Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:33:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 22:46:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
" Wat jij zegt over cryokinese is niet waar ik kan het dus hou je bek. En de rest kan ook er zijn veel spirituele vrienden en die kunnen allemaal zo een gaven beheersen. En als je niet uitkijkt kom ik naar je toe. Mijn vriend kan telepathie en dan van heel ver. Dus kijk maar uit
Mischien bedoel je het niet zo maar het is heel erg veledigtent voor mensen die het wel kunnen oftenminste voor mij en mijn vrienden "

:shock: :weird: Afbeelding
Ik geloof mijn ogen niet. Oké, niet iedereen houdt er dezelfde gedachten op na, maar dit is ronduit lachwekkend. Triest eigenlijk, dat mensen hun toevlucht nemen tot zulke wansmakelijke uitspraken (lees: dreigementen). Een duidelijk blijk van een gebrek aan goede manieren.
Nico, wat mij betreft niets om je druk over te maken. Mijn zegen heb je. Dat e-mailadressen via een gastenboek bewaard worden is mij bekend, en ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dit verhaal af gaat lopen.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 22-02-2008, 13:06:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Goed dat je er zo op hebt gereageert ;)

Sceptitie mogen er van mijn part zijn, je hoeft ook niet alles meteen te geloven wat je niet kunt zien, of het nu waar is of niet.

groetjes Matthijs

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 22-02-2008, 15:28:04 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Grappige is dat die figuren toegeven aan waar iedereen die gaves voor wil leren: macht. Mensen die dit al hebben opgegeven, hebben ook geen gaves meer nodig, en wringen zich ook niet in allerlei bochten om maar aan zoveel mogelijk mensen te kunnen bewijzen dat ze zogenaamd paranormaal begaafd zijn. De bovenstaande reactie is dan misschien triest, maar laat ook zien wat de psychologie van de gemiddelde persoon die zo denkt te zijn werkelijk is. En met de programma's die je nu op tv hebt (ik ook nu wéér een reclame over een programma over paranormaliteit voor rtl 4) zal er de komende tijd wel weer een golf zijn voor dergelijke figuren.

Ik denk dat ik maar ga werken aan een anti-paranormaal manifest, voor een verlichting in de spiritualiteit.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 22-02-2008, 15:58:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
Ik denk dat ik maar ga werken aan een anti-paranormaal manifest, voor een verlichting in de spiritualiteit.
Van mij mag je, als je mij ook het eindresultaat laat lezen... :)
Nu ben ik benieuwd naar wat jij persoonlijk (dus liever geen droge theorie) onder spiritualiteit en paranormaliteit verstaat.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 29-02-2008, 22:25:42 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
als die gast echt kan wat hij beweerd wat ik neit geloof zou ik hem adviseren naar De nieuwe Uri Geller te gaan samen met zn vrieden misschien wint die nog iets ofzo :P

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 03-03-2008, 21:28:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Vyumae schreef:
Citeer:
Ik denk dat ik maar ga werken aan een anti-paranormaal manifest, voor een verlichting in de spiritualiteit.
Van mij mag je, als je mij ook het eindresultaat laat lezen... :)
Nu ben ik benieuwd naar wat jij persoonlijk (dus liever geen droge theorie) onder spiritualiteit en paranormaliteit verstaat.

Ik geef alvast even die on-topic waarschuwing, dan hebben we dat maar gehad :twisted:
Als je op een discussie uit bent zou ik je willen vragen om in dit topic verder te gaan. Alvast bedankt :)

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 06-03-2008, 17:02:12 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 02-03-2008, 17:39:02
Berichten: 117
Op de eerst kaart van de Tarrot staat het geheim van het bedwingen van de elementen op een veilige wijze.

_________________
Test Teach Transform


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 08:43:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
Kiro schreef:
Hey Sado,

Citeer:
Als je dus denkt in staat te zijn cryokinese te beoefenen, dan manipuleer je dus die deeltjes, in zoverre, dat ze in mindere mate bewegen en tegen elkaar botsen. Als je dit doet ZONDER fysiek in te grijpen, dus aan de hand van je geest, dan neem je dus energie weg, die verloren gaat; tegen de 2e wet van thermodynamica in, die stelt dat energie niet gemaakt of vernietigt kan worden. Dit temperatuurverschil wat jij dus veroorzaakt zou je kunnen gebruiken om vrije energie mee te genereren.

Interessante theorie allemaal, maar ik begrijp het nog niet goed. Waarom zou je energie wegnemen zodra je met je geest deeltjes sneller of langzamer laat bewegen?


dit doet me erg denken aan.... the sorcerer's apprentice , the sorcerer's apprentice , the sorcerer's apprentice

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 08:47:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
Kiro schreef:
Citeer:
" Wat jij zegt over cryokinese is niet waar ik kan het dus hou je bek. En de rest kan ook er zijn veel spirituele vrienden en die kunnen allemaal zo een gaven beheersen. En als je niet uitkijkt kom ik naar je toe. Mijn vriend kan telepathie en dan van heel ver. Dus kijk maar uit
Mischien bedoel je het niet zo maar het is heel erg veledigtent voor mensen die het wel kunnen oftenminste voor mij en mijn vrienden "

:shock: :weird: Afbeelding
Ik geloof mijn ogen niet. Oké, niet iedereen houdt er dezelfde gedachten op na, maar dit is ronduit lachwekkend. Triest eigenlijk, dat mensen hun toevlucht nemen tot zulke wansmakelijke uitspraken (lees: dreigementen). Een duidelijk blijk van een gebrek aan goede manieren.
Nico, wat mij betreft niets om je druk over te maken. Mijn zegen heb je. Dat e-mailadressen via een gastenboek bewaard worden is mij bekend, en ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dit verhaal af gaat lopen.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae


dit is echt zoooo grappig alsjeblieft mensen blijf bij het onderwerp en jou plaatje ziet eruit als een konijn ligt vast aan mij ;)

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 13:44:20 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
SGJ,

Het is een vervelende discussie uit 2008 die ik niet graag opnieuw zou zien beginnen en vind hem daarom ook niet grappig.

Voor iedereen die hier verder op in willen gaan: enkel reacties die een beschaafde discussie als gevolg hebben zijn welkom.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 15:17:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
truitje schreef:
SGJ,

Het is een vervelende discussie uit 2008 die ik niet graag opnieuw zou zien beginnen en vind hem daarom ook niet grappig.

Voor iedereen die hier verder op in willen gaan: enkel reacties die een beschaafde discussie als gevolg hebben zijn welkom.


het was meer uit sarkasme bedoeld spel je dat eigelijk met een t of d.....

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 21:06:18 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
In die zin moet 'bedoeld' inderdaad met een d gespeld worden.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychokinese
BerichtGeplaatst: 09-12-2010, 22:29:39 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
truitje schreef:
Voor iedereen die hier verder op in willen gaan: enkel reacties die een beschaafde discussie als gevolg hebben zijn welkom.


Graag zoals Truitje al aangaf ;).

Verder ook graag weer on-topic verder.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl