Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:15:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 14-12-2009, 20:34:50 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Wat denken jullie ervan?

Een mislukte raket uit Rusland is in ieder geval een lachwekkende verklaring!
http://www.trouw.nl/video/?clip=2936891 ... ageIndex=1

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 14-12-2009, 20:44:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-11-2009, 20:02:48
Berichten: 291
Ooo ik ben hier zo benieuwd naar wat hier op geantwoord word.

Ik zelf heb geen idee. Absoluut niet. Ik denk dat het igg geen raket is xD

Ik zelf denk aan een natuur verschijnsel. Maar het zou heel goed ook iets van buitenaardse oorsprong kunnen zijn. Ik heb nog geen mening kunnen vormen.

Groetjes void

_________________
Wij mensen zijn net als kleine kinderen met blokken.
We bouwen een toren gooien hem plat.
En maken een nieuwe mooiere en hogere toren.

Auteur: God


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 15-12-2009, 01:35:01 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Er wordt toch duidelijk gemaakt dat er een test met een raket verkeerd is gegaan? 1+1=....

Tja, minder interessant natuurlijk

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 15-12-2009, 13:17:19 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Waarom moeten het meteen buitenaardse wezens zijn? :S

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 15-12-2009, 21:08:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Een rus die een fout toegeeft das al een sterk verhaal. Ruimtewezens Seih? nee dat al helemaal niet

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 16-12-2009, 02:17:29 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Nieuwe OLA reclame...

Enjoyed our Swirl?

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 09-03-2010, 22:25:55 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
truitje schreef:
Er wordt toch duidelijk gemaakt dat er een test met een raket verkeerd is gegaan? 1+1=....

Tja, minder interessant natuurlijk

Sinds wanneer zijn dit soort zaken 1+1=... Jij weet, waarschijnlijk na even te hebben gegoogled (of niet eens), dat het ene verhaaltje dat je hebt gehoord waarschijnlijk wel waar is. Je zet geen vraagtekens bij een verhaal dat de Russen toegeven dat een raketlanceering is mislukt in de buurt van Noorwegen? Je kijkt niet even verder, en ziet dat er tegenstrijdige berichtgeving is? Prima dat je geen zin hebt om dit uit te diepen, maar ga vervolgens dit niet verkondigen alsof het allemaal toch zo logisch is, nadat je een paar minuten het voorval hebt 'onderzocht'...

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 11-03-2010, 00:03:54 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
In deze wereld gebeuren veel dingen, maar doorgaans is het zoals mijn onderschrift beweerd.

Mensen zijn 'thrillseekers' van nature.

Leuk ook dat je in een enkel bericht mijn volledige onderzoeksmethode hebt weten uit te diepen... Jij moet wel helderziend zijn!! Poepoe

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 11-03-2010, 07:34:23 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
truitje schreef:
In deze wereld gebeuren veel dingen, maar doorgaans is het zoals mijn onderschrift beweerd.

Mensen zijn 'thrillseekers' van nature.

Leuk ook dat je in een enkel bericht mijn volledige onderzoeksmethode hebt weten uit te diepen... Jij moet wel helderziend zijn!! Poepoe

Zoals jouw onderschrift zegt truitje, er staat "consider". Natuurlijk moet je de mogelijkheid dat het om een uit de hand gelopen raketlancering gaat overwegen, maar de filosofie dat het simpelste antwoord waarschijnlijk het goede antwoord is gaat niet automatisch op. Ik wordt een beetje moe van mensen die doen alsof ze anderen wel even kunnen vertellen hoe het zit, terwijl zijzelf vaak net zo in het donker zitten. Vandaar mijn uitdagende toon. Afgaande op jouw "conclusie" lijkt het er nogsteeds op dat jij na één berichtje en wat foto's te hebben gezien een mening hebt gevormd. En als jij mijn helderziendheid wilt tegenspreken, doe je best, dan neem ik met alle plezier mijn woorden terug...

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 11-03-2010, 23:29:48 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Rens schreef:
Ik wordt een beetje moe van mensen die doen alsof ze anderen wel even kunnen vertellen hoe het zit


:')

Iets over potten en ketels komt mij te binnen vliegen... Gek is dat...

Maar dit hele verhaal gaat te ver off-topic. Ik heb mijn mening al geuit over dit onderwerp en heb deze inmiddels niet veranderd.
Iemand anders nog een theorie?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 12-03-2010, 08:36:51 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
truitje schreef:
Rens schreef:
Ik wordt een beetje moe van mensen die doen alsof ze anderen wel even kunnen vertellen hoe het zit


:')

Iets over potten en ketels komt mij te binnen vliegen... Gek is dat...

Maar dit hele verhaal gaat te ver off-topic. Ik heb mijn mening al geuit over dit onderwerp en heb deze inmiddels niet veranderd.
Iemand anders nog een theorie?

Zo maak je jezelf er wel makkelijk vanaf. Punt is, jij hebt snel je mening klaar zonder voldoende informatie tot je beschikking te hebben, en je maakt mij en andere mensen belachelijk met je subtiele sarcastische opmerkingen. Bovendien snijdt het geen hout want waar doe ik alsof ik jou even zeg hoe het zit? Als je dat uit mijn reacties haalt, dan lees je selectief. Het feit dat jij nu niet zegt dat je wel meer hebt gelezen dan één artikel zegt al genoeg heb ik het idee. Dus je kan stoppen met je gevatte opmerkingen en of toegeven dat ook jij niet zeker kan zijn van je zaak, of mij het tegendeel bewijzen en zeggen dat je het wel tenminste een beetje hebt onderzocht...

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 12-03-2010, 13:41:24 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hallo Rens,

Mijn laatste reactie in dit topic, als je verder wilt discussiëren verwijs ik je door naar de PB-optie. Dit is/wordt topic vervuiling.
De Modjes zijn dan ook van harte welkom deze reactie te verwijderen/verplaatsen, mochten zij dit nodig vinden.

Rens schreef:
(1) Zo maak je jezelf er wel makkelijk vanaf. Punt is, jij hebt snel je mening klaar zonder voldoende informatie tot je beschikking te hebben, (2) en je maakt mij en andere mensen belachelijk met je subtiele sarcastische opmerkingen.

(1) Ik heb mijn mening klaar dat klopt, ik ben er lang genoeg mee bezig geweest in eerdere topics om mijn mening te vormen. Ik voel niet de behoefte dit jou te bewijzen. Daarnaast, er is niets mis met wat tegengas, of zou je het liefst zien dat iedereen het klakkeloos met je eens is?
(2) Mijn sarcasme maakt noch jou noch andere mensen belachelijk. Sarcasme is een vorm van humor, beladen met een lichte krenking om een mens na te laten denken over wat er gezegd wordt. Daarnaast richtte mijn sarcasme zich enkel op jouw reactie, anderen hebben hier niets mee van doen.

Citeer:
Bovendien snijdt het geen hout want waar doe ik alsof ik jou even zeg hoe het zit? Als je dat uit mijn reacties haalt, dan lees je selectief.

Hmz... Lees je berichten eens goed na, ik weet dat ik dat heb gedaan. Ik zie geen verdere conversatie over het onderwerp, enkel over mijn uitspraken en mijn houding...
"Mensen in glazen huizen moeten niet met stenen gooien" dat is er nog zo een.

Citeer:
Het feit dat jij nu niet zegt dat je wel meer hebt gelezen dan één artikel zegt al genoeg heb ik het idee. Dus je kan stoppen met je gevatte opmerkingen en of toegeven dat ook jij niet zeker kan zijn van je zaak, of mij het tegendeel bewijzen en zeggen dat je het wel tenminste een beetje hebt onderzocht...

Wouw, een ultimatum, I'm impressed :)
Wat nu als ik geen van allen doe? Niet dreigen zonder een stok achter de deur.

Misschien is dit een leuk topic om eens door te wroeten.
viewtopic.php?f=13&t=11102&hilit=federatie

Maak je niet te druk, het is een ontspannen forum.
Misschien zie ik je reactie in PB.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 12-03-2010, 15:30:03 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Ook met mooie formele woorden praat je jezelf niet goed. De toon van jouw reacties is overduidelijk. Ik ben meer dan in staat om sarcasme, relaxtheid en humor te waarderen, maar niet wanneer het wordt gebruikt op een manier om jezelf op een troon te zetten, al zal dit ongetwijfeld niet jouw perspectief zijn. Ik verwacht uiteraard niet dat iedereen het met mij eens is, dit is ook niet wat ik met mijn reacties bedoel. Waar ik op doel is dat men niets moet verkondigen als zijnde ozo logisch en zeker, terwijl je deze zekerheid niet hebt. Of men nou denkt dat het een raketlancering is of iets anders, maakt niet uit, maar zonder zekerheid hierover, geef dan niet de schijn dat jij die zekerheid hebt.

Als je het dan over het onderwerp wilt hebben. Dit soort politieke zaken, zoals in dit geval een "mislukte raketlancering", zijn nooit zo simpel als 1+1. Ook het argument dat mensen thrillseekers zijn, is een drogreden. Er is tegenstrijdige berichtgeving omtrent dit voorval. In het ene artikel wordt er gezegt dat het een mislute lancering was, in een ander artikel wordt dit weer ontkent. Dan kan men zich ook nog afvragen waarom de Russen een raket in de buurt van Noorwegen zou testen. Het ene filmpje laat zien hoe een defecte raket een dergelijk patroon maakt, in een ander artikel wordt er weer op gewezen dat dit nooit zo'n perfect, langdurend patroon kan creeeren. Als jij dit hebt onderzocht, zoals je beweerd, waarom dan slechts aanhalen dat men zegt dat het om een mislukte lancering gaat? Het is dus duidelijk niet 1+1, en ligt wel wat genuanceerder.

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 12-03-2010, 20:00:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
ik moet zeggen dat ik de laatste paar posts hier met plezier gelezen heb, echter is dit niet de plaats om op persoonlijke visies de degens te kruisen. open een topic over de 1+1 onderzoeksmethode, of over gedegen onderzoek or whatever comes in mind, maar hier graag weer

ONTOPIC

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Lichtverschijnselen Noorwegen
BerichtGeplaatst: 13-03-2010, 13:26:20 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Ik moet zeggen dat ik de laatste paar posts hier met plezier overgeslagen heb. En ik eigelijk hoopte op een grap van Teun, die helaas afwezig was :(. Toch lijkt het me sterk dat het een ontplofte raket is, als zelfs vuurwerk dit effekt niet haalt.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl