Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:02:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-04-2008, 10:54:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
hallo lezers,..

ik zit sinds kort op dit forum,..en lees en kijke mijn ogen uit,..
alles wat hier staat is zo ontzettend boeiend,.. maar met als gevolg dat mijn hersentjes de afgelopen 2 weken echt overuren maken,.. en ook erg slecht slaap,..en soms erg bang ben,..

helemaal met de vragen,.. heb ik ook spiritualiteit in mijn lijf of kan ik mijn alle verhalen zo goed begrijpen dat het net lijkt of het zo is,..??

en wil ik er iets mee gaan doen en er van leren,..? of bang en alles proberen te vergeten wat ik heb gelezen en net of doen dat ik onnozel ben en dat dit sprookjes zijn,..

zoals jullie wel kunnen lezen ben ik echt in een 2 stijd verbonden met mij zelf,..

want ik wil met 2 benen vast aan de grond genageld staan,..maar ik wil ook wel vliegen,.. :?:

zijn er meer tweelingen op dit forum,..?

zo ja,..kennen jullie deze eigenschappen,..en zo ja wat doen jullie hier mee,.

groetjes,..

smartie,..

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-04-2008, 18:50:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Ik meld me aan als tweeling :wave: !

Wat je zegt herken ik wel. Ik had het vooral in het begin heel erg. Met begin bedoel ik dan het moment dat ik wat dieper over verschillende dingen na begon te denken en met spiritualiteit in aanraking kwam. Aan de ene kant boos over hoe ziek de wereld was, aan de andere kant blij over hoe mooi de wereld kon zijn. Aan de ene kant alles WILLEN geloven, maar het niet kunnen bevatten. Maar ik weet niet of dit tweeling-eigen is. Is niet niet bij iedereen zo?

succes met je slaap enzo :ahh:

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 07:04:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
o dat zou kunnen dat het niet specifiek een tweeling eigenschap is,.. maar omdat ik het eigenlijk met veel dingen in het leven in 2 uitersten denk,.. schoof ik het op mijn sterrenbeeld,..

maar hoe is het nu dan,..ben je er aan gewend en hoe kijk je nu tegen spiritualiteit aan,..?

groetjes,

smartie

ps: als iemand mij kan vertellen hoe tweelingen er mee om zouden "moeten" gaan,..hoor ik het graag,..

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 08:00:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-06-2007, 11:58:12
Berichten: 568
Locatie: Noord-brabant
hey hey sterrenbeeld tweeling hier. :wink:
hier wat info dat ik heb gevonden op een site

http://newage.rubriek.nl/spiritueel/tweeling.asp

Sterrenbeeld: Tweelingen (Gemini)
Geboren tussen: 22 mei en 22 juni
Element: Lucht

De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken tweelingen zijn:
flexibel intelligent vrolijk
vlot luchtig oppervlakkig
contactgericht aanpassend objectief
nieuwsgierig veranderlijk dubbelzinnig

De tweeling is een nieuwsgierig mens, altijd op zoek naar nieuwe informatie. Het maakt hem/haar vaak niet uit wat voor soort informatie, als het maar nieuw is. Zo gauw de tweeling op de hoogte is, is zijn/haar aandacht ook weer verdwenen en is hij/zij alweer op zoek naar iets anders. Overigens moet het de tweeling ook niet teveel moeite kosten of te lang duren om iets te weten te komen, want dan is zijn/haar aandacht alweer verslapt en is alweer overgestapt op een ander onderwerp. Toch is het goed voor de tweeling, om zich af en toe eens wat meer in bepaalde onderwerpen te verdiepen, zodat de tweeling zijn/haar uitstekende verstand zo goed mogelijk ontwikkelt en zo volledig mogelijk benut.

De tweeling houdt van afwisseling. Reizen bijvoorbeeld doet de tweeling erg graag, omdat hij/zij dan de mogelijkheid heeft telkens andere dingen te bekijken. Ook komt de tweeling op die manier in contact met veel verschillende mensen. Iets dat hem/haar wel aanspreekt, want vooral mensen die hem/haar aan nieuwe informatie kunnen helpen hebben zijn/haar interesse.

Vriendschappen spelen een belangrijke rol in het leven van de tweeling. De tweeling houdt er niet van om alleen te zijn. Door zijn/haar snelle, rusteloze geest, telkens op zoek naar iets nieuws, blijven de contacten met andere mensen echter vaak wat oppervlakkig.

De meeste tweelingen houden van spelletjes, lezen en praten, activiteiten die je telkens iets nieuws opleveren. De tweeling moet wel uitkijken met de spelletjes die hij/zij met mensen speelt! Ondanks alle goede bedoelingen zou hij/zij wel eens iemand kunnen kwetsen, die dat niet zo gemakkelijk opneemt als de tweeling dat zelf zou doen. In ieder geval zal de tweeling zich weer snel vervelen en daarom altijd op zoek zijn naar iets nieuws.



Copyright: Mieke Schulz - van Kooten, Astro Share

_________________
So dark is my light,
My demons were so right to leave me here.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 12:17:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
jep thats me,..

maar dan ook letterlijk,..!!

het kan heel goed kunnen dat ik over een paar maanden weer een nieuwe liefde heb op informatie gebied,..

maar op dit moment zit ik hier prima :D

groetjes,..

Martha

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 16:32:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Bovenstaande omschrijving klopt bij mij ook heel erg goed. Het enige wat ik 'anders' zou zijn is dat ik het vaak niet zo heel erg vind om alleen te zijn. Maar aan de andere kant hou ik ook wel van gezelschap natuurlijk.

Citeer:
maar hoe is het nu dan,..ben je er aan gewend en hoe kijk je nu tegen spiritualiteit aan,..?

Wel met wat meer rust. Dat komt denk ik doordat ik weet dat het allemaal wel goed komt. Iedere weg is de goede zegmaar.

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-04-2008, 11:02:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 02-03-2008, 17:39:02
Berichten: 117
Wordt zo gezellig met tweelingen hier ;)
Ik ben voor de rest accendant Scorpio met een pluto in mijn 12de huis en mars in mijn 8ste huis.
Heb je dat er ook nog bij, nieuwsgierig als de pest en oppervlakkig/mysterious voor anderen.

Als numerology heb ik nog eens een 7, wat inhoud dat ik mij bezig houd met paranomale zaken, de scholar en kluizenaar. Leuke extremen toch? Aan de ene kant gezellig met mensen, aan de andere kant ben ik een kluizenaar.

Typisch een tweeling ;)

_________________
Test Teach Transform


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 08:21:30 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
haha,.. je zou haast gaan denken dat we schitzofreen zijn,.. :wink:

maar gelukkig hebben wij het geluk dat we de beste manier van doen uit kunnen kiezen voor het juiste moment,.. ja toch,.. :D

dit nummer van Alanis Morissette is mij op het lijf geschreven,..!!

I hate the world today (ik haat de wereld niet hoor,.. :wink: )
You’re so good to me, I know
But I can change
Tried to tell you
But you look at me like maybe I’m an angel underneath
In a sentence sweet

Yesterday I cried
Must have been to see the softer side
I can understand how you’d be so confused
I don’t envie you
I’m a little bit of everything
All rolled into one

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

So take me as I am
This may mean, you’ll have to be a stronger man
Jused to shooter, when I start to make you nervous
And I’m going to extreme’s
Tomorrow I will change and today won’t mean a thing

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

Just when you think
You got me
Figure out the seasons all ready changin’
I think it’s cool, you do what you do
And don’t try to sing this

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

I’m a bitch, I’m tease
I'm a goddess on my knees
When you're hurt
When you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb
I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other way


het huis gebeuren wat Fifth element omschrijft is voor mij onbekend,..!!!
misschien kan iemand dat voor mij uitrekenen,.. :?: :roll:

mijn geboorte datum is 25-05-82

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 16:46:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-01-2008, 19:31:49
Berichten: 66
Locatie: eindhoven
ik wil ook lid worden van de tweelingen klub :twisted:

ach ja sterren beelden,
daar was ik vroeger veel mee bezig,
maar ik kwam er achter dat ik, veel te komplex ben om mijn karakter op te laten schrijven of bepaald te laten vorden door de periode vaar ik in geboren ben.
ookal geef ik toe dat het redelijk klopt :wink:
maar ik ken een andere kalender die beter klopt.
vedder dat probleem heb ik ook,
alleen ik ben er achter dat ik de oplossing/ballans voor het probleem tog nooit vind, en dus acepteer ik bijna allles, probeer on af hankelijk het een en ander weg te redeneren en acepteer ik vooral dat ik uiteindelijk tog niks weet.
dat geeft tog wat ruimte...

vedder wat bedoel je met:
Ik ben voor de rest accendant Scorpio met een pluto in mijn 12de huis en mars in mijn 8ste huis.
Heb je dat er ook nog bij, nieuwsgierig als de pest en oppervlakkig/mysterious voor anderen.

Als numerology heb ik nog eens een 7, wat inhoud dat ik mij bezig houd met paranomale zaken, de scholar en kluizenaar. Leuke extremen toch? Aan de ene kant gezellig met mensen, aan de andere kant ben ik een kluizenaar.

:wave:

elniehr


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 19:15:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-04-2008, 09:44:06
Berichten: 33
Locatie: Nijmegen
Nog een tweeling hier :wave:

Heb het zelf ook wel een beetje, maar niet zo heel erg, ben ook maar borderline tweeling (20 juni) :)

Dat twijfelen over dit soort zaken is volgens mij best algemeen hoor, niet alleen bij tweelingen :) Tenzij je in de dagelijkse leven echt overal in constant in tweestrijd bent :P nasi of bami.. hmm.. en dan maar niet kunnen kiezen. Maar als het op het spirituele aankomt is die tweestrijd volgens mij heel normaal, vooral als je er net begint. Die tweestrijd is er overigens sowieso in de maatschappij! Aan de ene kant gaat alles maar sneller en sneller, alles moet beter, efficienter en de wetenschap gaat ver vooruit en de kerken lopen leeg. Maar, aan de andere kant is er opkomende interesse in spiritualiteit en word het 'gat' gevuld. Resultaat? Snelle spiritualiteit aanpast aan het westerse leven :P

Maar goed, mijn punt is dus dat volgens mij wel meer mensen moeite hebben om een balans te vinden in dit soort dingen.. :)
In ieder geval nooit doen waar je angstig van word, en altijd rustig een, beetje bij beetje. Als je alles in één keer leest, lijkt het overweldigend.. net als een taal leren. Zo ben ik zelf bezig met japans te leren en als ik dan woordenlijsten en grammatica boeken doorblader heb ik echt zo iets van waaaa... zo veel! Maar als je gewoon beetje voor beetje doet blijft het leuk :) Houd je niet met 10 dingen tegelijk bezig zou ik zeggen, kijk voor elk onderwerp apart wat jij er voor voelt, en hoe het bij je past, neem de tijd :)

Misschien helpt dat, succes! 8)

_________________
Wat is Boeddha? Boeddha is toiletpapier.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2008, 21:41:15 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-11-2007, 22:39:00
Berichten: 272
Locatie: Zuid-Holland
Ik ben ook een tweeling :D
en wat vooral echt een eigenschap is van de tweeling is het denken
tweelingen denken veel omdat we nieuwsgierig zijn en veel willen weten
vooral economie en filosofie komt in aanspreking voor tweelingen

twijfels heb ik ook heel veel hoor, maar iedereen wel, maar mss omdat we nou graag veel denken dat we daarom ook sterk twijfelen, eerst alle voor- en nadelen tegen elkaar afwegen voor je een besluit maak :P

tweelingen zijn gewoon ook veelzijdig en flexibel, daarom staan we nooit op 1 punt stil en veranderen we telkens

ik geloof wel in verbanden, maar ik ben het ook niet zo heel erg eens met de gehele beschrijving van de tweeling, alleen de hoofdlijnen, want ik heb juist hele goede vriendschappen en houd er ook wel eens van alleen te zijn en eens bij 1 standpunt te blijven, en mijn nieuwsgierigheid is niet zo groot voor onbelangrijke dingen

maar we denken wel veel na idd en proberen alles te vatten en wat ik ook vooral doe, weet niet of het op alle tweelingen geldt, de informatie wat je belangrijk vindt op jezelf te betrekken en je standpunt en belangen hierin te bepalen

maar ik vind het juist fijn om sterk te twijfelen, want zodra je een besluit genomen hebt is het zeker ook een sterk besluit en dan voel ik me erg zeker

xx

_________________
Ik dreef op mijn rug in een rivier van vrede onder bruggen van stilte door. Ik kwam nergens vandaan en had geen doel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-04-2008, 12:17:09 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-06-2007, 11:58:12
Berichten: 568
Locatie: Noord-brabant
Hier nog een paar leuke weetjes over tweelingen.

Tweeling in het Latijns is ”Gemini.”

Het sterrenbeeld tweeling is vernoemt naar de twee half broers Castor en Palluxe. Dat waren de kinderen van Zeus en Leda

Element van de tweeling = Lucht

De planeet van de tweeling = Mercurius

De stenen die bij de tweeling horen zijn.

Amazoniet, Goed voor huidvorming, bevrijding, herkenning, zachtheid, slaap, zekerheid.
Tegen epilepsie, steenpuisten

Aquamarijn, Goed voor gezichtsvermogen, huidvorming, kaak en keel.
Tegen abcessen, allergie, hooikoorts, hoestpijn, kiespijn, maagpijn, melancholie, uitslag.
Helpt bij helder denken, op reis en meditatie. Bewaard de jeugdigheid.

Barnsteen, Goed voor oren, schildklier, potentie, activiteit.
Tegen astma, angst, blaasontsteking, bronchitis, doofheid, fobieën, oorpijn, verkoudheid, uitputting.Geeft levensvreugde, warmte, bescherming.

Bergkristal, Goed voor hart, huid, rug, nieren, zelfvertrouwen, stabiliteit, overgang, everwicht, buik en darmkrampen, middenrif.
Tegen hoofdpijn, acne, verstopping, hernia, eczeem, wagen en zeeziekte.
Geeft energie, versterkt de werking van andere stenen, reinigt de aura, is een lichtbrenger.

Citrien, Goed voor de motivatie, moed, vertrouwen, bloedcirculatie.
Tegen suikerziekte, versterkt het zenuwgestel, helpt bij het maken van compromissen en
verwerken van indrukken.

Goudtopaas, Goed voor hart, maag, rug, helpt bij oplossen van problemen, bewustwording, spontaniteit,
geeft zonnekracht, zelfwaardering, helpt bij het maken van contacten.

Rutielkwarts, Goed voor longen, afweersysteem, leren, concentratie, school, luchtwegen, familiezin.
Helpt bij oplossen van oude problemen, herinneren van dromen, vriendschap en vrede. Geeft nestwarmte.

Tijgeroog, Goed voor ontspanning, omgang met mens en dier, vertrouwen, helder denken, harmonie.
Tegen astma, geeft kracht om vol te houden.

Info van http://www.schatkistje.com/N_frame.html ... _31-1.html

De Engel die bij tweeling hoort is Engel: Raphaël.
Raphaël, genezer van de mensheid en drager van aardse kennis
De kleur van Raphaël is rood.

Groetjes <----

_________________
So dark is my light,
My demons were so right to leave me here.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-04-2008, 20:57:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2007, 17:01:08
Berichten: 372
Locatie: Deventer
Smartie82 schreef:
I hate the world today (ik haat de wereld niet hoor,.. :wink: )
You’re so good to me, I know
But I can change
Tried to tell you
But you look at me like maybe I’m an angel underneath
In a sentence sweet

...............

I’m a bitch, I’m tease
I'm a goddess on my knees
When you're hurt
When you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb
I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other way



groetjes,..

smartie

Is dat niet het nummer Bitch van Merdith Brooks?

_________________
Niemand is gelijk , maar iedereen is gelijkwaardig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2008, 09:10:39 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
sammitje schreef:
Is dat niet het nummer Bitch van Merdith Brooks?

Ik ken m van Room Eleven.. Alanis zal m wel gecoverd hebben.. Maar ik ben even confused wat de originele nou is :wink: Maar dat is offtopic :wink:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2008, 09:24:00 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
Carnesîr schreef:
hey hey sterrenbeeld tweeling hier. :wink:
hier wat info dat ik heb gevonden op een site

http://newage.rubriek.nl/spiritueel/tweeling.asp

Sterrenbeeld: Leeuw (Leo)
Geboren tussen: 22 juli en 22 augustus
Element: Lucht

De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Leeuw zijn:
flexibel intelligent vrolijk
vlot luchtig oppervlakkig
contactgericht aanpassend objectief
nieuwsgierig veranderlijk dubbelzinnig

De Leeuw is een nieuwsgierig mens, altijd op zoek naar nieuwe informatie. Het maakt hem/haar vaak niet uit wat voor soort informatie, als het maar nieuw is. Zo gauw de tweeling op de hoogte is, is zijn/haar aandacht ook weer verdwenen en is hij/zij alweer op zoek naar iets anders. Overigens moet het de tweeling ook niet teveel moeite kosten of te lang duren om iets te weten te komen, want dan is zijn/haar aandacht alweer verslapt en is alweer overgestapt op een ander onderwerp. Toch is het goed voor de Leeuw, om zich af en toe eens wat meer in bepaalde onderwerpen te verdiepen, zodat de Leeuw zijn/haar uitstekende verstand zo goed mogelijk ontwikkelt en zo volledig mogelijk benut.

De Leeuw houdt van afwisseling. Reizen bijvoorbeeld doet de tweeling erg graag, omdat hij/zij dan de mogelijkheid heeft telkens andere dingen te bekijken. Ook komt de Leeuw op die manier in contact met veel verschillende mensen. Iets dat hem/haar wel aanspreekt, want vooral mensen die hem/haar aan nieuwe informatie kunnen helpen hebben zijn/haar interesse.

Vriendschappen spelen een belangrijke rol in het leven van de Leeuw. De Leeuw houdt er niet van om alleen te zijn. Door zijn/haar snelle, rusteloze geest, telkens op zoek naar iets nieuws, blijven de contacten met andere mensen echter vaak wat oppervlakkig.

De meeste Leeuw houden van spelletjes, lezen en praten, activiteiten die je telkens iets nieuws opleveren. De Leeuw moet wel uitkijken met de spelletjes die hij/zij met mensen speelt! Ondanks alle goede bedoelingen zou hij/zij wel eens iemand kunnen kwetsen, die dat niet zo gemakkelijk opneemt als de Leeuw dat zelf zou doen. In ieder geval zal de Leeuw zich weer snel vervelen en daarom altijd op zoek zijn naar iets nieuws.



Copyright: Mieke Schulz - van Kooten, Astro Share


Ik heb het even vanuit Leeuw bekeken, en ik zie dat het ook allemaal klopt/kan kloppen, maar dat is ook omdat het eigenlijk op bijna iedereen van toepassing kan zijn... Als je goed kijkt dan heeft iedereen behoefte aan vriendschappen, droomt iedereen wel een beetje of veel van reizen. Verder lijkt het me niet meer dan logisch dat iedereen vanuit de basis van praten, lezen en spellejes houdt! (staat los van sterrenbeeld).

Verder hebben de meeste mensen goede bedoelingen en kunnen toch anderen kwetsen (staat los van sterrenbeeld)

Anyhoe, wat ik hiermee wil aangeven is dat je best kritisch mag kijken naar teksten waarin hokjes worden gesuggereerd...

groetjes,

Thierry


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl