Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:14:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24-12-2007, 12:25:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Laatst liep ik de Mc Donalds, over het algemeen zul je mij daar niet gauw vinden, maar ik liep er. In eerste instantie dacht ik wat afschuwelijk eigenlijk al die mensen die lopen te bunkeren in hamburgers, zonder zich bewust te zijn van het eten zelf. Een fractie van een seconde later kreeg ik een doof gevoel. Alles leek in een soort tunnel effect te komen. Ik zag de mensen om mij heen niet meer als mensen op zich, maar als een geheel. Ik voelde hoe iedereen opzoek was naar zijn of haar weg naar eenheid en liefde. Ik zag hoe de een vast zat in een proces van het uitkafferen naar haar kind. De ander zag ik roerloos voor zich uitkijken met een sigaret. Ik voelde hoe iedereen bezig is op zijn of haar manier om de oorsprong terug te vinden van wie hij zij ooit eens was.

Ik was heel rustig. In 1 klap was ik weer terug op aarde. "meneer" wat wilt u voor menu.. Doe mij maar een bigmac zei ik instinctief

Ik heb nog nooit zo langzaam mijn bigmac gegeten. Het gevoel wat ik had was weg. Ik zag iedereen weer, maar ik ergerde mij niet. Ik besefte dat het onzettend mooi en fijn is om hier op aarde te leven. Jammer dat zo weinig mensen zich bewust zijn van hun unieke kans om in hun leven een grote sprong te maken naar hun oorsprong.

Ik bedacht mij een boek te schrijven. Een half uur later was ik alweer kwaad op iemand die mij de weg afsneed, maakte ik mij druk over de regen die continue naar beneden donderde en mij het zicht ontnam en lag ik 's avonds te stressen voor het werk wat nog op mij lag te wachten.

Toch zal ik deze ervaring niet meer vergeten. Er is meer dan dat wij weten. Het was voor mij ook een teken dat spiritualiteit je overkomt. Je hoeft niet te zoeken naar unieke momenten. Ieder moment is uniek. Zelfs in de Mc Donalds.

Veel liefs,

Miracle

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2007, 17:15:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Erg genoten van je bericht! Lijkt me een hele mooie ervaring. Je schreef dat je je een half uur later weer druk maakte om iets. Ik ken het gevoel.

Ik heb een tijdje op de Nederlandse Antillen stage gelopen echt daar dus echt geleefd. met een paar andere studenten ben ik echt tot unieke inzichten gekomen. Met name dat je van dag tot dag moet leven, en je eigen druk maken is echt in geen geval nodig. Heerlijk gevoel is dat om tot zulke inzichten te komen. Terug in NL wordt je bijna gedwongen in je oude patroon te gaan leven en je weer om vanalles druk te gaan maken. Maar het besef dat je je eigen druk maakt maakt je al bewuster dan voorheen denk ik.

een mooie ervaring!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 14:46:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-01-2008, 20:00:47
Berichten: 18
Locatie: Groningen
Hey Miracle, mooi bericht heb je geplaatst! Bij de titel had ik geen idee wat ik moest verwachten. Ik heb dat gevoel vaak ook. Ik heb namelijks iets meegemaakt en daardoor ben ik me meer bewust van de dingen die er echt toe doen! Maar toch kan je je druk maken hoe mensen over je denken of dat je zo lang moet wachten voor een stoplicht! Raar eigenlijk..

groetjes SD


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-02-2008, 17:29:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Haha, het zou zo gebruikt kunnen worden voor een reclame!
Maar mooi verhaal inderdaad 8)

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 20:06:34 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
zeker een mooi en bijzonder verhaal :wink:

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-04-2008, 15:46:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-01-2007, 19:43:29
Berichten: 78
Locatie: IJsselstein
Dat soort momenten zijn inderdaad af en toe heel erg mooi om te ervaren. Ik heb ze ook bij tijd en weilen wel eens.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 20:57:13 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-02-2008, 22:02:08
Berichten: 213
Locatie: N-Brabant
Ik ken het gevoel ook.. en het is erg mooi ;)
Maar erg jammer dat het vaak niet van een al te lange duur is...

_________________
An eye for eye only ends up making the whole world blind

If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl