zo te rangschikken dat het inderdaad een beschermend schild vormd.

Maar, terug naar de seks.


In weze, als je in je hoofd een voorstelling hebt van hoe het zou zijn om met die ander te vrijen, kan die in je hoofd, en je fysieke reactie daarop, werkelijkheid worden. Ook als je dus eigenlijk met een ander ligt te vrijen.

Meditatie tijdens het vrijen kan heel krachtig zijn, zeker als alle (in de meeste gevallen jij en je partner) partijen dezelfde meditatie, met hetzelfde doel, gebruiken.
In de tantra zijn talloze voorbeelden te vinden van geschikte meditatie's voor tijdens of voor het vrijen.

ik kan vooral de meditatie die ervoor zorgt dat elke aanraking op de huid, om het even welk lichaamsdeel, als (bijna) orgastisch wordt ervaren, erg aanraden :-)



Cheers Guido

_________________
* Mijn website *


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 13:17:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ik sluit me aan bij Guido. Visualiseren is eigenlijk op dit gebied voornamelijk effectief wanneer je ervaring hebt met het aspect dat je visualiseert.
Het verste wat je hiermee kan komen is denk ik een gevoel van intimiteit bij de ander bewerkstelligen. Zoals Guido namelijk al zei is het niet mogelijk om gedachten te materialiseren, vandaar dat alleen het spirituele aspect van seks: intimiteit, bereikt kan worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-02-2007, 21:53:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2007, 21:42:07
Berichten: 3
Locatie: Gelderland
Rian_ schreef:
Een beetje een raar onderwerp maar ik vroeg het me gewoon af. :roll:

Met visualizatie kunnen bepaalde dingen werkelijkheid worden. Bijvoorbeeld kan het helpen bij het aarden of het maken van een schild (bescherming). Als ik het goed begrijp is het in deze gevallen zo dat je de dingen die je inbeeld "werkelijkheid" maakt. Hoe zit dat als je tijdens sexuele handelingen met jezelf of je vriend of vriendin (of alle 3 tegelijk :wink: ) een ander visualizeerd/fantazeerd. Word dit dat ook (een vorm van) "werkelijkheid."

Dus hetzelfde geld eigelijk voor alles wat je je kan inbeelden. Bijvoorbeeld een massage, zou het "echt" kunnen worden als ik maar goed genoeg visualizeer??



al hoewel het ook kan zijn:

Wanneer men het hogere bewustzijn betreed, de werkelijke blokkades wegtreden, dus worden dingen die altijd voor nep gezien worden ook werkelijkheid. Ik bedoel ik wil echt niet als een beetje te sexcist overkomen nu whaha:P maar om effe terug te komen op wat er gevraagt werd: Ja ik snap wat je bedoeld en bij mij werkt dit alleen het effectiefst als je je lichaam in slaap krijgt waardoor je 100% je gedachtens onder controle hebt. Als je daar ervaren in wordt kan je het ook veel makkelijker in realiteit ervaren dan hoef je er dus minder voor te doen om te visualiseren hoe iets voelt of is zeg maar :P

Ahwel volges mij liep dit iets verder van je vraag af maar dat is meer hoe ik het heb geleerd voor mezelf.

Gr,
Ranil

_________________
Where there is a will there is a way!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 16:59:23 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Visualiseren is anders dan een intentie ergens op zetten.
Visualisatie in combi met intentie, maakt dat het waar kan worden.
Maarrrrrrrrrr, zijn hier andere personen in begrepen, dan wordt het al een stukje lastiger, want de persoon heeft hierin ook een eigen keus,
Tenzij......deze persoon dezelfde intentie het universum in spreekt.

Kus Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2007, 17:21:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2007, 18:11:44
Berichten: 25
Locatie: lichtenvoorde
Het kan naar mijn idee en ervaringen wel degelijk.
Ikzelf hoef alleen in maar in gedachten te vragen of te visualiseren.
Maar soms voel ik prikkelingen of aanrakingen zonder dat ik er om vraag.
ik weet niet beter dan dat het astrale liefde heet.

Het fijnste wat ik ooit heb gevoeld eigenlijk.
Het voelt fijner als sex met een mens, ja klinkt raar he :)

meer info kan je vinden op http://www.eroos.nl of http://www.doorhetraam.nl

_________________
silence is one great art of conversation


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-05-2007, 22:22:17 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2006, 22:19:06
Berichten: 48
Locatie: Houten
Ik heb ooit is gelezen dat het idd goed mogelijk is. Het is het gebied van de universele liefde... De dertiende dimensie geheten.. Het is wel de hoogste vorm van bewustzijn.....

En ik denk (heb het nog niet toegepast maar een keertje proberen...) Dat het met hypnotherapie ook best mogelijk is om zon imaginatie/visualisatie te maken...

maar wel leuk om daar aan te denken!!!

liefs ;)

_________________
See it.. Feel it... Embrace It... And let it go...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-05-2007, 17:44:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-05-2007, 18:11:44
Berichten: 25
Locatie: lichtenvoorde
de 13e dimensie? hoe kan het dan dat het voor mij redelijk invoudig is om dat te voelen? volgens mij is het puur het geloven erin. en het gewoon voelen en weten. Misschien ben ik wel gewoon een apart kind hahaha. Hoop dat ik er hie rmeer van leer kennen op het forum.

groetjes

_________________
silence is one great art of conversation


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-05-2007, 21:41:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2006, 22:19:06
Berichten: 48
Locatie: Houten
het kan ook dat je dat redelijk snel voelt.... Bijzonder... maar de dertiende dimensie is een plek net als hier op aarde (het is de aarde).. Het hoogst haalbare liefdevolle... Je bent 1 met jezelf.. en je oordeelt niet naar anderen... liefde die zo puur is dat je niet meer hoeft te twijfelen of angesten kent.... Geen angst, jaloezie, haat, boosheid.... Alleen 10000% pure liefde.. Goddelijke/Universele liefde...

Het eerste boek de sleutels naar eenheid beschrijft dat heel erg mooi!

_________________
See it.. Feel it... Embrace It... And let it go...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-05-2007, 08:58:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Marcel19845 schreef:
het kan ook dat je dat redelijk snel voelt.... Bijzonder... maar de dertiende dimensie is een plek net als hier op aarde (het is de aarde).. Het hoogst haalbare liefdevolle... Je bent 1 met jezelf.. en je oordeelt niet naar anderen... liefde die zo puur is dat je niet meer hoeft te twijfelen of angesten kent.... Geen angst, jaloezie, haat, boosheid.... Alleen 10000% pure liefde.. Goddelijke/Universele liefde...

Het eerste boek de sleutels naar eenheid beschrijft dat heel erg mooi!

Naar mijn mening en ervaring is dat alleen te bereiken met een partner. Er is geen shiva zonder shakti,

groet,

Lucas

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl