Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:22:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 16 7 8 9 10 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08-01-2009, 18:16:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2009, 14:03:00
Berichten: 11
Indigo kinderen.

1. sterke wil
2. geboren in 1978 of later
3. Headstron
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz
5. gevoelig voor verslavingen
6. oude ziel
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd
9. onafhankelijk en trots
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend
12. vervelen zich gemakkelijk
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen door klasgenoten dan, maar toch.
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen.

nieuwe tijds kinderen

1. geboren vanaf 1986
2. hooggevoelig
3. veel huilen als baby
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd
5. leven vanuit Eigen Wijsheid
6. emotionele benadering van de omgeving
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel
9. druk of juist teruggetrokken gedrag
10. moeite met de motoriek
11. dromerig
12. origineel
13. sterk intuïtief
14. buitenzintuiglijke ervaringen
15. dyslexie of dyscalculie
16. voedingsintoleranties
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën
18. sterke binding met de natuur
19. vegetarisme

kristalkinderen.
1. Geboren 1995 of later 1993.
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities.
4. Are highly affectionate
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren

8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge krijgen
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend
10. vergeven makkelijk anderen
11. Zijn hoog sensitief and empathetic
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren
13. helende krachten.
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen en stenen
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens.
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten”

18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans.
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit.
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden



Volgens een andere indigo/paranormaalbegaafde, ben ik een indigo.
Maar eigenlijk herken ik in allemaal super veel?

_________________
tijd is als een wolk, voor je het weet is het voorbij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2009, 16:34:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hmz... Ik was in de veronderstelling dat de mensen op dit forum juist tegen het 'plakken van stickers' was...

:|

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2009, 17:03:02 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
truitje schreef:
Hmz... Ik was in de veronderstelling dat de mensen op dit forum juist tegen het 'plakken van stickers' was...

:|


Maar bij je spirituele buddies is het natuurlijk wel stoer als zoiets bent, en allemaal speciale powers hebt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2009, 18:47:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
'Spiritueel/spiritualiteit' is tegenwoordig ook al een label.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2009, 20:16:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-12-2008, 23:25:38
Berichten: 23
Vyumae schreef:
'Spiritueel/spiritualiteit' is tegenwoordig ook al een label.


Voor de zogenaamde trendvolgers en diegene die er niet mee bezig zijn is het een label.
De personen die er mee bezig zijn en er de essentie van snappen zien het niet als een label neem ik aan.

Dat lijkt mij toch

_________________
"Over 20 jaar heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt. Dus gooi de touwen los, zeil weg uit de veilige haven. Vang de wind op in je zeilen. Verken, droom, ontdek!"
Mark Twain (1835-1910)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 17:29:08 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ach, ik bedoel alleen te zeggen dat ik het wat maf vind dat men een checklist nodig heeft om te zien of je bijzonder bent...

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 17:34:49 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
ik denk dat je daar niet echt een checklist voor nodig hebt maar dat mensen alles zeker willen weten en niet op hun gevoel af durven te gaan.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 18:17:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-09-2008, 18:12:27
Berichten: 66
Locatie: België
- Sunshine ; Volgens een andere indigo/paranormaalbegaafde, ben ik een indigo.
Maar eigenlijk herken ik in allemaal super veel?

Je bent eigenlijk altijd een mix van verschillende energiën.
Je kunt bv. geboren worden als overheersend indigo en later kan er een andere energie/kleur gaan overheersen.

Daarom kun je in zoveel verschillende dingen iets tegenkomen wat je bij jezelf herkent.
Omdat jij meer bent dan enkel dit of enkel dat.
Daarom heeft het hokjes duwen ook zo weinig zin.
Alles is constant in verandering.

_________________
Iets heeft enkel de kracht die je eraan geeft
I don't believe it, That is why you fail. - M. Yoda


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 19:50:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-12-2008, 23:25:38
Berichten: 23
truitje schreef:
Ach, ik bedoel alleen te zeggen dat ik het wat maf vind dat men een checklist nodig heeft om te zien of je bijzonder bent...


Dat was juist bedoeld om jou antwoord te bekrachtigen hoor.

Maar dat is iets wat ieder voor zich uitmaakt zeker.

_________________
"Over 20 jaar heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt. Dus gooi de touwen los, zeil weg uit de veilige haven. Vang de wind op in je zeilen. Verken, droom, ontdek!"
Mark Twain (1835-1910)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 19:55:15 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Geen probleem hoor tom :) Ik dacht alleen dat het misschien niet helemaal duidelijk was :)

Ik heb er niets op tegen als je jezelf zo wilt noemen trouwens... Alleen die lijst staat me zo tegen. Als die lijst inderdaad aan zou tonen dat je het een of ander bent is de halve wereld een indigo/kristal hoe je het ook wilt noemen...

mensen zoeken nu eenmaal bevestiging en als dit een manier is... hmz... wie ben ik dan om ze tegen te houden?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 20:27:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-12-2008, 23:25:38
Berichten: 23
truitje schreef:
Geen probleem hoor tom :) Ik dacht alleen dat het misschien niet helemaal duidelijk was :)

Ik heb er niets op tegen als je jezelf zo wilt noemen trouwens... Alleen die lijst staat me zo tegen. Als die lijst inderdaad aan zou tonen dat je het een of ander bent is de halve wereld een indigo/kristal hoe je het ook wilt noemen...

mensen zoeken nu eenmaal bevestiging en als dit een manier is... hmz... wie ben ik dan om ze tegen te houden?


Zelf ben ik ook niet zo voor labelen. Het geeft misschien wat structuur. Maar dan bekeken over een groot geheel en niet per individu.
Een nadeel aan labelen is spijtig genoeg wat de wereld nu ondervind: Rascisme. Ook al is iedere mens hetzelfde, toch willen sommigen daar onderscheid in maken. Maarja..

_________________
"Over 20 jaar heb je meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt. Dus gooi de touwen los, zeil weg uit de veilige haven. Vang de wind op in je zeilen. Verken, droom, ontdek!"
Mark Twain (1835-1910)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-03-2009, 14:35:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Ik ben een combinatie van een kristal Kind en een Nieuwe Tijds kind.
Nouja, dat zeggen de mensen met spirituele kennis hier en die zullen dat wel beter weten dan dat ik.

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2009, 11:59:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Nieuwetijdskinderen zijn er voor de algehele balans. Niet zozeer om zelf het verschil te maken, maar om anderen hierin te stimuleren. Waarom denk je dat hun gaven zo extern gericht zijn?

Af en toe is het zo'n bullshit wat mensen hierover zeggen. Vaak wordt er dan nog heel erg individualistisch gedacht. Dit terwijl het juist een holistisch principe is en dus op de hele wereld betrekking heeft.

amen

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-09-2011, 22:04:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-09-2011, 21:23:48
Berichten: 1
Een echte nieuwetijds kind staat los van het lijstje, ik post ook maar 1 bericht, of je het aan wilt nemen of niet of je nou zoiets hebt van dit is wel waarheid of niet.

Het is niet verstandig jezelf een nieuwe tijds kind te noemen, dat is eerder een gevaar. Zij die het hard opnoemen zullen het slachtoffer worden van deze maatschappij, of je het gelooft of niet. Nieuwe tijds kinderen dus geen indigo of al dat nog meer zijn simpel weg niet welkom in een wereld waar haat en materialisme leeft. Want onze lieve kinderkes worden vol gepropt met medicijnen of zijn door het materie wat leeft in onze maatschappij geissoleerd geraakt door bijv drugs.

Meerendeels van de mensen hier vinden indentificatie omdat er vaak of weinig aansluiting is met de buitenwereld omdat ze te zweverig zijn of wat dan nog meer.. Eigenlijk simpel weg omdat ze niet mee kunnen komen, moeten dus zichzelf maar is afvragen of het slim is je zelf dan als zoon kind te zien. Want deze kinderen zijn echt speciaal, ze bezitten allemaal de zogenaamde xfactor. Om zo het perfecte plaatje van materie om te doen laten vallen( kijk nu naar shows.. allemaal in de volksmond gezegt lulletjes die zichzelf voor lul zetten, of kijk die nou slechter zijn als wat ik eigenlijk zogenaamd ben.. ), ze zijn vaak zeer getalenteerd en juist vaak geen slechte motoriek wat gezegt word. (nieuwe tijdskinderen worden vaak gezien in kinderen met bijv adhd ga zo maar door om ze zo voor de ouder nog bijzonder te laten zijn en dat zijn ze ook MAAR GEEN nieuwetijds kind ADHD IS EEN FEIT dus geef toe dat je kunt een tekort koming heeft verheerlijk hem niet met deze titel, adhd is zo in ons informatie stroom verwerkt dat het een link heeft naar het ntk.. enkel om zo deze kinderen in kaart te brengen, dus vraag je maar is af wanneer komt transportatie??). Wanneer materie verdwijnt uit ons denk wijze zal energie ons lichaam zijn. Dus putten ze ons energie uit, niet het lichaam. ntk-eren houden wel het lijf met talent. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er genoeg (vooral jongens) een zogenaamde halsband omkrijgen om zo zichzelf uit te leven wanneer deze er af gaat, verschrikkelijke acties worden vertoond wanneer zij gemanipuleerd zijn en ingelijft worden om klusje te doen.. Het zijn wapens, liefdevolle.. maar ook zij kennen 2 kanten, verduister het licht en het kristal blijft onverwoestbaar. Geef het licht en het zal stralen. Ntk-eren kun je beter halfbloed noemen, half engel half duivel zij die in contact staan met zowel licht als duister. Maar zij kennen de middenweg hierin, ontneem ze de middenweg hou ze vast in bijv duister en je krijgt pas echt stront aan de knikker, oja over die wijze uitspraken ons leersysteem word alleen maar beter, waardoor kinderen slimmer zijn dan hun ouders waren toen.. dat overrompelt ze, 1 advies voor de meeste van jullie dan STOP MET BIJZONDER DOEN. want dat ben je dus juist niet en als je dat hier wilt vinden omdat je het niet buiten dit soort forums kan vinden.. stel je zelf eens de vraag?? zit ik niet teveel achter de computer (net als alles wat je doet)

fijne avond verder, ik probeer alleen iets duidelijk te maken.
ik zal niet de enige zijn. ntk-eren zijn bekeerde, zij die de leugen leefden (vaak door eigen toedoen, altijd maar liegen liegen liegen door dat ze een product van hun omgeving zijn WANT WE LIEGEN ALLEMAAL) vinden de waarheid (en dat willen we niet zien ). ntk zijn vaak zij die een echte metamorfose kennen. van bijv crimineel tot "engel". Zij zien het echte leed (de waarheid) terwijl elk gelijknamig moment wat op elkaar lijkt van een vlakke hand krijgen tot in elkaar geslagen worden samen valt en ingeleeft kan worden, er is maar 1 voorbeeld nodig om 10 gelijkwaardige aansluitende gedachtes, emoties of wat dan ook te herkennen en te begrijpen.

Dus echte ntk onder ons, en die dit lezen doe niet bijzonder, je valt al genoeg op met de overdossis talenten die je al kent, en sneller ontwikkeld.. alles gaat in 3 voud onthou.

oja sorry van de chaos.. als je dat zo ervaart ben je zowiezo al geen een.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-09-2011, 13:34:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-04-2011, 14:58:26
Berichten: 14
Locatie: Leiden
[quote="Isis"]De indigokinderen. De relschoppers die tegen het systeem aan schoppen. Ze proberen zoveel mogelijk om ver te krijgen. Ze openen onze ogen, misschien is het niet allemaal juist zoals de samenleving op dit moment is en vroeger was. Ze openen de weg voor de komende generaties.

misschien zou er ook nog lokatie bij moeten staan. hier in nederland merk ik weinig van dat relschopperige namelijk. zijn de indigo's misschien alleen in de arabische wereld geincarneerd??? of worden de nederlandse indigo's geleidt door onze grote blonde leider van de pvv? blij dat ik mezelf dan reken tot de kneusjes en niet tot de indigo's.

en iets (niet veel) serieuzer: de enige generatie van de afgelopen 100 jaar die echt tegen het systeem aanschopte waren toch de mensen die geboren zijn in de eerste 15 jaar na de tweede wereldoorlog. de zogeheten flower-power hippie generatie. zij streden tegen oorlog, het kapitalisme en kernenergie, voor de natuur en vrije sex. die gingen voor hun idealen. de jongeren van nu, ik zag ze weinig bij de anti-irak demonstraties, bij de antikernenergie demonstraties. zie ze wel vaak verslaafd aan een blingbling mobieltje (pro-kapitaal) en vrije sex
kennen ze alleen uit lust of voor zichzelf en niet de partner. getuigend van weinig zuivere liefde en eenheidsvoeling met het collectief.

wordt de oud-hippies niet tekort gedaan door te stellen dat pas sinds 1978 er grotere groepen oude zielen incarneren. zij zijn in mijn ogen qua bewustzijn meer verheven dan wat ik nu om mij heen zie, of moeten de indigootjes en nieuwtijdskinderen nog warm lopen. ik heb het idee dat ze vaker verdwaasd over deze aardkloot (met nadruk op 2e lettergreep) rondlopen dan dat ze tegen het systeem aantrappen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 16 7 8 9 10 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl