Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 05:04:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Connectie met m'n kat
BerichtGeplaatst: 22-05-2012, 19:31:43 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2012, 14:43:48
Berichten: 17
Locatie: Zuid-Holland
Kan 1 van jullie mij iets meer vertellen waarom een kat zo belangrijk is in de spirituele sferen? Hieronder een kort verhaaltje over mij en m'n kat, wat enig zins speciaal is..


- In 2008 deed ik mijn VMBO examen, en zat midden in m'n examens toen een vriendin me vertelde dat ze een nestje kittens zou krijgen. Ze wist totaal niet wat ze ermee aan moest, en gooide ik ( zonder het zelf door te hebben ) op om een kitten aan mij te schenken. Voordat ik het wist was het geregeld met m'n vader en kon de kitten komen. Een aantal weken veder kreeg ik snachts een droom... Ik liep het huis bij haar binnen en zij vertelde mij meteen dat ik eerste keus had, en er 1 mocht uitzoeken. Ik liep zonder na te denken naar het kistje en koos een kitten, zonder naar de rest te kijken. ik pakte haar op en zei " dit wordt d'r ". Ik had nooit gedacht dat je een speciale band met eenkat kon hebben, en eigenlijk ik al helemaal niet met een kat..

Inmiddels is ze 4 jaar, en mijn beste vriendin. Ze is ook enorm spiritueel, ze ziet geesten, kan goed van kwaad makkelijk onderscheiden, voelt mijn gevoelens aan ( en ik de hare ),we kunnen met elkaar lezen en schrijven en ze heeft enorme positieve energie. Als er iets raars in m'n kamer is komt ze boven op me liggen en beschermd me voor het leven. Ze staard zoals vele katten naar "aanwezige". En in de tijd van een slechte woning, me slechte geesten en een slechte sfeer, maakte ze mijn kamer vrij van negatieve energie die ik toen nog niet zelf kon verwijderen.. Hahaha en het beste, als ik roep en ze is buiten, komt ze altijd aan rennen schreeuwend zefs van 4 straten veder.. :P

Wat is jullie ervaring met katten? of een ander voor jou speciaal dier?

_________________
Life isn't about, waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Connectie met m'n kat
BerichtGeplaatst: 22-05-2012, 21:33:46 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Ik heb een Mopshond.
En daar ben ik echt bevriend mee, haha.
Iedere avond dan komt ie naar me toe, heel blij, en dan wil ie een hondensnoepje. Komt ie altijd vragen.

1 avond was ik alleen thuis, samen met Spike de Mopshond.
En toen merkte ik dat er wat activiteit was, en zag t ook aan Spike.
Dus ik zei tegen hem: loop maar naar ze toe. Waar zitten ze?
En hij liep naar de plekken waar ik zelf ook veel voelde.

:)

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Connectie met m'n kat
BerichtGeplaatst: 27-01-2013, 14:39:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2013, 14:15:22
Berichten: 6
Vorig jaar, rond deze tijd hadden we last van muizen in huis. Mijn moeder en ik wouden op zn minst één kat in huis halen, zodat de muizen verjaagd werden. Nu was het zo dat mijn moeder en ik het hadden over welke kleur katten we t liefste zouden hebben, zei ik zwarte, met witte pootjes en een witte staart. 'S maandags gaan mijn ouders naar het asiel in de buurt en waren er twee rosse katers aanwezig. Ze waren daar om meer informatie te verkrijgen ivm de adoptie en kosten. Dinsdags zijn ze om het nodige materiaal gegaan, maar zijn ze niet meer tot in het asiel geraakt. Woensdag zijn ze er dan naartoe kunnen gaan en toen ze er toekwamen bleek dat de ene kat al geadopteerd was en dat ze de andere waren gaan halen. "Toeval" wil dat er diezelfde ochtend twee kittens uit hetzelfde nest waren binnen gebracht..' Jaja, beide zwart met witte pootjes, en zelfs bij eentje ervan een wit puntje op het topje van zijn staart. Voor mij kon dit echt geen toeval meer zijn, volgens wij moest het zo lopen dat deze schatjes bij ons terecht zouden komen. Nu heb ik met zijn momenten contact met 1 van beide en dat vind ik erg mooi 8)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl