Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:38:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 29-07-2014, 21:31:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
ik wil ghraag terug nemen van het punt van neppe facebook profielen, de ramp schijnt wel degelijk gebeurd te zijn. en de slachtoofers ook echt, er zijn echter mensen met complottheroietsjes die van alles verzinnen en hebik me ook een beetje in mee laten slepen.

wel is dit een false vlag geweest, door middel van een NEWPIF dat si een sorot elektronische oorlogsvoering.
hier een fragment uit een radiozender waar dat uitgelegd word.

het is wel in het engels maar zeer waardevol als je wil weten wat er achter heeft gezeten, en dat de seperatisten niet gewoonweg dronken waren, maar zijn misleid doordat ze het passagiersvliegtuig aanzagen voor een ander vliegtuig (die erachtervloog en de gegevens op de radar heeft geemanipuleerd)
http://www.indigorevolution.nl/NEWFIP.mp3


Bron:
http://www.indigorevolution.nl/False-fl ... ering.html

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 29-07-2014, 21:51:08 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tom schreef:
Eibhlin schreef:
Ik denk dat je maar al te goed weet dat er achteraf uitgekomen is dat er heel wat verzwegen was en geweten ivm die "aanslag". En welke gevolgen in het voordeel van amerika dit had.
Bedoel je dat ze het als excuus gebruikten voor de oorlog om olie?

Bijvoorbeeld ja, zo hadden ze een goed excuus en de steun van het volk om daar binnen te vallen. Al waren hun motieven heel anders dan wat ze ons lieten geloven.

Vergeet niet dat Poetin een grote tegenstander is van de nieuwe wereldorde.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 30-07-2014, 00:11:39 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Nickid schreef:
ik wil ghraag terug nemen van het punt van neppe facebook profielen, de ramp schijnt wel degelijk gebeurd te zijn. en de slachtoofers ook echt, er zijn echter mensen met complottheroietsjes die van alles verzinnen en hebik me ook een beetje in mee laten slepen.

wel is dit een false vlag geweest, door middel van een NEWPIF dat si een sorot elektronische oorlogsvoering.
hier een fragment uit een radiozender waar dat uitgelegd word.

het is wel in het engels maar zeer waardevol als je wil weten wat er achter heeft gezeten, en dat de seperatisten niet gewoonweg dronken waren, maar zijn misleid doordat ze het passagiersvliegtuig aanzagen voor een ander vliegtuig (die erachtervloog en de gegevens op de radar heeft geemanipuleerd)
http://www.indigorevolution.nl/NEWFIP.mp3


Bron:
http://www.indigorevolution.nl/False-fl ... ering.html


Ik ben blij dat je het over ''nepslachtoffers'' hebt teruggenomen,
Want een vriend van mij zat namelijk in dat vliegtuig en geloof mij hij is dood.

Ik vind het vooral niet kunnen dat het nu als een grote propaganda stunt gebruikt wordt tegen Amerika, mijn vriend zelf was namelijk niet bepaald pro Amerika en dat wordt hij (onder andere) voor iets gebruikt waar hij zelf op tegen was...

Vind het allemaal erg zuur en het had niet mogen en hoeven gebeuren.

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 03-08-2014, 17:16:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-09-2013, 00:12:57
Berichten: 14
Ik heb ook wel een gevoel van er zit meer achter de crash. Maar in mijn ogen is er niets nep aan. De achtergrond is een ander verhaal- het hoe en waarom. Dan nog heb ik respect hoe de Nederlandse regering er mee om gaat. De beelden van al die lijkenauto's en de kisten staan nog op mijn netvlies gebrand.
Moge ze rusten in vrede.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 03-08-2014, 17:23:13 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Mirror schreef:
Ik heb ook wel een gevoel van er zit meer achter de crash. Maar in mijn ogen is er niets nep aan. De achtergrond is een ander verhaal- het hoe en waarom. Dan nog heb ik respect hoe de Nederlandse regering er mee om gaat. De beelden van al die lijkenauto's en de kisten staan nog op mijn netvlies gebrand.
Moge ze rusten in vrede.

Hier sluit ik me bij aan. Die machtspolitiek achter het hele voorval is slopend geweest voor de nabestaanden.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mh17
BerichtGeplaatst: 05-08-2014, 18:04:58 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik vond net dit artikel, het is wel in Engels. Ik moet zeggen dat ik ook wel al zitten kijken had naar al die vreemde gaatjes in het toestel.

http://www.pakalertpress.com/2014/08/05 ... a-missile/

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl