Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:45:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 18:47:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Hallo allemaal,

Ik wilde dit even kwijt aan jullie :D

Ik kreeg gister een boekje binnen van de lokale dierenbescherming ( afd. Schiedam) Dat had ik een beetje door gebladerd en wat kom ik tegen, ze zoeken mensen voor vrijwilligerswerk.
Ik heb dus vandaag gebeld of er nog plek was en Ja hoor!!
Ik mag zaterdag komen word er gekeken of het klikt aan beide kanten en dan mag ik in het weekend de dieren verzorgen enzo :D
En Ronald (Sgeit) Heeft ook gebeld voor om rondleidingen te geven op vrijwilligersbasis en hij mag morgen al komen :D
We hebben er ontzettend veel zin in!!!

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 19:02:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2004, 13:07:45
Berichten: 38
Locatie: Enschede, NL
gaaf heb ik ook eens gedaan is erg leuk werk.
Veel plezier en succes.
Groetjes en knuff roy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-04-2005, 19:21:17 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
dat is leuk werk joh! Dat heb ik als stage eens gedaan... en ben dankzij die stage aan spike mijn kitty gekomen :D maar dat is een heel verhaal haha, in elk geval veel plezier!! hey hier vragen ze trouwens ook nog vrijwilligers in Den Helder, in het Schuthok, om de katten te aaien enzo.. en nee is geen geintje want stond in de krant, dus als iemand zin heeft om deze beestjes te knuffelen ga naar Den Helder.. ik zit er over te denken om ook maar eens ene paar uurtjes per dag vrij ervoor te maken heb nu toch geen werk...

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 14:51:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2005, 12:39:19
Berichten: 429
Locatie: Sgiedam
Rogue schreef:
dat is leuk werk joh! Dat heb ik als stage eens gedaan... en ben dankzij die stage aan spike mijn kitty gekomen :D maar dat is een heel verhaal haha, in elk geval veel plezier!! hey hier vragen ze trouwens ook nog vrijwilligers in Den Helder, in het Schuthok, om de katten te aaien enzo.. en nee is geen geintje want stond in de krant, dus als iemand zin heeft om deze beestjes te knuffelen ga naar Den Helder.. ik zit er over te denken om ook maar eens ene paar uurtjes per dag vrij ervoor te maken heb nu toch geen werk...

liefs rogue


Dat van die katten aaien is slim gevonden, en dat verhaal van jouw Spike wil ik nog weleens een keer horen eigenlijk :wink:

Vanmiddag ben ik van 13:00 t/m 15:00 op de Hargahoeve geweest, om te zien hoe een rondleiding gegeven word, omdat ik het in de toekomst ook wil gaan doen

Ze hebben er voornamenlijk honden en katten, naast asiel dieren, hebben ze ook een pension, voor als mensen op vakantie gaan, of bijvoorbeeld het ziekenhuis in moeten en niemand hebben om erop te passen.

Vond het echt enorm tof om daar achter de schermen mee te mogen lopen, en daarom ga ik over 2,5 week weer een keer meelopen, en dan langzaam aan proberen of ik het zelf ook kan

_________________
Mijn naam is Sgeit, met esgeeeeietee


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 14:58:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik heb het ook gedaan.
Super leuk werk!!
En zo dankbaar ook!
Veel plezier!

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-04-2005, 13:35:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Vandaag was de dag! :D

Vanochtend om 8 uur stond ik paraat bij de HargaHoeve het dierenasiel/ pension.
En ik mocht vandaag bij de katten meelopen.. Nou ja meelopen werken zal je bedoelen :D
Ik moest de hokken schoonmaken, alle katten voer geven kattebak schoonmaken en zo en natuurlijk kroelen!!! En er was er eentje die me iedere keer onderbrak als ik met die hokken bezig was haha... tegen me benen aan lopen en zo en mauwen en kopjes geven.
En daarna ben ik naar de katten gegaan die in carantaine zitten.. daar moest ik dezelfde werkzaamheden doen, en daar natuurlijk ook kroelen!! En Nu ben ik een beetje verliefd geworden op een van die katten daar... een Siamees genaamd Shoky... wat een lieverd zeg!! Die kon er maar niet genoeg van krijgen van het kroelen.. helemaal tegen me aan lopen en kopjes geven, moest zelfs even een traantje weg pinken, gewoon idee dat deze katten in het asiel zitten.
Hierna ben ik 3 honden wezen uitlaten lekker in het park rondgelopen, de eerste Daisy genaamd... was echt blij geloof ik haha toen ik haar terug bracht gaf ze me een lik in me gezicht alsof ze wilde zeggen dank je wel :D En Rocky was met lopen wel erg lief.. alleen toen ik zijn riem wilde af doen was tie niet zo lief meer.. begon tie te grommen, dat was dus minder maar ik begreep dat dat ie dat bij iedereen deed. En de laatste was Bas.. een klein hondje was erg de baas speelde.. zo van ik weet waar naar toe moeten haha Wel mooi zeg allemaal.

Toen we eenmaal ff pauze hadden.. kwam er een meneer een hondje binnen brengen die hij aan een boom had gevonden in het park :cry: ....Een lief Jack russeltje van ong 9 maanden.. zoiets doe je toch niet!! Ik kan er zo kwaad om worden.

Maar goed al met al heb een leuke dag gehad ben wel kapot pijn me voeten en rug.. maar daar heb ik het wel voor over!
Enne 7 mei mag terug komen :D

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2005, 15:49:21 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 27-12-2004, 11:28:25
Berichten: 104
Locatie: Zuid Holland
eeeeyz leuk dat je daar ken werken!!
Komen er veel klanten dieren halen?? Hope zo vind het altijd vreselijk dat de diertjes daar maar in hokken zitten omdat mensen ze op straat gedumpt hebben!!

_________________
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2005, 16:34:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-02-2005, 06:56:04
Berichten: 57
Locatie: een poosje verderop
Ik vind het super goed van jullie!!! :kiss:

_________________
Het gaat goed of je leert wat


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2005, 18:58:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
[**-SpArSeY-**] schreef:
eeeeyz leuk dat je daar ken werken!!
Komen er veel klanten dieren halen?? Hope zo vind het altijd vreselijk dat de diertjes daar maar in hokken zitten omdat mensen ze op straat gedumpt hebben!!


Ben pas 1 keer geweest dus ik kan daar nog geen oordeel over geven, ik begreep wel van een van die meiden die daar werken dat het erg rustig was. Maar goed hopelijk komt dat wel goed...
En nu komt de vakantietijd eraan, dus gaan een hoop dieren op straat gegooit worden, of naar het dierenasiel, omdat mensen zo nodig op vakantie moeten, maar geen oppas hebben voor hun dieren :cry:

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl