Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:34:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-01-2013, 15:58:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
Als ik mediteer krijg ik alle soorten energie op me af, zoals van de televisie, en elk object in mijn kamer, en dan heb ik veel energie in mijn lichaam, maar het lukt me maar niet om van energie af te komen, zat is een keer in de trein na het mediteren en zat gewoon te branden van energie dat het echt leek of ik aan het verbranden was maar er was niks aan de hand met me, mensen om me heen leken aardig angstig op mij te reageren en doordat ik me niet kan afweren wordt ik soms ook lastig gevallen door geluiden, stemmen waardoor ik niet kan slapen, heb snachts draken gezien mooie wezens alleen ze zeiden niks en een vrouw in blauw gewaad, heb een spiritueel gevecht met iemand anders maar weet niet of dit echt was tegen iemand anders,wat leek op een spel kon van alles verzinnen strategisch, ben een keer uitgetreden dat ik me eigen zag liggen maar durfde nog niet verder.

Heeft iemand advies over het afweren van energie want ik heb bijna van alles geprobeerd zoals een gouden ei om me heen, handen over elkaar enz


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2013, 16:36:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
ik denk dat het ermee te maken heeft dat je je teveel opent tijdens het mediteren.
mischien kun je op zoek naar manieren om je weer te sluiten, daar zijn zo veel manieren voor dat ik niet kan zeggen wat er bij je past.
iedereen heeft daar zijn eigen manier voor.
ook manieren tot aarden kunnen je mischien helpen.
succes :wink:
Xxxx


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2013, 08:11:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-01-2013, 15:49:27
Berichten: 8
Ik luister vaak muziek ook voor het slapen gaan, heb niet echt angst, als ik eenmaal ga slapen hoor ik stemmen en soms hoor ik buiten bliksem en harde regen en dan doe ik mijn raam open en is er niks maar dat was in het begin, ze proberen mij bang te maken en soms als ik ze hoor daag ik ze ook uit met mijn gedachten en hoor ik ze terug reageren, hoor ze ook als ik nergens aan denk, ik merk wel al zou ik het goed onder de knie hebben dat ik veel kan doen, alleen het slapen is een probleem.

Toen ik het in het begin kreeg ging het nog goed, daarna kreeg ik volgens de psychiater een psychose, waardoor mijn eigen energie { zo leek het } uit mij werdt gezogen leek net of ik dood ging, kreeg pillen hiervoor en werkte alleen werdt heel erg moe en kon niks meer, ik merk ook als ik stemmen hoor helpen lage dosis pillen dat mijn energie leven laag is dat ik ze niet hoor, maar liever doe ik dit door me eigen af te sluiten maar nog niks helpt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-01-2013, 22:52:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
ik heb dat zelf ook wel, ik voel dan echt alle energie stromen en op me af komen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 03:58:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Wat violet moon al aangaf , voor het mediteren : aarden, maar ook beschermen!!
Visualiseer een gouden ei om je heen wat je beschermt tijdens je meditatie. Zelf vind ik het prettig om rond mijn hele kamer een witte laag heen te visualiseren. Ik had altijd last van geestjes die me gaan storen :lol:
Ze denken vast: nu is ze lekker stil .. haha! Daarom aarden en beschermen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 14:45:12 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik Heb Een Tip Voor De Natuurlijke Bescherming Die Elk Mens Met Zich Mee Draagt!

Het Heet; Moeder Aarde!

De aarde is sinds het begin der tijden onze voedselbron geweest, onze bescherming geweest, onze energie kan dat voelen.
De deeltjes waaruit jij bestaat zijn letterlijk al biljoenen jaren oud. Energie gaat namelijk nooit verloren.

Om Te Zorgen Dat Jouw Deeltjes Weer Synchroon Lopen Met Het Ritme Van De Moeder..

GA NAAR BUITEN.

Kies een rustige plek uit in een plek die niet te veel vervuild is geworden door uitlaatgassen.

Begraaf je dan tot je enkels in de grond

En visualiseer groene energie vanuit het diepste van de aarde via je voetzolen naar binnensluipen..

Helemaal tot aan je kruin. En Voel Hoe Jij Jezelf Regenereert.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-12-2013, 14:34:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
het is niet echt verstandig om in een drukke trein te gaan mediteren. Meditatie draait om het verkrijgen van innerlijke rust en eigen inzichten in bepaalde situaties.

Je hebt in een trein heel veel mensen die je rust verstoren en die rust is heel belangrijk voor een goede meditatie.

Het is beter om op een plek als je eigen slaapkamer op je eigen bed in alle rust te mediteren.

Meditatie is je helemaal concentreren op je eigen ik,

en liever niet op alles er omheen. De truc is om je op je eigen ik te concentreren en proberen of je even kunt stoppen met denken.

Hierdoor kunnen sommige dingen weer helder worden.

Ik heb zelf redelijk wat ervaring met meditatie.

Ik ben alleen geen professional en soms gaat er bij mij ook wat mis... ik ben heel sterk en ik kan slechte entiteiten verslaan, (Geen fijn gevoel... Maar ik ken stom genoeg geen andere manier om ze helemaal weg te jagen.) Maar als je een wat zachtere energie bent raad ik je aan om je niet meer in te laten met echte negatieve energieën. Ze kunnen je van binnen leegslurpen en daar kun je heel erg beroerd van worden.

Een kaars branden en je alleen richten op de vlam of je alleen richten op je eigen ademhaling en een rustgevend ademritme proberen te krijgen wil ook wel helpen als je je echt op rust wilt concentreren.

Fijne, zachte geuren zoals van wierrook of een essentiële olie-kaarsenbrander willen ook wel helpen. Het fijne is dat je na meditatie heerlijk uitgerust bent en weer een beetje tot jezelf bent gekomen.

Wat jij doet klinkt niet echt helemaal als een gewone meditatie. Maar als op een bepaalde manier vervelende dingen in je opnemen. Het lijkt me niet verstandig om zo verder te gaan met spiritualiteit. Rust en eigen inzichten krijgen over bepaalde dingen... dat is wat meditatie echt is.

Ik hoop dat je hier wat aan gehad hebt ;) :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl