Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:16:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hogere bewusztijnsverrijking
BerichtGeplaatst: 03-12-2007, 15:16:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2007, 12:13:20
Berichten: 3
Halle beste mensen,

Ik voel me aangetrokken tot dit forum omdat ik toch echt tot zekere hoogte een hogere bewustzijn eens had bereikt,

het was verschrikkelijk mooi, maar ik weet niet zeker of dit bedoelt wordt,
ik was wel in hogere sfeeren en op een geven moment in de hemel want ik zag overledene mense. (amar toch was ik op aarde, maar volgens mij komen de overleden op een gegen moment weer terug)
Ook had ik het in mn kruin die streeds rillde als er wat in mijn omgeving was bv angsten gingen uit mijn kruin en ook de pijn van mensen en ander soort gevoelens van mezelf, het was wel een spirituele verrijking ik stak boven de mens uit, oa kreeg ik visoenen en dacht dat de vrede zal aanbreken en dat dat heel snel ging gebeuren, mijn healings die ik doorgaf in de persiiode waren byzonder sterk,
Voor mijn gevoel was dit een staat van hogerbewustzijn die we allemaal wel eens ervraarden,, maar goed toen ik er in zat dacht ik ook wel dat iedereen dit ervaarde of ervaarden zal want de dimesnie was zo dat er al vele zijn vanuit 2012 dat bewustzijn dat dan zou aanbreken, maar ik geloof het niet ,,, ik denk dat het nu al gebeurd, en veel te maken heeft met vrede want die tijd zal komen waar ook vele profeten het over hebben gehad.

Ook wil ik dit wel kenmerken als het Christusbewustzijn wat ik ervaarde,
het is eigelijk niet in woorden ui te leggen,
Maar ik rillde zoveel en zolang , constant tot ik ging slapen en toen begon het weer, al die rillingen wel lekker gevoel naar nog even en ik ging uittreden,
Ik had veel met christus doen , zelf zag ik hem in een visioen, ik weet 100% zeker uit mijn profetie en dat van andere, n dat vrede zal komen, maar we moeten eerst door de modder om het hemelrijk binnen te treden,

Maar goed ik wou dit hier even kwijt want een hoger bewustzijn ervaarde ik zeker, en normaal ook maar niet zo sterk als die ene keer die 10 dagen duurde, tot was het gestopt ,


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hogere bewusztijnsverrijking
BerichtGeplaatst: 03-12-2007, 20:11:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Hoi Gandalf,

Zorg je er wel voor dat je met beide benen op de grond blijft staan?
Je kan je gemakkelijk verliezen in de spirituele wereld.

Verder ben ik zeer geinteresseerd in hoe Christus er in jou visioen uitzag,

Groet,

Lucas


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl