Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:31:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 16-01-2006, 17:57:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
Ik weet niet of iemand gister het programma heeft gezien over het genetisch manipuleren van dieren??

Vol woede en verbazing heb ik het programma gevolgt :?

kort samengevat gaat het over wat ze allemaal met dieren kunnen.. zo kunnen ze een muis zo groot als een olifant maken en een olifant zo groot als een muis :?
Zo zijn ze nu dus bezig om nieuwe huisdieren te kamen en verwachten over 20 jaar dat dat de nieuwe trend word in dierenwinkels over de hele wereld.. zo willen ze dus olifanten,tijgers en noem maar op zo maken dat ze niet groter als een kat worden :? dolfijnen maken met armen en handen zodat ze ingezet kunnen worden tijdens oorlogen.
Mensen die nu denken dat kan niet? de eerste exemplaren waren dus al te zien op tv gister :? en iedereen en alles in het programma vond het schitterend.. als je ook zag hoe ze met de dieren omgingen werd je er gewoon misselijk van.

Ook lieten ze zien dat de 1e varkens waren geboren waar ze een gen hadden uitgeschakeld die normaal zou zorgen voor een soort suiker op de organen van het varken. (normalevarkens hebben dus een soort suiker op de organen) dit was uitgeschakeld zodat het mogenlijk was om organen van varkens in mensen te plaatsen zodat het niet afgestoten zou worden wat dus wel gebeurt als die suiker er op zit.
Je kan al een hele discusie hebben over of het goed is om dieren organen te gebruiken voor menselijk overleven maar dat even hier buiten.

Nus is het zo dat de eerste transplantaties na omstandigheden goed verlopen.... Maar het erge is dat door deze organen er geheel nieuwe ziektes kunnen ontstaan waar de mens niet imuum voor is.
Maar doordat er geen "regels" voor zijn kunnen ze lekker hun gang gaan met grote kans dus dar er ziektes uit gaan breken waardoor er grote getalen aan mensen kunnen sterven... maar niemand die daar wat aan doet.
Het is zelfs al mogenlijk dat door de eerste "test" inplantaten er al ziektes kunnen uitbreken en zo de "moderne" landen al hevig kan treffen :?


Als ik zo het gehele programma zag denk ik alleen maar WAAROM? waarom moet de mens aan moeder natuur gaan klote? het is toch niet voor niks zo ? Ik ben van mening dat als je dus dingen zo gaat maken die niet zo bedoelt zijn door de natuur ( anders hadden ze wel zo geweest ) dat er alleen maar meer ellende van komt dan dat er nu al gaande is op deze aardkloot.

Een mooi voorbeeld was het aantal varkens dat gene had van een koe... er kwamen echt hele rare besten uit. En het erge was ze hadden ademhalingsklachten,nierklachten en konden niet lopen doordat hun moterijk ernstig was verstoord, de dieren zag je op de beelden ook echt krijsen van de pijn die ze hadden... en wat doen ze? Ze laten ze leven om te kijken hoelang het zou duren voordat ze sterven :? het was echt zielig om te zien :(

Ik zeg als je aan moeder natuur kloot zal ze het ook genadeloos afstraffen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 16-01-2006, 22:32:46 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
Ach, ja.... we graven ons eigen graf. Het is mijn inziens idd belachelijk waar we mee bezig zijn. Maarja het zal wel ergens goed voor zijn anders zou het niet gebeuren.
Ik hoop dat we snel bewust gaan worden.........

Leef in Liefde, edger

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 18-01-2006, 21:39:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2006, 14:23:54
Berichten: 82
Locatie: Heinenoord
Waar zijn mensen toch mee bezig.. Wij zeggen wel dat wij de slimste wezens zijn op aarde, maar volgens mij is meer dan de helft hartstikke dom.. Wat wij dieren wel allemaal niet aandoen, het is niet normaal meer.. De natuur geeft ons alles, en als dank maken wij haar kapot! :cry:

where is the love? .. :shock:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 19-01-2006, 12:06:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Ben al jaren aan het zeggen dat de mens wakker geschud moet worden, ze ijn zichzelf aan het vernietigen en nemen daardoor straks vele onschuldigen met zich mee, al eens nagedacht wat er gaat gebeuren als het mis gaat en een tijger wordt zo groot als een olifant...IK wil hem niet tegenkomen...dat wordt dus een regelrechte ramp...

Dolfijnen die ingezet worden in oorlogen, ik dacht dat ze alleen zo ver waren in tekenflims maar blijkbaar zijn er dus ook mensen die zo dom zijn dat ze tekenfilms serieus nemen...

Ik ben hier niet over te spreken en vindt het zowiezo al dom dat ze met moeder natuur gaan spelen,

een paar voorbeelden,
1: wij kappen bomen...overal onvoorspelbare overstromingen en zuurstof vertrekt van de lucht..

2: het door ons geproduceerde CO2 tast de atmosfeer aan en creeert een gevaarlijk gat in de ozonlaag.....gevolg is dat de noordpool 20 x harder verdwijnt wat ook voor overstromingen zorgt

3: de mens maakt zoveel chemische middelen aan dat we er zelf dood aan gaan, denk aan atoombommen, kunstmatige voedingsstoffen en conserveringsmiddelen...dan nog iets, denk eens na hoeveel jij daar zelf per dag van binnenkrijgt

EN DAN NOG DURVEN ZEIKEN DAT WE ZIEK WORDEN VAN SIGARETTEN, FRIETJES EN ANDERE DINGEN DIE WE ETEN...DIE KLOJOS IN DIE LABORATORIA MOETEN KAPPEN MET HUN WERK WANT ALLES WAT ZE MAKEN HOORT NIET BIJ DE NATUUR,

maar we kunnen al niet meer zonder omdat ze ons een weg in hebben laten slaan waardoor we niet meer terugkunnen...LEKKER HOOR...

MET ANDERE WOORDEN, IK WORDT SCHIJTZIEK VAN SOMMIGE MENSEN OP DEZE AARDBOL EN DAT LIGT NIET AAN HUN ALS PERSOON MAAR AAN DIE ACHTERLIJKE IDEEEN VAN ZE!!!!

genoeg woede voor vandaag,,, ik heb een goeie dag en dat wil ik ondanks dit toch graag zo houden!!

Groetjes Pat

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 19-01-2006, 16:12:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Niet alleen de mensheid produceert zoveel CO2, ook de runderen die we massaal laten kweken produceren dat. En om die runderen plaats te geven, hakken we dan bossen om, zoals het amazoneoud dat CO2 omzet in O2.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ongeloof en verbazing..
BerichtGeplaatst: 19-01-2006, 16:25:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 15:07:07
Berichten: 29
Locatie: Leiden
Als ze dolfijnen met armen kunnen maken, waarom dan geen mensen met vinnen. Kunnen ze gelijk onderzoeken wat er dan zo'n pijn doet...

_________________
"Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien ..."

Aurelius Augustinus (354-430)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl