Heey allemaal,
Ben net nieuw hier, heb eens een paar dagen zitten rondneuzen, en wat een ongelofelijke hoeveelheid informatie vindt je hier
Maar dat is alleen maar handig voor iedereen
Maar wat ik eigenlijk wilde gaan vertellen is iets heel anders, ben nu al een tijdje bezig met mediteren. Of ja, eigenlijk al jaren, maar met periodes... En nu weet ik dat dit niet bevordelijk is voor de 'prestaties' maar goed...
Laatste paar maanden ga ik er toch op een regelmatige basis voor zitten. En ik moet zeggen het gaat steeds beter hoewel ik vorige een periode had waarin ik me echt niet kon concentreren en al helemaal niet mn hoofd kon leegmaken van gedachten.
Vandaag had ik echter een totaal nieuwe ervaring, het was maar heel even maar toch. Ik ging allereerst gewoon rustig er voor zitten op mn bed in kleermakerszit. Oogjes dicht en alles zoveel mogelijk ontspannen.
Dit ging allemaal redelijk en het werd steeds stiller en stiller. Tot ik op een gegeven moment niet meer wist waar ik nu was. Het leek erop alsof ik zat en alles om me heen was wit. Geen schaduwen, alleen maar wit. Dit was maar heel even, omdat ik daar eigenlijk zo van schrok dat ik direct 'terug' was en me realiseerde dat ik gewoon op bed zat.
NJ, misschien stelt het niet veel voor
, ik vond het een hele aparte ervaring. En moest m gewoon eventjes kwijt.
Later,
Matthijs