Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 15-01-2025, 15:57:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:27:08 
Kabouter
Kabouter

hoi allemaal, zoals niemand het ontgaan is, heeft het gisteren mega gestormd. maar voor mijn gevoel was het niet zomaar een storm.
ik had de heledag al een raar gevoel, werd al down wakker. 's middags werd het helemaal erg, op mijn werk kraakte het hele dak en ik zat recht onder de plek waar het kraakte (moet ik weer hebben). later kreeg ik steeds meer het gevoel dat er wat met die storm was, 's avond had ik een angst gevoel die niet meer weg ging. was helemaal in me zelf gekeerd mijn vriend was al bang dat het met hem temaken had maar het had echt niets met hem temaken. alleen met die storm. mijn vraag is eigenlijk ben ik de enige die wat vreemds bemerkte aan de storm of zijn er meer?

Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:34:11 
Groentje
Groentje

Ik voelde mij gisteren ook ongemakkelijk op straat. Er waren een aantal erg vervelende dingen gebeurt hier in de wijk. Gelukkig alleen roerende schade.

Voor mij heeft het te maken met de immense kracht en onvoorspelbaarheid van de storm. Het niet onder controle hebben kan soms best beangstigend zijn.

Groeten Mark :)

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:34:55 
Groentje
Groentje

Het kan best zijn dat je aangevoeld hebt dat er iets ging gebeuren mbv. die storm, maar dan eerder dat er door de storm iets met iemand in jouw omgeving gebeurt, dan dat er met de storm op zich iets vreemds aan de hand is. Heb je dit eerder met storm gehad? M'n moeder heeft het altijd als het stormt, maar dat heeft met de luchtdruk te maken ofzo. Die staat te krimpen van de hoofdpijn bij een sterke stormvlaag.

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:40:46 
Dwerg
Dwerg

Ik denk (met nadruk om denk) dat je graag zou willen dat het iets speciaals was. Dit soort stormen komen vaker voor, en zijn niet echt uitzonderlijk. Toegegeven, tijdens dit weer krijg je een mysterieus gevoel.

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:41:38 
Groentje
Groentje

Vind je dat eng Mark? Kan het wel begrijpen, maar ik vind het juist wel lekker om er zo nu en dan op gewezen te worden dat de natuur sterker is dan wij.
Ik woon in een grote open vlakte, met allemaal bomen om het huis, dan giert het echt om het huis heen. Ik vind het geweldig. Ok, ik wist van te voren dat er bij ons niks mis ging (bomen op het huis enzo), dat helpt wel mee... ;)
Maar als je dan 's ochtends om het huis loopt en je ziet bomen met een wortelblok van een meter of meer doorsnee helemaal ontworteld, of bomen met een dikte van een centimeter of veertig omgeknakt als lucifers, dan denk je wel, sjee, wij mensjes stellen echt niks voor. Daar wordt ik zo nu en dan graag aan herinnerd.

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 17:43:22 
Kabouter
Kabouter

moonlight schreef:
Het kan best zijn dat je aangevoeld hebt dat er iets ging gebeuren mbv. die storm, maar dan eerder dat er door de storm iets met iemand in jouw omgeving gebeurt, dan dat er met de storm op zich iets vreemds aan de hand is. Heb je dit eerder met storm gehad? M'n moeder heeft het altijd als het stormt, maar dat heeft met de luchtdruk te maken ofzo. Die staat te krimpen van de hoofdpijn bij een sterke stormvlaag.

nee dit heb ik nog nooit eerder gehad namelijk iig dit gevoel. maar toen ik gisteren naar huis fietste van het station uit bedacht ik me ineens dat ik dit gedroomd had enkele maanden geleden

Spirit from the other site, come to me,

I summon thee, cross now, the great devide

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 18:00:16 
Kabouter
Kabouter

moonlight schreef:
Vind je dat eng Mark? Kan het wel begrijpen, maar ik vind het juist wel lekker om er zo nu en dan op gewezen te worden dat de natuur sterker is dan wij.
Ik woon in een grote open vlakte, met allemaal bomen om het huis, dan giert het echt om het huis heen. Ik vind het geweldig. Ok, ik wist van te voren dat er bij ons niks mis ging (bomen op het huis enzo), dat helpt wel mee... ;)
Maar als je dan 's ochtends om het huis loopt en je ziet bomen met een wortelblok van een meter of meer doorsnee helemaal ontworteld, of bomen met een dikte van een centimeter of veertig omgeknakt als lucifers, dan denk je wel, sjee, wij mensjes stellen echt niks voor. Daar wordt ik zo nu en dan graag aan herinnerd.

vind het ook heel fijn om er aan herrinderd teworden en normaal vind ik het ook heerlijk als het stormd maar gisteren niet vond het erg freeky

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 18:06:49 
Groentje
Groentje

Niet eng, het was een beetje beklemmend, ook een moment opname, ik heb dat niet eerder gevoeld...

Ja je gaat relativeren en dat is goed zeker in deze tijd :)

Laatst gewijzigd door Mark82 op 19-01-2007, 18:14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 18:11:17 
Kabouter
Kabouter

Ik denk dat mensen net als dieren gewoon onrustig worden van storm dat is gewoon het gevoel maar niets speciaals in mijn ogen..

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 18:26:41 
Elf
Elf

Ik had gister wel de hele dag druk op me oren overal waar ik was, en had koppijn :cry:

Maar ik denk gewoon dat de mens net als de dier op natuuruitzonderingen reageerd :wink:

BerichtGeplaatst: 20-01-2007, 09:05:41 
Dwerg
Dwerg

Ik voelde me juist geweldig!

Ik kon niet naar huis, en bleef bij een vriendin van me moeder slapen, dat behoede me de volgende dag voor een paar stomme fouten.

Maar bij de storm zelf voelde ik juist iets gelukzaligs in me opwellen.

BerichtGeplaatst: 20-01-2007, 09:13:26 
Dwerg
Dwerg

Ik vond het fantastisch! Wat een prachtige chaos wat dat!!! Ik was wel doodmoe toen ik thuis kwam, maar ja ik was ook zo enthousiast op mijn werk... Ik had nogal gestuiterd en gevlogen haha.

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 20-01-2007, 10:00:50 
Kabouter
Kabouter

seren schreef:
Ik denk dat mensen net als dieren gewoon onrustig worden van storm dat is gewoon het gevoel maar niets speciaals in mijn ogen..

het klopt dat mensen en diern op gebied van weer veel op elkaar lijken en weg hebben. maar dit is een heel nieuw gevoel voor mij opgebied van stormen. normaal vind ik het heerlijk en dan ben ik nog het liefst op het strand. we zouden ook bij mijn moeder blijven slapen maar ik zei zelf al zullen we anders naar huis gaan. terwijl bij mijn moeder officieel mijn thuis is wou ik in mijn tweeede thuis zijn. lampen begonnen teflikkeren en 1 keer vielen e lampen zelfs uit op het werk en de computer bleef het doen en het rare was de lampen boven mij vlogen uit en boven de andere eilanden niet. (1 eiland zijn 4 bel plekken werk namelijk voor een groot comercieel bedrijf en doe callcenter werk)

en het aller raarste vind ik nog steeds dat toen ik naar mijn ma der huis fietste van uit het werk dat ik hier over gedroomd had over deze storm

BerichtGeplaatst: 26-01-2007, 11:51:57 
Dwerg
Dwerg

hmmz, volgens mij was dit gewoon een storm hoor en die komt wel vaker voor.

BerichtGeplaatst: 27-01-2007, 21:25:59 
Dwerg
Dwerg

's Ochtends voelde ik me helemaal niet lekker en moe. Naarmate de storm sterker werd, werd ik steeds drukker. Ook kreeg ik hoofdpijn, maar dat had met de luchtdruk te maken.

Ik voelde dat er heel veel energie in de lucht was, dus dat vond ik helemaal geweldig. Vooral omdat ik gevoelig ben voor energieën.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00