Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:08:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 19:09:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe zit het met van die hyperactieve dan? Kleine, hyperactieve hondjes. Vind je die ook niet meer eng? Die tegen je opspringen enzo.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 19:11:40 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 20-08-2012, 11:38:31
Berichten: 291
Locatie: Onder je bed...
Tom schreef:
Hoe zit het met van die hyperactieve dan? Kleine, hyperactieve hondjes. Vind je die ook niet meer eng? Die tegen je opspringen enzo.

Ja ook nog, dit was gewoon een hele rustige hond.

_________________
Begin de dag met een lach, kan je niet lachen? Denk dan aan BLOEMKOOL.
Citeer:
Meestal zit het probleem niet in de computer maar bij de persoon die achter de computer zit...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 19:18:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2012, 18:49:34
Berichten: 68
Bloemkool schreef:
Heb vandaag een hond geaait, jeej!


Goedzo! Nu vooral zo verder gaan en misschien in de buurt mensen zoeken die honden hebben en uitleggen dat je bang bent voor honden. Dan willen ze je misschien wel helpen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 19:20:55 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 20-08-2012, 11:38:31
Berichten: 291
Locatie: Onder je bed...
Ceathy schreef:
Bloemkool schreef:
Heb vandaag een hond geaait, jeej!


Goedzo! Nu vooral zo verder gaan en misschien in de buurt mensen zoeken die honden hebben en uitleggen dat je bang bent voor honden. Dan willen ze je misschien wel helpen.

Ik ga me best doen!

_________________
Begin de dag met een lach, kan je niet lachen? Denk dan aan BLOEMKOOL.
Citeer:
Meestal zit het probleem niet in de computer maar bij de persoon die achter de computer zit...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 16:58:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Je bent niet de enigste die bang is voor honden want ik ben dat ook;) Maar ik heb ook een litteken op me arm van een honden beet..:$ Maar wat ik altijd doe is met een 2M bocht er omheen lopen:$ Maarja dat is niet altijd de oplossing. Ik heb in terapie ervoor gezeten Maar die vrouw nam haar hond ook telkens mee dus dat hielp niet. Telkens als die hond dichterbij kwam schoof ik naar achteren met me stoel xd. Dus tjah. Soms moet je net zo als tom al eeen x zei het gewoon doen. Als ik op een verjaardag ben met een hond ga ik liever ook niet naar binnen. Maar later is de hond wel gewent aan je en nergeert ie me altijd. Dat is dan wel fijn. Maar toch blijft het altijd eng. Onbekende honden loop ik sws 2M om heen of gwn op de andere stoep er tegen over. Maar ik heb wel geleert dat niet alle honden het zelfde zijn zoals die hond die mij beet. Maar de angst blijft er toch.

XLoes.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 19:10:52 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Vooral met honden geld, "zo baasje zo beestje"
Kijk eerst goed naar de eigenaar van de hond.
Ziet hij/zij er deugdelijk, betrouwbaar uit, is de hond dat ook.
Ziet de persoon er als schorriemorrie uit, de hond ontwijken !
Allerlij honden rassen hebben een slechte naam gekregen, gewoon door verkeerde mensen.
Kijk bv naar de Pit bull, die is van nature helemaal niet agressief, die word agressief en vals gemaakt door verkeerde baasjes.
Van nature zijn het juist hele lieve honden.
En zo'n hond is daar dan de dupe van, kan ik niet goed tegen :evil:

Wat hele lieve rustige iets grotere honden zijn, zijn Bobtails, die kun je echt wel aaien, hoef je echt niet bang voor te zijn, die doen nog geen vlieg kwaad.

Afbeelding

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 19:33:38 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Ik ook alleen die chiawawa s zijn wel leuk

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 19:47:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Watermelon_x schreef:
Ik ook alleen die chiawawa s zijn wel leuk


:lol: Juist chiawawa's zijn vaak agressief en bijterig uit angst.
Zijn juist meestal geen lieve hondjes.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 20:35:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Sisi schreef:
Watermelon_x schreef:
Ik ook alleen die chiawawa s zijn wel leuk


:lol: Juist chiawawa's zijn vaak agressief en bijterig uit angst.
Zijn juist meestal geen lieve hondjes.


Kleine hondjes zijn bijna nooit lieve hondjes. Omdat ze altijd klein en schattig blijven worden ze niet goed opgevoed. Dat is trouwens ook erg lastig bij kleine hondjes omdat ze vaak heel sterk een eigen wil hebben. Grote honden daarintegen moeten wel goed opgevoed worden omdat ze anders gevaarlijk zijn. Ik ben opgegroeid tussen grote en kleine honden dus dan zie je wel duidelijk verschil in opvoeding :P Ik zou ook niet weten hoe ik een klein hondje moet straffen als hij bijt of in huis poept. Ze zijn veel te kwetsbaar.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 20:52:06 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Chiawawa is wel de interessantste versie die ik ben tegengekomen. :P De moeder van mijn schoonzus fokt o.a. chihuahua's, echt superlieve knuffelige beestjes. Het klopt wel dat veel mensen ze niet goed opvoeden, omdat alles 'schattig' is. Maar dat maakt ze niet direct vals en bijterig..

Valkyrie: Waarom weet je niet hoe je een klein hondje moet straffen? Je hoeft ze toch niet te slaan, ofzo. :') Je straft ze gewoon net als iedere andere hond, groot of klein.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 22:08:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Megan schreef:
Chiawawa is wel de interessantste versie die ik ben tegengekomen. :P De moeder van mijn schoonzus fokt o.a. chihuahua's, echt superlieve knuffelige beestjes. Het klopt wel dat veel mensen ze niet goed opvoeden, omdat alles 'schattig' is. Maar dat maakt ze niet direct vals en bijterig..

Valkyrie: Waarom weet je niet hoe je een klein hondje moet straffen? Je hoeft ze toch niet te slaan, ofzo. :') Je straft ze gewoon net als iedere andere hond, groot of klein.


Je haalt me de woorden uit de mond.
Slaan leid tot angst, angst leid tot agressie.
En dan verpest je een hond en maakt hem/haar vals.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 17-03-2013, 22:27:48 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Honden, de beste vriend van de mens ;) (Zeg ik, terwijl ik in een huis vol katten woon :lol: )
Maar toch ben ik het daar mee eens. Ik vind dat honden een enorme hoeveelheid compassie kunnen tonen, en bijna perfect aan kunnen voelen hoe jij je voelt. Katten daarentegen... :roll:

Dus, als jij angstig en schrikachtig naar een hond toe loopt, zal de hond vaak ook zo reageren. Probeer je kalm te blijven doet de hond dat ook. Persoonlijk zie ik geen verschil tussen grote en kleine honden. Grote honden kunnen agressief zijn, kleintjes ook. Qua opvoeding zie ik ook geen verschil, alleen per ras scheelt het echt enorm hoe je de opvoeding aanpakt. Sommige rassen zijn eenzelvig, andere eigenwijs. Misschien is het een idee om eens uit te zoeken welke hondenrassen over het algemeen heel rustig zijn, en als je daar voorbij bent.. iets minder rustig :wink:

Zeg ik..terwijl dit topic al best oud is.

Valkyrie, ik ben nu eigenlijk best benieuwd naar hoe jij honden opvoed dan :?

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 17-03-2013, 22:49:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Clio schreef:

Valkyrie, ik ben nu eigenlijk best benieuwd naar hoe jij honden opvoed dan :?


Mijn manier van opvoeden valt wel mee hoor. Ik word nu meteen gezien als dierenbeul maar wat ik doe is maar net corrigerende tikken geven. Die kunnen die beestjes wel voelen maar het is meer voor de schrik dan de pijn. Vaak stuur ik ze gewoon naar hun mand als ze wat doen maar met de corrigerende tik weet ik niet wanneer een kleine hond het erg vind. Dus daarom vind ik dat moeilijk. Ik heb altijd nog mijn honden met veel liefde behandeld, ertegen gepraat, elke dag geknuffelt en veel mee gespeeld. Ik was de enige van het gezin die op een duur de bouvier nog knuffelde. Hij liet op het laatst heel veel scheten en schooide heel vaak en mijn ouders werden daar boos om. Vooral om het scheten laten. Dan moest ze naar haar mand omdat ze een scheet liet! Dat vond ik echt zielig en ik zag aan haar dat ze zich voor haar scheten schaamde. Vanaf dat moment ging ik haar nog meer aandacht geven. En als ik nu nog bij mijn ouders langs kom dan komt de andere hond (de bouvier is inmiddels dood) altijd meteen naar me toe en hoort me van ver aankomen. Vervolgens blijft hij de hele tijd bij me en wil hij spelen en knuffelen. Een corrigerende tik klinkt slecht voor veel mensen maar je kan het al zien aan de meeste jeugd dat ze juist geen corrigerende tik hebben gekregen. Sorry als dit boos over komt, zo probeer ik het niet te laten zijn. Maar ik voel me een beetje aangevallen al snap ik best dat sommige mensen het shockerend vinden wat ik zeg hierover dus een beetje uitleg is begrijpelijk.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 17-03-2013, 22:59:31 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Ik ging er niet vanuit dat je je honden slaat hoor ;) Maar ik snap wat je bedoeld, ik bedoel..die hondenfluisteraar (naam kwijt) doet dat ook op die manier, gewoon laten schrikken. En ik snap dat dat met zo'n teacup formaat niet zo makkelijk is.

Het was niet mijn bedoeling je aan te vallen overigens, maar ik was wel heel nieuwsgierig.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Bang voor honden
BerichtGeplaatst: 17-03-2013, 23:18:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Clio schreef:
Ik ging er niet vanuit dat je je honden slaat hoor ;) Maar ik snap wat je bedoeld, ik bedoel..die hondenfluisteraar (naam kwijt) doet dat ook op die manier, gewoon laten schrikken. En ik snap dat dat met zo'n teacup formaat niet zo makkelijk is.

Het was niet mijn bedoeling je aan te vallen overigens, maar ik was wel heel nieuwsgierig.


Dankje, ik vind het heel moeilijk om emoties uit teksten op te maken.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl