Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:41:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Vooruit weten
BerichtGeplaatst: 07-05-2009, 13:35:01 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
Soms, maar dat is meer toeval. Je weet dat het gaat gebeuren omdat je het op de ene manier aanvoelt. Ik moet het toch even kwijt, met de paarden merk ik het ook. Het ene paard heeft het sterker als de ander maartoch. Ik wilde linksaf en voordat ik een hulp had gegeven draaide hij linksaf. Hij denkt als het ware mee en als hij niet meer "vooruit kan denken" dan is hij van slag.

Ook van die dromen van vision komt me bekend voor. Grappig he. :wink:
Dan heb je zoiets van; "Dat heb ik al ergens eerder gezien/meegemaakt"
En dat het blijft herhalen. Zo had ik een enge droom die telkens weer terug kwam.
Dat was echt niet leuk meer. Ik bleef maar aan de gang ook al dacht ik aan andere leuke dingen. Het had gewoon geen zin ik bleef er over dromen.

_________________
Yesterday is past, tomorrow is future.
Today is a gift, that's why they call it a present!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vooruit weten
BerichtGeplaatst: 11-11-2009, 10:52:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-11-2009, 19:14:29
Berichten: 39
vooruit weten?

Ik heb dat ook weleens, maar op twee manieren.

de eerste manier is dat ik het zo voeld zonder het te weten. ( telepathie )

de tweede manier is, dat ik het zo heb gewild. ( was op donderdag )

Raar voorbeeld:
Ik wilde dat feyenoord thuis won tegen utrecht met 3-1. Deze wens die ik uitsprak werdt beantwoord met; maar waarom niet utrecht. Raar genoeg wist ik dat het de kromme was en ik zei: waarom? feyenoord. Jij bent toch ook feyenoorder geweest. Zaterdag ging ik naar het feyenoord stadion en gek genoeg meerdere mensen wisten al dat feyenoord met 3-1 zou winnen? Is dit opgelegde precognition.
Uitslag van de wedstrijd was 3-1 voor feyenoord.

Ik bedoel maar, er is meer tussen hemel en aarde.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vooruit weten
BerichtGeplaatst: 27-02-2011, 10:58:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-01-2011, 12:51:08
Berichten: 8
Ik onderscheid bij mezelf een paar verschillende vormen van “weten”. Veel al een combinatie van meerdere factoren.

Signalen: Hierbij valt je zicht vaak op voorwerpen en gebeurtenissen. Je linkt (vaak in combinatie met je eigen gevoel, gesprekken en andere factoren) een aantal puzzelstukjes aan elkaar. Vervolgens los je de “wiskundige” vergelijking op in je hoofd en weet je wat de uitkomst is. Ofwel wat er staat te gebeuren.

Lijntjes: voor mezelf ben ik met een aantal personen op een “speciale manier” met iemand verbonden doormiddel van een “lijntje”. Als het met één van die personen niet goed gaat voel ik een verschijnsel in me lichaam wat ik op dat moment niet in de huidige context van mijzelf kan plaatsen. Vaak schiet daarbij de naam van die persoon ook plots in je gedachten op. Als het daarna nog niet duidelijk is komt laat de onbalans van die persoon een signaal achter van iets dat niet klopt en kun je het alsnog aan die persoon linken.

Dromen: je droomt van een gebeurtenis die in de toekomst staat te gebeuren. Of over de ware aard en intenties van een persoon in je omgeving. En ziet later dat dit wordt bevestigt in de werkelijkheid.

Energieveld: iedereen heeft een energieveld waarin informatie over de gemoedstoestand is opgeslagen. Als dit in aanraking komt met jouw lichaam, neem je die informatie over. En ga je er op een bepaalde manier naar gedragen. In het geval van Vin V pikte hij iets op, voelde dat er wat aan de hand was met de oudere mevrouw die net een operatie had gehad. Zijn systeem ving die informatie op en vertelde hem daar op een bepaalde manier op te reageren.

Afstemmen: hier zijn eigenlijk ook weer meerdere vormen van. Ik noem er twee. De eerste is als je bijvoorbeeld met iemand in gesprek bent en je focust jouw ogen op het linker oog van je gesprekspartner. Daarmee stem je jezelf af op de ziel (krijg kotsneigingen van dit woord maar heb ook even geen betere vertaling voor) en krijg je in gedachten door ja of nee. Klopt het wat deze persoon zegt of niet. In een verder gevorderd stadium vertaal je het naar volzinnen. Je weet wat er gaat gebeuren, merkt of deze persoon zijn hart wel of niet volgt door jezelf af te stemmen op die persoon.
Het tweede voorbeeld maakt gebruik van de techniek van familieopstellingen. Hierbij ga je in gedachte in de energie staan van de persoon die je in het hoofd hebt. Je lichaam neemt vervolgens een houding en/of gevoelstaat aan van deze persoon. Daar kun je jezelf een vertaling voor aanleren om te weten hoe het op een moment met iemand gaat zonder bij de persoon in de buurt te zijn of op te bellen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl