Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:09:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: School in de Hens
BerichtGeplaatst: 02-04-2012, 19:57:00 
Opgepakte jongens plaatsten dreigtweet 'als grap'
De drie scholieren die vanmiddag zijn opgepakt omdat ze op Twitter hadden gedreigd hun school in brand te steken en 'iedereen overhoop te knallen', hadden hun actie bedoeld als een grap. De drie jongens uit Sneek, Oppenhuizen en Stavoren hebben een bekentenis afgelegd.

Dat meldde de politie.

De dreigtweet was vrijdag verstuurd. De politie nam het zekere voor het onzekere en zette tientallen geüniformeerde agenten in, die in en rond het Bogerman College in Sneek werden geposteerd. Alle in- en uitgangen van de school werden een groot deel van de dag gecontroleerd.

Tegen het trio (één jongen van 15 en twee van 16 jaar) is proces-verbaal opgemaakt, aldus een woordvoerder van de politie. Het Openbaar Ministerie zal beslissen of en hoe de jongens worden vervolgd.

In de tweet meldde het drietal onder de naam @YasonBrown: 'Ik ga bogerman in sneek in de brand steken en iedereen overhoop knallen ik wil niet meer leven fuck dit levens als zo moet gaat iedereen mee'. Volgens de politie 'ademde het bericht zo veel gevaar uit' dat gisteravond laat in overleg met de school en burgemeester Hayo Apotheker van Súdwest-Fryslân werd besloten tot massale politie-inzet.

De politie kwam het drietal op het spoor na informatie op de school en onder medescholieren te hebben ingewonnen.


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3234698/2012/04/02/Opgepakte-jongens-plaatsten-dreigtweet-als-grap.dhtml

Dreigtweet was ´grapje´

De drie scholieren die maandagmiddag zijn opgepakt omdat ze hadden getweet dat ze hun school in de hens zouden steken en “iedereen overhoop zouden knallen” maakten maar ‘een grapje’.

De drie jongens uit Sneek, Oppenhuizen en Stavoren hebben een bekentenis afgelegd. Dat meldde de politie maandag. De dreigtweet was vrijdag verstuurd. De politie nam het zekere voor het onzekere en zette tientallen geüniformeerde agenten in en rond het Bogerman College in Sneek. Alle in- en uitgangen van de school werden een groot deel van de dag gecontroleerd.

http://www.hartvannederland.nl/nederland/friesland/2012/dreigtweet-was-grapje/
Dit is dus bij ons op school. Het was op zich best hilarisch al die politiemensen voor de deur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: School in de Hens
BerichtGeplaatst: 03-04-2012, 14:35:49 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik heb volgens mij nooit echt een periode gehad waar ik 112 bellen, bierflesjes kapotgooien enz. grappig vond.. Heb ook nooit begrepen waarom sommige vrienden dat wel leuk vonden.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl