Citeer:
Ik mediteer soms, vaak als het volle maan is en ik zeker weet dat mijn ouders of zusje niet ineens mijn kamer binnen stormen. Ik vind het veel fijner om 's nachts buiten te mediteren maar daar is het nu nog te koud voor. Want ik houd van de nacht, het donker en het oneindige heelal vol met sterren en planeten. Gelukkig heb ik in mijn omgeving geen last van auto's.
hehe, ik ben ook een keer 's nachts buiten gaan zitten (in de zomer! Nu is het ijs, ijs koud buiten...) en ik ben het helemaal met je eens! Rustig, donker... I love nights
maar helaas kwamen mijn ouders naar buiten: "WAT BEN JIJ NOU WEER AAN HET DOEN!!?!?!" tja... weg concentratie! En in de zomer duurt het lang voordat het donker is... :<
nouja, ik mediteer niet echt heel erg vaak, maar meestal 's avonds voordat ik ga slapen of juist 's ochtends, ong om half 8 (ben ik goed wakker, maar ook weer niet
te. Eigenlijk vind ik dat voor mij de beste tijd, maargoed, iedereen is anders ^^ (en meestal ben ik te lui een wekker te zetten of om wakker te worden, in het weekend slaap ik meestal door tot half negen ofzo))
meestal vergeet ik 't, omfg! Of dan heb ik allemaal last van kriebeltjes, jeukerige plekjes, een plooi van je pjama die niet lekker zit, etc. etc. etc. (oh, een overactief brein komt ook vaak voor. "oh morgen nog huiswerk maken :<" "wat een leuke film was dat!" "jezus! Wat een rotdag vandaag", etc. etc. :/ my brain cannot SHUT UP!!!)
Bella