Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 15-01-2025, 16:09:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hortensia
BerichtGeplaatst: 30-04-2008, 10:38:41 
Groentje
Groentje

heey
ik vroeg me iets af:
altijd als wij thuis een hortensia hebben gebeuren daar gekke dingen mee...
in ons vorige huis gebeurde het vaak dat we midden in de nacht een hard geluid hoorden en dan bleek de volgende dag dat de hortensia van tafel was gevallen (heel vreemd want hij stond niet op het randje) nog vreemder was dat ie altijd rechtop viel.. dus nooit op zijn kant wat meestal gebeurt als een plant valt..
in ons nieuwe huis hadden we hetzelfde met een hortensia die buiten in een pot stond... de volgende dag stond ie altijd naast zijn pot!! op de grond.. :shock:
en nou was dat alweer een aantal jaren geleden dus ik was het helemaal vergeten en gister kocht ik zo'n kleintje voor in m'n kamer. ik had m alleen vergeten mee naar boven te nemen en hij stond dus nog beneden in de huiskamer.
het was inmiddels al 23.30 geweest en ik lag in bed maar kon niet slapen dus ik had de tv zachtjes aan gezet en lag vanuit bed te kijken.
opeens hoor ik dat iemand beneden de deur naar de kamer opendoet dus ik liep naar mijn ouders toe om te kijken of een van hen soms naar beneden was gegaan. dat bleek niet het geval en zij hadden het ook gehoord. toen we gingen kijken was er niemand en was de deur naar de kamer dicht...
we snapten er nikkkkkks van
het is vast een hele rare theorie, maar zou het misschien iets met die hortensia te maken kunnen hebben?? en hebben meer mensen deze gekke ervaringen met hortensia's?

Berichtenonderwerp: Re: Hortensia
BerichtGeplaatst: 01-05-2008, 16:33:57 
Dwerg
Dwerg

heyhey,

Ja ik denk dat dat misschien we zou kunnen. Ik heb het niet met een hortensia maar wel met een orchidee. Die werd `s Nachts verplaatst en het was dus elke ochtend een verassing waar die stond. Ze gingen ook altijd dood dus op een gegeven moment heb ik ze niet meer gekocht en nu blijft het rustiger `s Nachts.

BerichtGeplaatst: 01-05-2008, 20:47:38 
Dwerg
Dwerg

He wat raar! dat planten zo'n grote invloed kunnen hebben! :o
wij hebben ook orchidees en nog andere planten maar daar gebeurt niks mee

enige wat me is opgevallen, was dat toen het slecht met de orchidees ging, het goed ging met de andere plant, en nu het met die andere plant slecht gaat, gaat het goed met de orchidees, maar ik zie dit toch meer als een toeval :|

maar mss kun je de hortensia verplaatsen, naar andere plekjes, gebeurd er toch nog wat vreemds, dan denk ik dat je het beste de hortensia weg kunt doen..

groetjes

BerichtGeplaatst: 01-05-2008, 21:34:09 
Groentje
Groentje

Is er niet toevallig iemand die overleden is die je kent die er iets mee had? Of misschien met bloemen in het algemeen?

BerichtGeplaatst: 02-05-2008, 10:55:46 
Elf
Elf

Charlene schreef:
Is er niet toevallig iemand die overleden is die je kent die er iets mee had? Of misschien met bloemen in het algemeen?

Daar zat ik ook net aan te denken. Misschien is er iemand overleden die jullie iets wil laten weten en omdat hij of zij iets met hortensia's had probeert hij d.m.v hortensia herkenning bij jullie te vinden.

BerichtGeplaatst: 11-05-2008, 08:58:46 
Reus
Reus

Net als charlene en met miracle: dat is wat ik ook dacht. Maar het kan natuurlijk ook aan de hortensia zelf liggen. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen, maar je kunt gewoon even aan een boom denken. Misschien dat iemand wat ik wil zeggen duidelijk kan uitleggen? :roll:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00