Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:52:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 18:23:31 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Het Intergalactisch woordenboek (ik heb het verder zelf niet bekeken, mijn interesse ligt daar niet) is te vinden via de link van Eleven: http://www.soulwise.net/et-101.htm/ en dan het onderdeel "The Intergalactic
New Collegiate Dictionary" http://www.soulwise.net/et-101.htm/#003 maar nu ik het bekijk blijkt het niet echt een woordenboek te zijn. Sorry!

Ik had graag gehoord wat jij er als taalliefhebber van gevonden had.

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 18:31:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:36:07, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 19:01:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
@ Eleven:

Dacht je ook niet dat die aliens die zo knap moeten zijn dat ze helemaal hier naartoe kunnen komen wel iets slimmers kunnen bedenken om met ons te communiceren dan onbegrijpelijke graancirkels? Het idee dat die aliens rond/voor 2012 massaal hiernaartoe komen (tenzij ze nog een laatste toeristisch tripje naar Aarde willen maken voordat die opgeblazen wordt) is al een beetje lachwekkend maar dan zouden ze toch zeker gebruik kunnen maken van de bij ons bekende communicatiemethoden? Zo lastig zitten die namelijk niet in elkaar.


Citeer:
... die manual heeft niets met aliens te maken, helemaal niets...

Dat dacht ik ook al. Bedankt voor de bevestiging. Het heeft namelijk nergens mee te maken, hooguit leuke spielerei.

Citeer:
... een groep die verantwoordelijk is voor het succes van een deel van het Goddelijke plan ...

Zonder in de lach te willen schieten ...
WIE heeft ze daarvoor verantwoordelijk gemaakt en voor WAT zijn ze dan verantwoordelijk? Of mag ik gewoon stellen dat ze het 'op zich genomen hebben' om ZICHZELF bij wijze van missionarissen tot een soort 'uitvoerders' te bombarderen van een IETS waarvan zij ZEGGEN dat DAT het goddelijk plan is? Ik betwijfel namelijk dat ze een telefoontje van G.O.D. hebben gehad "hey jongens, ik maak jullie verantwoordelijk voor ...".
Maar ach ja, het was weer een channeling waarin ze die opdracht hebben gekregen en natuurlijk: degeen die dat gechanneld heeft zit daar zelf ok in. Handig! Helaas geloof ik niet zo erg in die channelings, maar dat is ook wel helder geworden inmiddels.In meditatie geloof ik overigens wel, maar dat heeft NIETS met channeling te maken, evenals het 3e-oog daar ook geen moer mee te makenb heeft. Astrale projectie ... tja ... ik heb al een paar keer gevraagd om eenb demonstratie maar helaas, het schijnt niet te werken als ik aanwezig ben (vraag me altijd af hoe dat komt).


Citeer:
Deze zaak wordt actief onderzocht door wetenschapper (1) en vooral eentje uit mexico (2). Hij is met stralingsmeters teruggegaan naar de locatie en ongewone onbekende straling gemeten (3), etc... Als je dat "whatever"-ding niet kunt zien heb je een nieuwe bril nodig (4), want je overdrijft een beetje... je ziet hem wel, maar of het een alien is weet je en ik niet. (5) Jij gaat alleen maar uit van dingen die je kunt onderbouwen (6), en dan vooral dingen waarvan je bewijs heb dat het niet zo is (7).

t.a.v. punt 1: voor alles is wel een echte of zogenaamde wetenschapper te vinden die het onderzoekt. Dat maakt nog niet dat er werkelijk een alien buiten het raam stond.
t.a.v. punt 2: dat moet vertrouwen geven? Dat ie uit mexico komt?
t.a.v. punt 3: als die straling onbekend was ... hoe kon hij die dan meten met de bij ons beschikbare meetinstrumenten die immers meten wat we kennen?
t.a.v. punt 4: het is niet netjes opmerkingen te maken over mijn lichamelijke gesteldheid en ik draag overigens lenzen. Verder geldt hier het toeschouwersprincipe: je ziet wat je verwacht te zien omdat daar al naartoe gepraat is. Als je zonder enige context dit plaatje aan mensen laat zien, zullen ze niets zien.
t.a.v. punt 5: Sterker nog: ik betwijfel dat het een alien is! Als iemand er wel een alien inziet zonder de context te kennen vind ik dat knap.
t.a.v. punt 6: Integendeel! Als je me een beetje zou kennen zou je weten dat ik (wetenschappelijke) onderbouwing niet zo belangrijk vind. Wat ik wel handig vind is enige kennis van natuurlijke wetmatigheden en als je zakenn beweert die daarmee in strijd zijn vind ik er nogal een tekort aan onderbouwing in.
t.a.v. punt 7: Begrijp ik je nu goed dat je met me eens bent dat er bewijs is dat het niet zo is of zeg je dat IK vind dat het niet zo is? Ik snap je schrijfsel even niet. Zoals gezegd: IK vind dat deze vermeende alien in de ruit van alles kan zijn en aangezien ik betwijfel dat het een alien is omdat ik daar geen enkele logica in zie wijs ik de verklaring dat het een alien is simpelweg af op basis van het eenvoudigheidsbeginsel. Natuurlijk mag iedereen er het zijne/hare over denken maar probeer wel even te kijken wat de zin zou zijn van een verschijnende alien aldaar, wat zijn doel zou zijn en waarom nou net DAAR. Probeer eens open naar die foto te kijken zonder meteen "Alien" te denken maar denk eens: wat zou dit nog meer kunnen zijn. Waarschijnlijk kom je op honderden andere (eenvoudiger) verklaringen. Helaas: DAN is het dus geen alien (tenzij jij een naamboerdje ziet waarop staat dat het wel een alien is (en dan is het nog twijfelachtiger dat het een alien is)).


Citeer:
Net zoals liefde, liefde is in 3D niet zichtbaar. maar als je het weet dan weet je het, en je voelt het met je hart/intiuitie en niet je verstand. je verstand kan liefde niet eens bevatten. je kan het bestaan aan niemand bewijzen, alleen maar je best doen het te omschrijven.

Peren en appelen!
Liefde is in geen enkele dimensie zichtbaar!
Liefde is per definitie deels een chemisch proces en deels een gemoedstoestand, een emotie. Verstand kan gevoel/emotie nu eenmaal niet verklaren en zoals je al zegt is het al lastig te omschrijven.
Maar het bestaan van liefde maakt niet dat aliens, astrale projectie en meer van dat soort zaken DUS ook bestaan.
Helaas is dit de vorm van redenatie die veel aanhangers van vreemde theorien gebruiken: ALS het ene bestaat (in dit geval Liefde) DAN bestaan aliens en astrale projectie en god en weet ik wat ook! Helaas werkt het niet zo. Je zult met iets beters moeten komen.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 19:14:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:35:39, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 20:55:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Citeer:
Je vind jezelf waarschijnlijk wel een kritisch zwaargewicht(op deze site)

Nee, zeker niet. Er zijn hier veel kritischer mensen dan ondergetekende aanwezig. Maar ... ik doe mijn best.

En nee, Eleven, je MOET niet met iets beters komen. Dat vraagt niemand. Maar als je jouw boodschap wilt overbrengen is het wel handig die zo te onderbouwen dat hij overkomt. En tot nu toe doe je dat niet.

Tuurlijk kun je de 5e dimensie niet converteren naar de 3e. Natuurlijk kan iedereen alleen gaan kijken zoals jij ook gaat kijken in de 5e dimensie. Natuurlijk kun je zoiets niet bevatten met je verstand.
Ik ben in ieder geval blij dat we hier 1 persoon hebben die dat allemaal wel kan: Eleven.
De overige leden van dit forum zullen nog flink moeten groeien en helaas kan Eleven ze daarbij niet helpen want enerzijds kan hij geen onderbouwing geven en anderzijds zullen we het volgens hem allemaal zelf moeten uitvissen.
Kunnen we net zo goed gaan zitten wachten op die massale komst van aliens ...


Citeer:
DT soms moet je je verstand gewoon helemaal verliezen... maarja..

Als je het niet erg vind ... lijkt het mij zinniger je verstand er een beetje bij te houden.

Citeer:
... maar je hebt op het andere vlak geen benul waar het over gaat ...

Geef ik meteen toe. Ik loop hier ook nog niet zo lang rond.
Gelukkig hebben we jou ... Jij kunt e leden van dit forum naar een hogere dimensie helpen, ze inzicht geven, ze uit hun "3D Plat Aardse Verstand/Ego Snooze laten ontwaken".
Alleen probeer ik je er al de hele tijd op te wijzen dat je methode niet deugd en je zo niemand helpt. Maar dat kun je in 5D waarschijnlijk niet zien.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 21:01:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Citeer:
Ik doe en poging om mijn medemens uit zijn 3D plat aardse vertand/ego-snooze te doen ontwaken...


In dat geval hoor ik hier iemand keihard snurken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 21:35:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:35:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 22:42:03 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik zit inmiddels te overwegen om ergens in het bos een enorme fallus uit te gaan graven, en vervolgens al roepende en zwaaiende mede te delen dat ik enkele kabouters en trollen die ochtend zag wroeten in de aarde. "Ze bestaan; dit is het bewijs, want dit is een teken van hun vruchtbaarheidsriten."

Voor de duidelijkheid zal ik uitleggen wat ik met die anekdote bedoel. Iemand ziet iets --> roept iets --> anderen zien het en denken wat er geroept wordt --> leiden er iets uit af wat oneigenlijk is.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 23:21:14 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hebben jullie ooit the Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Addams gelezen?
Nu ik dit hier allemaal lees lijkt dat wel een profetisch boek!!

Aliens in gele schepen die in de lucht blijven hangen zoals bakstenen dat niet doen komen de aarde vernietigen omdat deze in de weg staat van een nieuwe intergalactische afslag..

Hmz... Tijd om het enige echte geschrift weer eens te gaan lezen ;)

Nee even serieus... Het is heel goed mogelijk dat er leven is op andere planeten vele lichtjaren van ons verwijdert... maar wat maakt het uit?
De kans dat ze hier langs komen is miniem, de kans dat ze het interessant vinden is dan nog kleiner en de kans dat ze het uiteindelijk een stomme planeet vinden is dan van dat ieniminiebeetje best wel groot... En wat let ze?

Leef je om bang te zijn of ben je bang om te leven? Ik denk dat beiden in het geloof in aliens wel een rol speelt...

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 01-02-2009, 22:02:29 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Ik heb alle offtopic en onzin berichten verwijderd. Daar is dit subforum niet voor bedoeld. Voor gein en offtopic kunnen we terecht in 'Lekker babbelen'.

Vanaf nu dus weer ontopic graag ...

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 02-02-2009, 10:52:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
EDIT: vanwege het niet losbarsten van discussie (wellicht toch onbedoeld als gevolg van de achter ons liggende gein) heb ik dit stuk in een nieuw topic geplaatst "ID versus ET versus G.O.D." in een poging weer door te starten.
Omdat meermaals plaatsen van hetzelfde stuk niet gewenst is, heb ik het dus hier verwijdert.


Groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Laatst gewijzigd door DT op 03-02-2009, 13:20:13, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 02-02-2009, 11:39:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Allereerst wil ik er op wijzen dat een alien (in de moderne betekenis) hetzelfde is als een E.T. (ExtraTerrestrial, letterlijk 'buitenaardse'). Ook in de etymologische kern (dus de oorspronkelijke betekenis) duiden ze in dit topic op hetzelfde. Tenminste, aangenomen dat aliens van buiten de aarde komen. Mogelijk dat de Intergalactische Federatie het niet eens is met deze taalkundige/vocabulaire lijntrekking.

@ Stev's citaat:
Dat de kans op toevallig ontstaand leven klein is, impliceert nog géén GOD BV. Die redenering slaat m.i. een stapje over.
Het idee dat het leven op aarde ontstaan is door extraterrestrieel (lees: buitenaards) ingrijpen is niets anders dan het doorschuiven van de ontstaansproblematiek. Immers, wáár zijn die aliens dan ontstaan? Ook weer door aliens? Hetzelfde geldt dus voor de vooronderstelling dat het aardse leven opgetrokken is uit de modder dankzij de inwoners van de Tiende Planeet. Deze planeet, die ergens aan de rand van het zonnestelsel circuleert zou intelligente inwoners herbergen waarnaar, aldus het verhaal zover mij bekend, in Oude Geschriften verwezen wordt. Ik meen dat Atlantis ook om de hoek komt kijken. Zoals ik reeds eerder aangegeven heb, is deze visie wel interessant, maar onlogisch. Niet alleen dus om de ontstaansproblematiek, maar ook om het feit dat een dergelijke planeet té ver van onze geliefde Zon afstaat om warmte te hebben voor leven zoals wij het kennen (het moet in fysiologie dan toch wel enigszins op ons lijken, als ze ons geschapen hebben?). Daarbij komt nog dat het bestaan van rotsplaneten in die verre regionen hoogst discutabel is. Pluto werd veronderstelt een pietepeuterige planeet te zijn, maar heeft recentelijk de status van 'dwergplaneet' gekregen. Vrij vertaald houdt dat in: Leven Onmogelijk. Te klein en te onstabiel.

Het Intelligent Design is een interessant concept. Wat DT aangeeft omtrent cellen en de vorming daarvan heb ik naar ik meen ook eens min of meer aangekaart hier. De scheikundige en natuurkundige omstandigheden die vereist zijn voor de vorming van koolstofverbindingen --> proteïnen (eiwitten) --> cellen --> meercellige organismen is uitermate klein. Echt erg klein, maar evenzogoed níét onmogelijk. Daarbij komt nog het feit dat onze natuurwetten die wij kennen voor het leven hier op aarde níét op hoeft te gaan voor ander leven ergens diep in het heelal. Misschien zweven daar wel siliconen wezentjes rond die helium inademen.

Stellen dat God verantwoordelijk is voor ons bestaan is wel begrijpelijk, maar ik (en anderen hoop ik ook) besef terdege dat dit niets anders is dan een probleem wegschuiven naar iets dat lekker vaag is. Aan God kun je immers alles ophangen. Eerlijk is eerlijk. Ik veronderstel ook wel dat er meer is, maar ja... Ik kan wel weer filosofische redeneringen hier uiteen gaan zetten. Of dat zin heeft?

Dat aliens bestaan, of liever: ruimtewezens (omdat dat gewoon Nederlands is) is voor mij héél aannemelijk. Echter, wel vanuit wiskundig perspectief bekeken, en niet vanuit het spirituele perspectief of die van een Intergalactische Federatie. Voor de duidelijkheid: dit bedoel ik oprecht en serieus.
Dat ufo's bestaan is voor mij eveneens een feit. Echter wel in de letterlijke zin van het woord: Unidentified Flying Object, oftewel ongeïdentificeerd vliegend object. Dat impliceert dus niet per se ruimtewezens die in de vorm van bolbliksem of frisbee's de aarde bezoeken.

Net als DT e.a. waag ik het te veronderstellen dat mijn bestaan op aarde niet voslagen toevallig en nutteloos is. GOD BV. (wat dat ook moge inhouden) wimp ik niet weg.

Wat betreft de paradox tussen geloof en wetenschap verwijs ik even naar mijn onderschrift, met dank aan de Joodse natuurkundige en wiskundige Albert Einstein.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Laatst gewijzigd door ReVi op 02-02-2009, 17:18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien ik gevraagd heb vanaf nu ontopic te blijven, hoef je het er niet bij te vermelden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 27-02-2009, 21:17:25 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Vliegende schotel blijkt... waterinstallatie

UFO-spotters zijn weer een illusie armer. Tientallen mensen dachten dat ze op Google Earth een vliegende schotel in Roemenië gelokaliseerd hadden. Na nader onderzoek bleek het echter om een... verlaten waterinstallatie te gaan.

"Het is gewoon een gebouw waar vroeger water opgepompt werd. Enkele kilometers verder in Timisoara staat nog zo'n bouwsel", aldus Paul Dorneanu, de voorzitter van een Roemeense organisatie die meldingen van buitenaardse aanwezigheid onderzoekt. "Sommige mensen denken dat we er alles aan doen om de waarheid achter UFO's te verbergen. Dat klopt niet: we hebben al serieuze meldingen binnengekregen, maar deze behoort er zeker niet toe." (svm)

25/02/09 14u09

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... atie.dhtml

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 28-02-2009, 11:45:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Dat vind ik een leuke berichtgeving. Jammer dat de locatie in Google Earth er niet bij vermeld staat, anders had ik het zelf ook eens kunnen bezichtigen. Immers, het omliggende land dat niet op de foto te zien is zal ook heus wel aanwijzingen kunnen geven.
Tussen de reacties merkt iemand trouwens heel bijdehand op dat het per definitie al niet om een ufo kan gaan, omdat de tweede letter van dat woord, f, voor ´flying´ staat. Het zou dus een ulo moeten zijn: unidentified lying object. :mrgreen:

Tot slot twijfel ik er niet aan, of er zullen wel stemmen opgaan dat deze berichtgeving op touw gezet is om de waarheid omtrent aliens en ufo's te verdoezelen.

:)

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aliens & UFO's
BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 15:06:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-03-2009, 13:22:32
Berichten: 8
Conspiracy theories zijn voor mensen met te veel vrijetijd. Ik heb me er ook even mee bezig gehouden maar uiteindelijk komt het neer op verbanden leggen die er WAARSCHIJNLIJK wel zijn maar uiteindelijk zul je er nooit achterkomen of dit nu zo is of niet. Overigens heb je er geen moer aan als je erachter komt dat het nu wel waar is want iedereen zal je nog steeds voor gek verklaren als je aankomt met enge verhalen over geheime genootschappen die aan het hoofd van onze regeringen staan.

Over UFO's en aliens... Hah! Ik heb in Oktober een zeer sterke ervaring gehad waarin ik midden in de nacht werd ontvangen door UFO's. Ja... Ik werd naar het bos geleid (door een zeer sterk bijna magnetisch gevoel). Even later vloog de ene na de andere UFO over me heen, gevolgd door een straaljager die iets raars op de radar moest hebben gezien. Sindsdien zie ik ze vrij makkelijk. Ik zie ze 's avonds altijd als het onbewolkt is. Je moet alleen weten waar je naar moet kijken. Kijk maar eens naar een ster die iets te fel is om een ster te zijn, blijf 3 tot 10 seconden kijken. Wat zie je? Zijn dat rode lichtjes die naast/om/onder de ster knipperen? :P Ik heb er veel aan gehad in de maanden na deze gebeurtenis. Ik heb ze wel eens voelen sleutelen aan mijn energetische lichaam. Zo voelde ik een keer een zeer sterke kracht "iets" uit mijn linker hersenhelft halen terwijl ik naar zo'n UFO keek. Ze zijn alles behalve kwaadaardig. Ze bestaan uit niets anders als liefde en licht en de reden dat je ze steeds vaker ziet, nou, dat laat ik aan jullie over.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl