Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:58:29

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 06-02-2011, 20:03:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
ben zelf van plan om weer 7 dagen in de week te gaan roeien daar verbrand je een hoop kcal mee :).
want mn broeken zitten te strak hahaha lang leve de luxe 8).
nadeel met bmi systeem is dat, de meter niet het verschil ziet tussen vet en spier massa dus je kunt heel zwaar lijken op de bmi lijst terwijl je geen grametje vet heb !
sterkte er mee nogmaals :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 12:07:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2010, 20:44:38
Berichten: 96
Locatie: Steenwijk
Hoi "het Paarse Heksje"

Je mag gerust sporten hoor.
Dat je van sporten afvalt is tegenwoordig vrezelijk achterhaalt!
Wist je dat je 125 kilometer moet lopen voor je 1 kilo afvalt?
Waardoor komt het? Omdat je vetcellen vernietigt, die plaats maken voor spiermassa ;) Gewoon goed drinken en bewegen ken geen kwaad. Het is juist goed voor je conditie. Snap die dieetiste van je niet hoor :roll:
Sporten is voor zoveel dingen goed. Conditie, goed voor je hart en bloedvaten (afdrijven van toxines). Opbouw van spieren enz enz.

Ga gewoon lekker 1 of 2x per week zwemmen of zo.
Daarnaast is het goed om elke week eiwitten te eten om aan te komen.
eiwitten zijn ook goed om spieren op te bouwen.

Succes.

_________________
Wie niet kan loslaten, zal verliezen wat hij graag wil vasthouden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 19-04-2011, 21:10:02 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Conclusie: ik neem morgen een dikke, vette verjaardagstaart voor je mee :wink:
Ohnee wacht, das niet gezond :roll:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 20:16:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
nja ik heb eerlijk gezegt het tegenover gestelde.. vele overgewicht..

maar mijn vriendin heeft ook zware ondergewicht en wat ik van haar weet is dat zij bij een soort zorginstelling zit/zat voor mensen die dit soort probelemen hebben... ze letten elke week op wat je eet en wat je niet eet, en je zit er dan in een kring met andere mensen die het zelfde probleem hebben. Eigenlijk een soort bespreking/bijeenkomst is het, en bij de meeste ging het om de stress enzo. nu loopt zij daar een jaar en komt beetje bij beetje gelukkig een aantal kilootjes aan.

misschien is het ook iets voor jou? mijn vriendin zelf vind het wel erg prettig om daar heen te gaan.
ik weet niet of ze dit soort bijeenkomsten ook bij jou in de buurt hebben?

xx

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 20:21:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-05-2011, 22:33:41
Berichten: 60
Locatie: Den Haag
rowena1982 schreef:
Hoi "het Paarse Heksje"

Je mag gerust sporten hoor.
Dat je van sporten afvalt is tegenwoordig vrezelijk achterhaalt!
Wist je dat je 125 kilometer moet lopen voor je 1 kilo afvalt?
Waardoor komt het? Omdat je vetcellen vernietigt, die plaats maken voor spiermassa ;) Gewoon goed drinken en bewegen ken geen kwaad. Het is juist goed voor je conditie. Snap die dieetiste van je niet hoor :roll:
Sporten is voor zoveel dingen goed. Conditie, goed voor je hart en bloedvaten (afdrijven van toxines). Opbouw van spieren enz enz.

Ga gewoon lekker 1 of 2x per week zwemmen of zo.
Daarnaast is het goed om elke week eiwitten te eten om aan te komen.
eiwitten zijn ook goed om spieren op te bouwen.

Succes.


met jou ben ik het volledig mee eens..

ik oet juist veel afvallen om goed en gezond te leven. ik sport 2/3 uur op een dag en val niets af..
ik bouw wel spieren op dat wel gelukkig maar met afvallen helpt het niet echt hoor!!
mijn dietiste vertelde me dat ik elke dag op zn minst 2 uur moest fitnissen voor mijn gezondheid.
en haar dieeten helpen ook helemaal niets dus ga bij haar stoppen.
bij mijn sportschool hebben ze mensen van mijn leeftijd daar werken op voedingsbasis en trainingsbasis, zij helpen mij met zn allen om toch het hier en daar te verbeteren. en ik moet eerlijk zeggen : het helpt beter dan de dieetist.
zij kijken kwa persoon wat je wel en niet aan kan, als je het niet aan kan moet je het ook niet doen!!

_________________
Always Believe In Yourself..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ondergewicht
BerichtGeplaatst: 22-09-2011, 23:27:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Hoi :)

Het gaat nu weer wat beter met mij. Ik weeg nu zelfs iets meer dan dat ik minstens zou moeten wegen. Maar dat komt dankzij de sondevoeding dat ik krijg. Ik eet wel naast de sondevoeding, alleen het drinken gaat nog moeilijk af en toe. Maar zonder die sonde was het mij niet gelukt om aan te komen. Ik sta niet meer onder begeleiding van een dieettiste. Ik moet wel af en toe komen praten met een psycholoog en psychiater van Emergis.

Ik heb een angststoornis ( bang om me te verslikken, vooral met het drinken ), ik was ook daarvoor opgenomen in Emergis, maar ik ging weer afvallen :( , want de sonde was er toen uit, en er was niet genoeg begeleiding. Ik ben nu aan het wachten op een instelling of woonvorm waar ze me wel kunnen helpen.

ItalianGirl schreef:
maar mijn vriendin heeft ook zware ondergewicht en wat ik van haar weet is dat zij bij een soort zorginstelling zit/zat voor mensen die dit soort problemen hebben... ze letten elke week op wat je eet en wat je niet eet, en je zit er dan in een kring met andere mensen die het zelfde probleem hebben. Eigenlijk een soort bespreking/bijeenkomst is het, en bij de meeste ging het om de stress enzo. nu loopt zij daar een jaar en komt beetje bij beetje gelukkig een aantal kilootjes aan.

misschien is het ook iets voor jou? mijn vriendin zelf vind het wel erg prettig om daar heen te gaan.
ik weet niet of ze dit soort bijeenkomsten ook bij jou in de buurt hebben?

Gelukkig maar dat jou vriendin hulp krijgt en aankom. Ik weet niet of er zulke bijeenkomsten bij mij in de buurt zijn. Maar ik kom toch al bij Emergis voor gesprekken, totdat ik ergens anders naar toe kan voor behandeling.

Succes voor mensen die ook moeten aankomen of moeten afvallen.

Groetjes Het paarse heksje


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl