Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:06:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-06-2016, 16:40:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Goed, ik ben iemand met zon in Leeuw, maan in Schorpioen en Ascendant Boogschutter. (Wat een vrij explosief gesternte is...) Ik heb heel veel sites bezocht die hier over schrijven. Ik heb veel hoeken op mijn horoscoop, en als klap op de vuurpijl ook nog eens de zon in het 8e huis. Veel dingen die ik wil en had gewild lukken gewoon niet zoals ik het graag zou willen. Ik had graag een ´normaal´ leven gewild, leuke opleiding, zelf bij elkaar verdiend huis en een lieve vriend. maar vreemd genoeg gaat het nooit zoals het moet. Ik mag niet studeren, ik leef niet slecht maar ik leef op kosten van de staat, en de liefde is het even niet voor mij omdat ik vind dat je daar niet aan moet beginnen als je begeleid woont en je niet samen kan wonen. Ik ben 3 jaar lang trouwens niet verliefd geworden op iemand. (Zal wel met medicijnen te maken hebben.) Ik heb geweldige hulp, en ik weet ook wel dat ik sommige dingen gewoon nodig heb. daar gaat het niet om. Maar ik zou het graag allemaal zelf willen doen.

Ik ben van 05-08-1992. Geboortetijd: 17:05 ´s middags.

Mijn vraag is of iemand met verstand hiervan er misschien een lichtje op wil laten schijnen. Wat is het probleem met mijn leven dat het steeds niet lukt zoals ik het wil?

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-08-2016, 11:34:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 20:18:43
Berichten: 6
Hoi LadyMaai,

Heb je ook gekeken in welke teken Jupiter valt, ze zeggen dat die planeet met geluk te maken heeft bij mij valt die in Maagd en bij jou ook dat betekent dat we moeten werken voor ons geluk :? Dus met een virgo instelling dingen aanpakken. Ik zag ook dat je mars in tweelingen valt dus kijk voor je relatie in de richting waar je mars en Venus zit. Verder hoop ik dat je Meer geluk mag vinden.

Groetjes, Sariah :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-10-2016, 17:04:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-10-2016, 16:57:57
Berichten: 1
Heyy,

ik ben ook op 05-08 geboren alleen een aantal jaar later , 1997 om precies te zijn.
Ik merk hetzelfde in me leven ,niet alles gaat soepel maar ik weet dat er een goede bestemming is voor mij. maar het is net wat Sariah zegt ;er moet hard gewerkt worden.
Hoe gaat alles nu?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2017, 16:04:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Sariah schreef:
Hoi LadyMaai,

Heb je ook gekeken in welke teken Jupiter valt, ze zeggen dat die planeet met geluk te maken heeft bij mij valt die in Maagd en bij jou ook dat betekent dat we moeten werken voor ons geluk :? Dus met een virgo instelling dingen aanpakken. Ik zag ook dat je mars in tweelingen valt dus kijk voor je relatie in de richting waar je mars en Venus zit. Verder hoop ik dat je Meer geluk mag vinden.

Groetjes, Sariah :)


Mijn mars en venus 'botsen.' Mars tweelingen, Venus in Leeuw, maar in een botsend huis, het maakt een zogezegde 'hoek'. Net als Jupiter en Mars. (Mars in Tweelingen, Jupiter in Maagd.) Inderdaad, als ik ergens hard voor werk lukt het meestal wel. Maar... het geeft me niet de makkelijkste instelling. Ik ben aan de ene kant nogal gehard en sarcastisch, en aan de andere kant heb ik het idee dat ik soms een beetje té kwetsbaar ben. (In het dagelijks leven, zonder computer voor mijn neus. Ik weet dat mijn sarcasme het beste tot zijn recht komt op schrift :wink: )

Ik ben ook een beetje perfectionistisch en pietluttig. Zoals Jupiter predikt... het is op zich wel goed, zeker als je artistiek bent zoals ik dan is perfectionisme iets goeds. Maar in de omgang met mensen is het niet makkelijk. Ik ben ook vrij 'gesloten.' in het echt... Verder ben ik vrij nuchter over alles als mijn ziektebeeld niet in de weg zit. Maar goed, ik kan ook heel aardig zijn. Dat ben ik tegen vrienden en familie :wink:



KINGKIDDO schreef:
Heyy,

ik ben ook op 05-08 geboren alleen een aantal jaar later , 1997 om precies te zijn.
Ik merk hetzelfde in me leven ,niet alles gaat soepel maar ik weet dat er een goede bestemming is voor mij. maar het is net wat Sariah zegt ;er moet hard gewerkt worden.
Hoe gaat alles nu?


Allereerst: Super jammer dat het bij jou ook het geval is dat je steeds ongeluk hebt. :(

Met mij? Mwah, niet helemaal goed, maar dat is zoals gebruikelijk: Ik heb een rechtszaak aan mijn broek hangen waardoor er een schuld boven mijn hoofd hangt, niet geheel mijn schuld, ik woonde bij een woon organisatie voor mensen met problemen, maar dat waren 'oplichters'. En nu vind de overheid dat ik als budgethouder alles terug moet betalen over de periode 2014... terwijl ik toen zo onder de medicatie zat dat ik niet eens fatsoenlijk voor of tegen de beslissing om uberhaupt begeleid te gaan wonen kon zijn. dat is 1.

Ik woon tegenwoordig bij het RIBW, dat is niet zo slecht, ik woon in een prachtig nieuwbouw huis in Zaandam, dat is 2,

Ik ben bezig met afvallen en niet te veel eten, dat is 3,

en verder probeer ik, ondanks alles, toch het beste van iedere dag te maken. :mrgreen:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl