Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:06:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 04-07-2008, 07:57:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
o dat wordt lachen,..

ik ben 01-01-09 uitgerekend,..!! en dan komt ons 2e kindje

ben benieuwd wat dat gaat brengen,..??

wel een heel boeiend verhaal van 9-11..!!

groetjes,...

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 14-08-2008, 14:25:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
De volgende tekst over het 11:11-fenomeen is in het juli/augustusnummer van Spiegelbeeld gepubliceerd....

Het 11:11-fenomeen (slot)

Wereldwijd zien steeds meer mensen 11:11 op digitale displays. 11:11 blijkt één van de codes te zijn die onder andere ons DNA activeert en daarmee de geest ontwaakt naar bewustzijnsverhoging.
“The 11:11-symbol is directly related to 2012 and announces that a particular change is eminent and that a new course in our destiny has been prepared.” Het wordt geassocieerd met een wake-up-call-code: het is tijd om te ontwaken en “wakker” c.q. bewust te worden en ons klaar te maken voor de komende veranderingen. “Those numbers would appear to signal the upcoming change.” “The changes we experience now in daily life are only to teach us to recognize the real event of 2012 and thus learn to prepare for it. The earth and even the solar system and galaxy seem to be also preparing for the change”. “Eenmaal geactiveerd door de 11:11-energie zullen we een Grotere Realiteit betreden en meer synchroniciteiten ervaren. In dit laatste deel volgt een numerologische blik op dit fascinerende thema en het bijzonder krachtige cijfer 11: “considered a Master Number or Power Number.”

Numerologie
Numerologie is de getallenleer; de kennis van de getallen. Deze leer bestaat al vele eeuwen en is door verschillende wijsgeren bestudeerd en toegepast. “Net als alle andere is deze wetenschap op feiten gebaseerd.” De rol van het toeval wordt uitgesloten, omdat deze in de visie van de numerologen niet bestaat. Binnen de numerologie heeft elk getal zijn eigen trilling en daarmee zijn eigen specifieke eigenschappen. Cijfers geven ons ervaringen die het leven ons te bieden heeft. Zo worden de enkelvoudige getallen 1 t/m 9 onderscheiden en daarnaast de zogenaamde hoekgetallen 11, 22 en 33. Deze hoekgetallen werken zowel in positieve als in negatieve zin veel krachtiger dan de enkelvoudige cijfers. “Het getal 11 beschikt over grote macht en kracht.”

Het hoekgetal 11
Het hoekgetal 11 heeft net als de andere hoekgetallen 22 en 33 een dienende functie: de mensheid volkomen onzelfzuchtig dienen door zoveel mogelijk menselijk begrip aan te kweken. Het wordt in verband gebracht met leiderschap en leiderschapskwaliteiten en anderen voorgaan door een bron van inspiratie te zijn voor anderen. Deze leiders zijn vaak oude(re) zielen met een grote intuïtie, spiritueel en doelbewust. Het zijn mensen met geestelijk inzicht, innerlijke kracht en idealistisch in het meehelpen om het verbeteren van de wereld te realiseren. Deze personen zijn brengers van het Licht en het Leven. Ze leven veelal in een andere realiteit of dimensie en kunnen van daaruit voor openbaring(en) zorgen.

11 als lotsbestemming
Het cijfer 11 als lotsbestemming bepaalt wat het eigenlijke doel van ons leven zou moeten zijn. Gaan we met de flow van die bestemming mee dan creëren wij evenwicht en balans. Het bestemmingsgetal van een persoon is te berekenen uit de som van de dag, maand en jaar van geboorte. Iemand die geboren is op 18-09-1991 heeft als bestemmingsgetal: 1+8+0+9+1+9+9+1=38=3+8=11. Het frappante is dat 21-12-2012 ook op 11 uitkomt!
Elf als bestemmingsgetal heeft te maken met Verlichting en/of Zelfverlichting; een spirituele weg. Het is onze bestemming om activiteiten te ondernemen om de ware zin van ons bestaan te achterhalen en die te doorgronden en te begrijpen. Het is gericht op openbaringen en onthullingen en deze leren te delen of te beleven met anderen. Binnen ons spirituele proces is het aan ons om te leren geloven en op onze intuïtie te vertrouwen om rust, vrede en balans te vinden. Het gaat erom tot een beter inzicht van het leven te komen en daarmee dichter bij de waarheid: de waarheid van zowel de stoffelijke wereld als de niet-stoffelijke wereld en met beide dimensies in contact te staan.

11 als bestemmingskoers
Vanuit de numerologie wordt hiermee aanvullende informatie gegeven over bestemming en lot. Het lot beschrijft waarom we hier zijn en de bestemmingskoers vertelt welke specifieke doelen we daarbij zouden kunnen nastreven. De 11 symboliseert het dienen van de mensheid: dienstbaarheid staat centraal.
Bij het varen van de bestemmingskoers moet er voldoende aandacht zijn voor spiritualiteit en geestelijk leven. Er ligt geen nadruk op geld, materie of roem, maar op Ver-lichting en begrip voor onszelf en onze medemensen. Wees verdraagzaam en een liefdevol voorbeeld voor anderen. Wees een Lichtwerker, een Wegwijzer. Geadviseerd wordt om gelijkgestemden op te zoeken die ons mentaal en spiritueel kunnen steunen, stimuleren en inspireren en om tevens bewust te ZIJN; alert te zijn en de eigen kennis en inzichten te delen met anderen. Deel je ideeën en wijsheden, maar dring de niet op aan anderen. Immers: niet iedereen wil of kan het zelfde pad bewandelen.

2008 en 2009
De komende jaren zal de 11:11-energie zich verder cultiveren en verankeren. Verschillende data zullen in het kader van het 11:11-fenomeen belangrijk zijn, omdat dan het bewustzijnsniveau nog verder verhoogd zal worden. Numerologisch gezien spelen 2008 (2+0+0+8=1) en 2009 (2+0+0+9=11) een rol van betekenis. Het gaat om de volgende nog resterende data in 2008: 1 oktober, 10 oktober, 11 oktober, 19 oktober, 28 oktober, 29 oktober, 1 november, 10 november, 11 november, 19 november, 28 november en 29 november waarop de 11:11-energie zich cultiveert. Voorbeeld: 29 oktober 2008 = 29-10-2008 = 11-1-1, wat gezien kan worden als 11:11.
Als we het hebben over 2009, dan begint 2009 al meteen goed op 1 januari 2009= 1-1-11. In januari 2009 komen dezelfde dagen terug als in de maanden oktober en november. In 2009 gaat het om: 1, 10, 11, 19, 28 en 29 januari om 1, 10, 11, 19, 28 en 29 oktober en om 1, 10, 11, 19, 28 en 29 november welke extra belangrijke dagen vormen in het kader van de 11:11-energie en het verhogen van het bewustzijn.

Tot slot: 2011 en 2012
“The year 2011 will have great significance. Consciousness will evolve in full swing. January 1 in 2011 we find 1-1-11, which could be seen as 11:11. November 11 2011 = 11-11-11: this promises to accelerate consciousness towards 2012.” In 2012 zal op 21-12-2012 (2+1+1+2+2+0+1+2=11!) de winterzonnewende zon niet alleen op z’n laagste punt staan, maar zal tevens op deze dag de Grote Galactische Uitlijning plaatsvinden en de Mayakalender aflopen op datzelfde magische tijdstip: 11:11 uur. 11:11 uur kan hiermee gezien worden als “eindtijd” of als “Einde der Tijden”, maar eveneens als “Begintijd”: tijd voor een nieuw begin; een nieuw tijdperk: “A New Age.”
Namasté.

Referenties:
Handboek Numerologie, Kathleen Roquemore.
http://www.december212012.com/articles/ ... estiny.htm
http://www.crystalinks.com/11.11.html

Namasté, groetjes Nico.

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 16-08-2008, 12:41:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-08-2008, 20:17:14
Berichten: 17
Locatie: Simpelveld
Hallo Nico,

Ik heb er wel al veel mee te maken gehad.
Ik heb al een lange tijd dat ik de getallen overal tegenkom, meestal zie ik 11.11 of 22.22. (Elke dag wel)
Deze getallen kom ik tegen op mijn wekker, telefoon, video, radio enz.
Ik heb eens gelezen dat dit ook wel meestergetallen worden genoemd en dat als je deze vaak ziet, dat dit wil zeggen dat je jezelf goed aan het ontwikkelen bent naar je eigen meesterschap, goed zo dus :wink:

Groetjes, Vicky


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 21-08-2008, 12:00:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Vicky,

Ja, het begint vaak altijd met 11:11 en daarna komen er variaties op je pad zoals 22:22 inderdaad of 11:33 of 5:55 etc.
11 = inderdaad een meestergetal, maar ik ben het nog niet eerder tegengekomen dat
"als je deze vaak ziet, dat dit wil zeggen dat je jezelf goed aan het ontwikkelen bent naar je eigen meesterschap". Interessant.

Deze maand staat er voor het laatst nog een artikel van mij over 11:11 in het spirituele maandblad; Spiegelbeeld. Daar schrijf ik over het 11:11-angelmessageboardforum. Een forum helemaal in het teken van 11:11!! Met heel veel ervaringen van andere 11:11-belevers en oa. verschillende theorieën over waarom de een wel en de ander (nog) niet de 11:11 op zijn/haar pad tegenkomt. Check-it out.

groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 25-08-2008, 11:49:09 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hey Nico,

Sinds ik je onderwerp heb gelezen (en er op ben gaan letten) valt mij ook op dat ik steeds 11:11 en 22:22 tegenkom - ook variaties hierop. Da's eigenlijk wel grappig. :lol: Zoals altijd vraag ik me af of ik deze getallen door mijn 'oplettendheid' tegenkom of dat ze écht betekenis hebben...

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 26-08-2008, 11:08:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Roy,

Bedankt voor je reactie.
Zeker grappig. Bij mij komt het 11:11-fenomeen vaak op mijn pad. Voorbeelden van de afgelopen tijd: 11:11 uur of 22:22 of 11:33 zien op klokken, maar ook situaties als deze: bij de supermarkt boodschappen betalen €11,11, een computerspelletje doen en aantal punten: 555. Een blik op de dagteller van mijn fietscomputer: 77.77 kilometer. Na vakantie tot de ontdekking komen dat ik afgevallen ben als ik op de weegschaal zie: 66.6 kilo.

Citeer:
Zoals altijd vraag ik me af of ik deze getallen door mijn 'oplettendheid' tegenkom of dat ze écht betekenis hebben...


Het antwoord op jouw vraag kun je lezen in de eerdere stukken over het 11:11-fenomeen die ik hiervoor gepost hebt en niet in de laatste plaats in mijn artikel wat deze maand gepubliceerd is in het spirituele maandblad Spiegelbeeld, want het heeft inderdaad een betekenis.
Check-it-out!

:hart: elijke groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 26-08-2008, 22:26:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Nico,

Ga ik zeker doen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt :wink:

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 27-08-2008, 14:40:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hai Roy,

Das mooi! :wink:
Nieuwsgierigheid is een begin van een nieuw avontuur.
Ben benieuwd wat you d'r van vindt.
Nu heb jij MIJ weer nieuwsgierig gemaakt. :wink: :lol:

:wave: , groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 27-08-2008, 23:40:51 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Nico,

Ik doe ook even een duit in het zakje omtrent het 11:11 mysterie.

nico schreef:
Op 11 januari 1992 verzamelden zich meer dan (1) 144.000 mensen over de hele wereld in kleine en grote groepen om de “Doorgang van de 11:11” te openen en te activeren. Niet eerder kwamen (3) zoveel mensen op verschillende plekken op aarde in afgestemde harmonie bijeen. [ ... ] De mensen droegen (2) witte kleding als symbool van zuiverheid en om daarmee de boodschap van Verbondenheid en Eenheid uit te dragen. [ ... ]

Bij het lezen van dit stukje tekst moest ik toch héél even stiekum denken aan de openbaring van Johannes (Openbaring 1,1-22,21) - watch the numbers :wink:

Johannes, Openbaring 1,1-22,21 schreef:
"Toen hoorde ik het aantal van hen die het zegel droegen: (1) honderdvierenveertigduizend in totaal [ ... ] Hierna zag ik dit: een onafzienbare menigte, die niet te tellen was, uit (3) alle landen en volken, van elke stam en taal. In het (2) wit gekleed en met palmtakken in hun hand stonden ze voor de troon en voor het lam.

Dit zijn slechts enkele overeenkomsten. Uhm.. toeval? :wink:

Ik schaar me niet onder een bepaalde religie, ben behóórlijk kritisch, neem niets vanzelfsprekend als waarheid aan en probeer altijd objectief te blijven. Ik wist niets van het 11:11 fenomeen (en ook niet veel van de inhoud van het nieuwe testament moet ik eerlijk bekennen). Toch heb ik wel eens dromen gehad waarin omstandigheden als in bovenstaande quotes regelmatig een rol speelden. Mijn vriendin overigens ook. Ik ken nóg een aantal personen waarbij dit speelt, hoewel een aantal van hen wél religieus is. Hm..

Stel nou eens, gewoon voor de grap: Johannes was zijn tijd vér vooruit en de 11:11 'activisten' zijn een beetje doorgeslagen - waar ontmoeten zij elkaar, wat is de rode draad, wat is de moraal van het verhaal?

Stof tot nadenken! :wink:

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 29-08-2008, 10:49:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hallo Roy,

Interessante duit die je hier in het 11:11-zakje doet. :wink:
Een ander forumlid had mij een tijd geleden ook al attent gemaakt op deze overeenkomst. Hij vond het eveneens frappant dat er in het 11:11-artikel uitgerekend over 144.000 mensen gesproken werd!
Hij vertelde ook over de link met de bijbel. Zelf ken ik de bijbel niet goed en ik was me ook niet hiervan bewust toen ik het artikel schreef. Het getal 144.000 blijkt ook beschreven te worden in openbaringen 7.4 en openbaringen 14.1 en 14.3.
Deze overeenkomst berust m.i. niet op toeval; 144.000 is duidelijk een heilig en symbolisch getal.

Boeiend wat je vertelt over je dromen.
Wat voor verband hebben jou dromen gehad met of het 11:11-fenomeen of de genoemde quotes uit de bijbel dan? Wat was de teneur van je droom toen, kan je dat nog terughalen?

Citeer:
Stel nou eens, gewoon voor de grap: Johannes was zijn tijd vér vooruit en de 11:11 'activisten' zijn een beetje doorgeslagen - waar ontmoeten zij elkaar, wat is de rode draad, wat is de moraal van het verhaal?


De moraal van het verhaal is voor mij dat er inderdaad een verband kan bestaan tussen de (openbaringen uit de) bijbel en rituelen van de uitgerekend 144.000 mensen die de 11:11-energie naar de aarde brengen/verankeren. Dit kan ervoor zorgen dat het 11:11-"activisme" een religieus, mystiek of symbolisch tintje krijgt om een bepaalde sfeer te creëren. Echter...
De tweede moraal van het verhaal is dat dit "11:11-activisme" volkomen los staat van de ervaringen die miljoenen mensen hebben met het 11:11-fenomeen.
Wat is volgens jou de moraal van dit verhaal, Roy? :roll:

11,11 groetjes, Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 29-08-2008, 23:12:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Nico,

Om eerlijk te zijn; ik weet het niet. Ik krijg er alleen een heel vreemd gevoel bij. Ik was niet bekend met het 11:11 fenomeen, maar wél met de openbaringen van Johannes. Ik kende deze hele openbaringen niet, maar nadat ik eens wat vreemde dromen van mij besprak met een vriendin verwees ze me naar de bijbel. Ik had toen wel enkele 'kippenvel-momenten' toen bleek dat sommige details uit mijn dromen wel héél erg overeenkwamen met wat ik in de bijbel las. In één van die dromen verzamelden zich 144.000 mensen, gemarkeerd met een kruisteken van licht op hun voorhoofd.

Op de een of andere manier moet ik er voor mijn gevoel iets mee, maar wat? Waarom nou juist zo'n religieuze context, hoewel ik niet religieus ben. En een relatie met 11:11 lijkt ook enigszins aanwezig. Nogmaals, ik weet het écht niet. De tijd zal het leren.

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 01-09-2008, 15:52:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hoy Roy,

Wel heel bijzonder wat je beschrijft over je droom en wat je dan hier weer leest over die 144.000 mensen. Het verbaast me niet dat wat jij meemaakt aanleiding was tot "kippenvelmomenten". Kippenvel is vaak een duidelijk signaal.
Kijk idd wat dit jou zegt of wat jouw intuitie of jouw gevoel daar over zegt en wat je daarmee kan of moet, maar ook wat jij daarmee wil. :wink: :lol:
Wellicht dat het jou nu nog niet helder en duidelijk is, maar over een tijdje misschien wel.
Houd in de gaten of er meer synchrone gebeurtenissen op je pad komen.
Ik zal zowiezo binnenkort mijn artikel ,die nu in het maandblad Spiegelbeeld staat, ook hier posten. Wellicht dat dat nog wat duidelijkheid geeft. :roll:

groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 01-09-2008, 20:27:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Nico,

Er komen erg veel synchrone gebeurtenissen op m'n pad momenteel, daar zal het niet aan liggen. :) Ik heb echt het gevoel dat er sinds 2008 een enorme ontwikkeling bezig is - ik zie dit trouwens bij veel vrienden en bekenden die enige link met spiritualisme hebben. Ik heb het idee dat 'de teller is gaan lopen'. Wat en hoe, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik word overspoeld met hints en aanwijzingen die bijna te gek voor woorden zijn.

Ik zie je artikel in ieder geval met interesse tegemoet!

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 02-09-2008, 08:57:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Roy,

Je bent zeker niet de enige met het gevoel dat er een enorme ontwikkeling gaande is.
Wat voor hints en aanwijzingen krijg je dan zoal (naast 11:11)?
Blijkbaar ben je momenteel aardig in je flow gezien al die synchrone gebeurtenissen die op je pad komen. Gaaf heh als je ze ziet/herkent.
Namasté.

groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Het 11:11-fenomeen
BerichtGeplaatst: 02-09-2008, 14:23:15 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Nico,

Ja, ik zit inderdaad aardig in mijn flow. :) Ik heb me nog nooit zó goed gevoeld, maar dat even terzijde.

Naast 11:11 gebeuren er de meest bijzondere dingen. Voornamelijk komt het erop neer dat sinds ik 'mijzelf ken' (waarbij herinneringen aan vorige levens een grote rol hebben gespeeld) ik bij personen in mijn omgeving kan 'aflezen' hoever zij zijn in hun ontwikkeling. Ik krijg daarbij heel sterk de drang om deze mensen te helpen; met advies, begeleiding, behandeling. Ik voel dat écht als een 'missie', waarvan zich de plannen sinds dit jaar beginnen te ontvouwen. Ik heb mijn hele leven lang geweten dat ik 'a man with a mission' was, maar de inhoud was nog niet toegankelijk.

Ik probeer deze nieuwe manier van leven (want dat is het écht wel) een plek te geven in het hier en nu, en dat lukt tot op heden erg goed. Ik krijg, om het zo maar te zeggen, de juiste uitdagende lessen voorgeschoteld - ik leer daar zó ontzettend veel van! Ik ben écht een ander persoon dan een jaar geleden, hoe vreemd dit ook mag klinken. Alles klopt - zaken die voorheen onbegrijpelijk en ingewikkeld waren begin ik te doorzien. Alles is in balans - oorzaak/gevolg, en dat geeft op een bepaalde manier een enorme rust.

Tussen alle bijzondere ervaringen en gebeurtenissen die ik heb meegemaakt zitten er ook een aantal met een religieus karakter - ik weet nog niet zo goed wat ik daarmee moet. Voornamelijk omdat ik (ik vertelde het al) niet religieus ben. Ik heb verschillende dromen gehad die tot in de kleinste details gebeurtenissen verbeeldden die in de bijbel staan beschreven, waar ik (dat is nou juist het rare) achteraf pas over las. Met name de openbaringen van Johannes speelde daar een grote rol in, maar ook delen uit het leven van Jezus. Tijdens mijn ontdekkingsreis door vorige levens werd veel duidelijk, maar is één leven nog in mysterie gehuld - van dit leven herinner ik me perioden dat ik tijd met Jezus doorbreng, als een bekende of misschien zelfs een vriend. Van sommige details (van omgevingen/situaties) of uitspraken van Jezus die in de bijbel staan beschreven heb ik herinneringen die zó overtuigend zijn en zóveel in mij losmaken, dat mij de rillingen over mijn lichaam lopen.

Maar: Ik heb ook een link met de maya's. Om een lang verhaal kort te maken: Ik herinner me dat ik als hogepriester met mijn 'levenswerk' bezig ben, in een kamer op de top van een vierkante piramide. Ik werk aan een ronde steen. Ik ben bezig met het nauwkeurig opmeten van sterren en het uitkerven van symbolen. Na enig onderzoek (ik wist niet veel van de maya's) beleefde ik weer een kippenvelmoment toe bleek dat deze 'steen' de langetermijnkalender van de maya's was - de kalender die ten einde loopt.

Enfin.. het begin van het eind, het eind van een begin. Ik weet het niet. Dat er een transformatie bezig is, daar ben ik zeker van!

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl