Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:55:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 12-07-2008, 11:00:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
hallo,

IK ben weegschaal en mijn ascendant is Boogschutter.
Mijn vriendjee is Boogschutter en ascendant weegschaal. Dus precies andersom. Wat zegt dit over ons?? dat we het zelfde sterrenbeeld hebben?? En ik wil graag iets weten over weegschalen.


Groetjes Tessa


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 13-07-2008, 08:43:20 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Ik kan het niet laten om toch even te reageren. Helaas hebben we geen les gehad in relatie-astrologie, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Misschien iemand anders hier.
Wat ik wel weet is dat je descendant iets zegt over wat je in een ander zoekt, tegenkomt en wilt hebben. Heel misschien is jouw descendant bijvoorbeeld wel zijn sterrenbeeld. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se.

Wat wel zo is, vermoed ik, is dat gelijke tekens elkaar verstaan. Ze hebben hetzelfde element en hetzelfde thema. Er is dus minder miscommunicatie en wrijving, maar tegelijkertijd is er misschien ook minder uitdaging, confrontatie en behoefte om iets te veranderen. Zowel Weegschaal als Boogschutter zijn yang, dus het zijn twee gelijke polen (heel anders dus bij yin en yang, daar is volvulling). Desalniettemin vind ik de tekens wel een beetje bij elkaar passen.
Weegschaal is aan het begin van een seizoen, en Boogschutter aan het einde, dus startersenergie en afrondingdenergie. Kunnen jullie samen goe dingen beginnen én afmaken?

Het zijn maar ideëen hoor.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 13-07-2008, 13:21:27 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
bedankt voor je reactie
hoe bedoel je beginnen en afronden?? bedoel je onze relatie beginnen en afronden?


groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 13-07-2008, 13:42:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Nee, zeker niet. Gewoon, met dingen en ondernemingen...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 13-07-2008, 18:05:33 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
okee :p
bedankt voor je reactie dat van dingen ondernemen klopt wel:p

groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 14-07-2008, 19:06:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-05-2008, 19:47:52
Berichten: 41
Locatie: Zeist
Haha,

Ik ben ook Weegschaal-Boogschutter, en een maat van mij Boogschutter-Weegschaal......
Jullie zullen daarom elkaar heel goed begrijpen en aanvoelen.....
De Weegschaal zal zich wel moeten aanpassen aan de Boogschutter, en niet andersom.
Het kan op een gegeven moment ook conflicten geven, omdat je je kan ergeren aan de negatieve punten van de ander, die in weze ook gedeeltelijk overeenkomen met het eigen karakter.....
De Boogschutter is iets ondernemender als de Weegschaal, de Weegschaal is iets socialer dan de Boogschutter
De Boogschutter heeft minder tact als de Weegschaal........, terwijl de Boogschutter in het algemeen wat zekerder is en sneller doorslag kan geven, en de Weegschaal twijfelt......
Verder is het een goede combinatie, jullie zullen beide veel dingen gemeen hebben, en beide kunnen goed communiceren
De Weegschaal moet wel leren om wat meer initiatief te nemen , anders wordt de Boogschutter laks.
En de Boogschutter moet de Weegschaal af en toe een complimentje maken, of een bevesteging geven in positieve zin!, anders voelt de Weegschaal zich niet serieus genomen.

hopelijk kan je hier iets mee!

gr weirdo


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 14-07-2008, 19:51:21 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2008, 10:01:53
Berichten: 173
bedankt voor je reactie,
hier kan ik wat mee:p ik ben inderdaad erg twijfel achtig en hoor graag complimentjes:p


groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weegschaal- Boogschutter
BerichtGeplaatst: 20-04-2011, 09:52:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2010, 20:44:38
Berichten: 96
Locatie: Steenwijk
Ook ik kon het niet laten om te reageren.

Je sterrenbeeld is je sterrenbeeld in dit geval Weegschaal.
Je ascendant is hoe de buitenwereld jou ervaart, de eerste indruk die je maakt naar buiten toe. Boogschutter ascendant laat zich bv op een actieve/reislustige manier zien. Weegschaal ascendant laat zich bv zien door harmonieus te zijn of romantisch.

Jullie kunnen elkaar goed aanvoelen.

De elementen die jullie hebben is Lucht (weegschaal) en Vuur (boogschutter), en dat versterkt elkaar.

Als je boogschutter als AC hebt, hebt je een tweelingen DC, je zoekt dan een relatie waar veel in besproken word. Of waar veel met communiceren word gedaan. Je wilt graag reizen, liefst stedetripjes. Je houdt ervan om er lekker op uit te gaan. Je houdt er niet van om lange tijd achter de garaniums te zitten, dat is niks voor jou in een relatie. Humor is ook zeer belangrijk in jullie relatie met een tweelingen DC of het 7e huis wat staat voor relatie/huwelijk. Hier gaat het vooral om "luisteren" wat je kunt leren in je relatie.

Al heb je een weegschaal AC dan heb je een Ram DC.
Al heb je een Ram DC dan is eerlijkheid en recht door zee heel belangrijk. Diegene zoekt veel actie in zijn/haar relatie. Hun realtie kan bergen verzetten. Maar als iets niet lukt kunnen ze ook diep teleurgesteld zijn. Beweging is een goede uitlaatklep.
Hier gaat het vooral om "geduld" wat je kunt leren in een relatie. En een goede uitlaatklep vinden voor al die energie. Harmonie zoeken in plaats van confrontatie of strijd. (vandaar deze een weegschaal (sterrenbeeld) aantrekt) ;)

Ik zou zeggen: het perfecte stel :hart:

Weegschaal (element Lucht):

Mensen die geboren zijn onder het teken weegschaal zien er vaak uitermate verzorgt uit. Ze zijn elegant gekleed, en zeer vriendelijk in de omgang. Moet je als weegschaal-mens een slecht nieuws bericht naar buiten zenden weet je dat op een zeer diplomatieke manier te doen. Mogelijk hebben weegschalen een "broertje dood" aan lelijke voorwerpen, harde woorden en onharmonieuze muziek, je zult er alles aan doen om lelijkheid te vermeiden. Weegschalen zijn overigens zeer creatief en hebben een verfijnde smaak. Het zijn mensen die het leven graag aangenaam en mooi maken.

Weegschalen zijn vooral op zoek naar balans en harmonie. Ze streven vaak naar een prettige omgang met mensen om hun heen. Maar altijd de harmonie willen bewaren heeft ook een keerzijde. Ze vallen niet graag buiten de groep, en passen zich daardoor aan. Ruzie maken vinden ze moeilijk, waardoor ze woorden en of gevoelens inslikken of met onderhuidse spanning rondlopen.

Ze zullen moeten leren om in relaties niet te veel op de ander te richten.
Ze houden van gezeldschap en zien zichzelf niet alleen door het leven gaan. Maar ze zullen wel naar hun eigen behoefte en gevoelens moeten leren luisteren en ook naar die van anderen en daar een balans in zien te vinden. Daarnaast zijn weegschalen grote twijfelaars. Geef ze een menukaart en ze weten gewoon niet welk gerecht of drankje ze moeten kiezen. Ze zien wel meerdere kanten van een verhaal, wat ze nogal besluitloos kan maken. Zolang ze rekening met een ander blijven houden weten ze nooit wat ze daadwerkelijk willen.

Wat een weegschaal kan leren is: zijn/haar woede leren uiten, actie ondernemen (vandaar je waarschijnlijk een boogschutter aantrekt) :wink: Ze kunnen naar zichzelf leren luisteren bij het maken van keuzes. Confrontaties aangaan, niet denken maar doen! Eerlijkheid ontwikkelen op gebied van naar jezefl luisteren. Zelfstandig ontwikkelen. Nee leren zeggen. En je eigen koers varen. En meer sporten en of bewegen.


Warme groet,

Rowena

_________________
Wie niet kan loslaten, zal verliezen wat hij graag wil vasthouden.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl