Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:24:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 12:42:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:40:36, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 12:44:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:40:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 19:27:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:32:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 22:10:47 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Eleven schreef:
Ik heb namelijk nergens gezegd dat ik dat geloof...

Net als jij weet ik het ook niet zeker... maar ik heb ondertussen heel veel bronnen gelezen en deze kern komt in meerdere sterk overeen ... en dat wilde ik met jullie delen, meer niet...

Ow das gek, want bovenin heb je het er over dat je dit weet:
Eleven schreef:
Waarschijnlijk vinden jullie dit wel interessant om te weten


Maar Eleven, wat staat daar nou in het kort in? Kan best in twee zinnen geschreven worden, we hebben veel jonge mensen en mensen die wat moeilijker Engels lezen op het forum. Bovendien leest bijna niemand die stukken tekst, ik ook niet, daar zijn we als mensen nu eenmaal te lui voor. Das jammer want dan haken 'we' af. Tip van mij, voor jou, doe er wat mee!

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 02:48:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:31:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 09:13:32 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
back ONTOPIC.

Cuba eist nu hun land terug! Ik ben het er zo mee eens, ze zijn dat stuk land al kwijt sinds begin 1900 :) Alleen maar omdat Amerika ikkeikkeikke riep...

Het maakt mij niet uit hoe Obama aan zijn overwinning is gekomen (tenzij hij natuurlijk gebruik heeft gemaakt van mindcontrole en hersenbuigen ;) dat mag natuurlijk niet o:)

@ Eleven, je mag denken wat je wilt denken!
De lengte van het verhaal en het feit dat het verhaal in het Engels is geschreven maakt het vrijwel onzeesbaar voor zowel de jongere deelnemers van het forum en mij :)
Vertaal het eens in je eigen woorden... Dan zien we ook jou mening erbij...

@ iedereen

Ben nog steeds heel blij met onze Amerikaanse rakker :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 29-01-2009, 18:43:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-01-2009, 19:05:49
Berichten: 37
:mrgreen:


Laatst gewijzigd door Eleven op 24-10-2011, 13:35:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 30-01-2009, 14:11:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Eleven schreef:

Weer zo'n vluchtige blik en denken dat je een punt maakt... :?

Ik bedoel te zeggen dat je de informatie brengt alsof het waar is, alsof het een feit is.
'Het is leuk om te weten' suggereerd dat. Het is leuk om te weten dat -273C de koudste temperatuur is. het is leuk om te weten dat deze letters zwart zijn, etc.
Maargoed, zal de volgende keer duidelijker zijn tegen je zodat je je niet meer onnodig boos hoeft te maken


Citeer:
Sjonge jonge wat een forum is dit zeg, het gaat echt achteruit... En nee! Dat doe ik niet! Als je niet leest moet je niet lullen...

Even een blik in de forumregels en je leest hetvolgende:

SpiritueleJongeren.nl is een Nederlands forum, hanteer daarom een duidelijk Nederlands taalgebruik,zodat iedereen je kan begrijpen. Een uitzondering hierop word gemaakt bij de creatieve fora die vallen onder de noemer "Creatieve Mensen" (Gedichten, Tekeningen, Fotografie, Collumns en Weblogs, Overige Creatieve Bezigheden) aangezien we de creativiteit van onze leden niet willen belemmeren mag, zolang de inhoud net blijft, hier ook in andere talen geschreven worden.

Citeer:
Ben je een "Geenstijler" ofzo?... Gewoon met iets gooien omdat je het kan gooien... en dat is dan wél zinvol? in plaats van lezen?

Jammer dat je zo van je afbijt. Als je het niet eens bent met de forumregels wil ik het daar heel graag met je op een rustige manier over hebben, via PB. Buiten dat heb je je gewoon aan de regels te houden. Ik zag dat je me al een bericht had gestuurd, mar dat had je alweer verwijderd voor ik het kon lezen.

Citeer:
wat schiet jij hiermee op dan? Spreek aub alleen voor jezelf en debunk = een zielige rage en de groeten...

Wij Mods schieten hier mee op dat we de drempel laag willen houden, omdat spiritualiteit niet alleen toegankelijk is voor wetenschappers en taalkundigen. Verder ben ik geinteresseert in wat je te zeggen hebt, maar heb geen zin om de lappen door te lezen. Met mij denk ik veel anderen. Daarom vroeg ik om je standpunt in 2 regels uit te leggen. That's all. Niets om van te gaan schelden. Realiseer je wel dat je daarmee kiest voor je angst ;)

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 05-02-2009, 18:00:33 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Om weer even ontopic te gaan, wat vinden jullie eigenlijk van de 1e wet die Obama heeft ondertekend?

Obama tekent eerste wet
Uitgegeven: 29 januari 2009 18:36
Laatst gewijzigd: 29 januari 2009 21:44


WASHINGTON - Barack Obama heeft donderdag zijn eerste wet als president van de Verenigde Staten ondertekend. De nieuwe wet maakt het voor vrouwen makkelijker hun werkgever aan te klagen als zij financieel worden achtergesteld bij hun mannelijke collega's.

De wet is genoemd naar Lilly Ledbetter, ex-werkneemster van de bandenfabriek Goodyear. Zij ontdekte na haar pensionering dat ze minder had verdiend dan de mannen die hetzelfde werk hadden verricht.

Ledbetter begon een rechtsstrijd. Het hooggerechtshof gaf haar ongelijk. Ze had binnen 180 dagen moeten klagen nadat ze voor de eerste keer minder had gekregen dan haar mannelijke collega's. De nieuwe wet verruimt het tijdsbestek.

Bij de ondertekening van de wet in het Witte Huis was Ledbetter aanwezig. Zelf heeft ze geen baat van 'haar' wet. Obama prees echter haar strijd voor toekomstige generaties. Hij sprak over een prachtige dag.

© ANP

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Obama
BerichtGeplaatst: 05-02-2009, 18:14:25 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Super. Alleen jammer dat die vrouw niets meer krijgt.
Ik snap sowieso niet waarom vrouwen minder geld krijgen dan mannen. Dat had mijn ma op haar school ook en toen is ze naar een andere school gegaan en nu heeft ze er geen last meer van. :)

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl