Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:35:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 27-01-2007, 21:51:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik voelde me ook niet erg op me gemak die dag. Toen ik ging fietsen buiten langs een grote snelweg met tegenwind, reed ik gewoon aan 1 stuk door zonder last te hebben van de wind. Het leek of ik de wind onder controle had. :shock: Ik voel me wel vaker 1 met de elementen maar dit soort dingen slaan echt alles, ook was ik ooit onder water aan het zwemmen en kon opeens even ademhalen onder water. Maar in iedergeval je bent niet de enige. Er waren waarschijnlijk veel onrustige wezens bezig.

Groetejs de Uitverkorene


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 31-01-2007, 23:45:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-06-2006, 10:06:05
Berichten: 148
volgens mij ook ik was helemaal niet op mijn gemak kreeg mega angst gevoel toen over me heen en ik weet als geen ander dat je niet moet toegeven aan je angst. die angst was nu ook zo sterk aanwezig dat ik het ook niet meer onder controle kreeg :S

_________________
Hear these words, hear my cries
Spirit from the other site, come to me,
I summon thee, cross now, the great devide


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 01-02-2007, 20:12:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-01-2007, 17:09:48
Berichten: 7
Locatie: Spiritual Black Dimensions
Deze storm liet mij 1 voelen met de natuur, de kracht van de elementen voelen vloeien om je heen, onbeschrijfelijk mooi.

Desondanks voelde ik mij ook niet helemaal op mijn gemak.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 03-02-2007, 12:56:01 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-06-2006, 10:06:05
Berichten: 148
Draconist schreef:
Deze storm liet mij 1 voelen met de natuur, de kracht van de elementen voelen vloeien om je heen, onbeschrijfelijk mooi.

Desondanks voelde ik mij ook niet helemaal op mijn gemak.




hey hey het was wel heel mooi ja in 2003 toen we bij ... werkte had het ook een keer gestord weet je nog, kon toen om fietsen om op het werk tekomen :?

_________________
Hear these words, hear my cries

Spirit from the other site, come to me,

I summon thee, cross now, the great devide


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 03-02-2007, 13:06:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-01-2007, 17:09:48
Berichten: 7
Locatie: Spiritual Black Dimensions
Ja, dat was ook erg fijn toen :S

De afgelopen storm was wel sterker, maar had minder moeite om er doorheen te komen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 03-02-2007, 13:08:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-06-2006, 10:06:05
Berichten: 148
Draconist schreef:
Ja, dat was ook erg fijn toen :S

De afgelopen storm was wel sterker, maar had minder moeite om er doorheen te komen


klopt dat had ik ook wel ja mijn vriend heeft net zo'n figuur als ik maar die moest vechten om er door heen tekomen en toen ik aan het fietsen was had ik nergens last van

_________________
Hear these words, hear my cries

Spirit from the other site, come to me,

I summon thee, cross now, the great devide


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 03-02-2007, 23:07:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-11-2006, 23:14:01
Berichten: 269
Locatie: åkersberga, zweden
< had dit topic helemaal nog niet eerder gezien!!

Hier in Zweden was de storm ook, alleen een paar dagen eerder. "orkaan" heette het officieel, omdat de windkracht boven de 130 km/u uitkwam (vlagen tot 142 km/u)...
Er zijn (voornamelijk in het Westen) veel dingen omgewaait, ingestort, etc. Uiteindelijk ook meer dan 20 mensen overleden....

Hier in het Oosten was het gelukkig minder erg dan daar... Bij ons was er geen sprake van orkaan, maar wel van zware storm. Wel weeralarm, en 'niet-naar-buiten-als-het-eigenlijk-niet-hoeft'....

Anyway...
ik vond de storm niet vervelend of eng; eigenlijk heel erg apart. 8)
Dat kwam doordat de elektriciteit uitviel; en dan is het opeens zó stil. (Donker uiteraard ook.. maar de stilte in huis is opvallend...!)
Dan pas merk je het geluid van elektronica en elektriciteit op!

Wat mij betreft mag dat elke dag gebeuren als ik ga slapen :P

Liefs,
Wendy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 04-03-2008, 20:34:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-03-2008, 22:39:54
Berichten: 1
Hallo,

Ik weet niet of ik hier om mijn plaats ben tussen allemaal jonge mensen. :?
Maar wat het onderwerp Storm aangaat,heb ik ook wel mijn verhaaltje te doen.
Jaren ( sedert 1972) heb ik een heel hevige schrik van storm en wind.
Het is begonnen na een orkaan.
Ben bij een psychiater geweest die me wist te vertellen dat ik die nacht gedroomd had en telkens ik het geluid van wind hoorde het in mijn onderbewust zijn terug kwam.

Wat echter zo raar is/was. Drie nachten voor een storm droomde ik van doden..
en hoe dichter het familie was hoe heviger de storm.
Nu we verhuisd zijn en we hier al 10 j wonen heb ik er gelukkig minder last van.
Sommige mensen beweren dat het iets te maken zou hebben met een "ondergrondse" stroom of iets dergelijks.

Zo ik wou mijn verhaaltje even kwijt.

MVG Annette


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: de storm van 18-01-2007
BerichtGeplaatst: 05-03-2008, 12:29:51 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-06-2006, 10:06:05
Berichten: 148
hey

de nacht van vrijdag op zaterdag was het weer zover, er was weer een mega storm hier in de buurt is een dikke boom omgewaaid :S maar ook was er onweer, (wat ik nog nooit heb meegemaakt in februarie :S) ik was mijn kitten in de gaten aan het houden omdat ze nog nooit een storm heeft meegemaakt en ook nog nooit onweer heeft meegemaakt. dus hield ik haar heel goed in de gaten, maar daardoor was ik zo in gedachten dat ik niet op de andere kat van ons lette en die deed de keuken deur open en die maakt een hels kabaal. ik was zo ingedachten dat ik gigantisch schrok binnen 2 sec zat ik naast mijn vriend op de andere bank, mijn vriend moest mega lachen omdat hij mijn gezicht zag. maar ik dacht dat er iemand binnen kwam was het gewoon die oude kat die de keukendeur opendeed :S.
de rest van de tijd dat we in de woonkamer zaten heb ik dat schrikgevoel gehad, zelfs toen ik naar bed ging kon ik niet rustig liggen.

het onweer was ook raar, elke 3 sec was er een flits maar hoorde geen gerommel ik vind het heerlijk als het onweert dan ga ik meestal naar buiten om er naar tekijken maar het was ook nog aan het hozen dus ik bleef mooi binnen maar wel deed ik het gordijn open om er lekker naar tekunnen kijken. en op het moment dat ik naar bed ging was het helaas alweer afgelopen.
(dit verhaal heeft eigenlijk weinig spiritueels maar vond het wel een grappig verhaal daarom zet ik het er even neer )

_________________
Hear these words, hear my cries

Spirit from the other site, come to me,

I summon thee, cross now, the great devide


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl