Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:56:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 07:58:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-09-2006, 12:32:42
Berichten: 1639
Locatie: dorpje in de noord oost polder
DEN HAAG (ANP) - Buitenlanders die werkloos zijn en geen Nederlands paspoort hebben, moeten het land uit. Dat is een van de maatregelen waarmee de Partij voor de Vrijheid (PVV) de ,,islamisering'' van Nederland wil tegengaan.

Fractievoorzitter Geert Wilders presenteerde zijn plan woensdag tijdens de algemene beschouwingen. ,,Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken'', zei Wilders.

De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden. Verder zou de pardonregeling voor een oude groep asielzoekers moeten worden teruggedraaid, mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen, moet de boerka worden verboden en moet iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet.

Dubbele nationaliteit

Wilders stelde ook voor de dubbele nationaliteit te verbieden. Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft. Daarbij maakt het niet uit of het mogelijk is om afstand te doen van de nationaliteit van het andere land.

,,De islam is het grootste probleem in Nederland'', zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de ,,massa-immigratie en islamisering'' te stoppen.

_________________
Vergeet wie je dacht te zijn, en accepteer wie je bent. (Dalai Lama)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 08:16:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-09-2006, 12:32:42
Berichten: 1639
Locatie: dorpje in de noord oost polder
ik ben van mening, dat dit wel degelijk een vorm van discriminatie is.


moet de boerka worden verboden...........pardon van het zwarte kouzen kerk lopen ze toch ook alleen in rokken en kouzen??????


moet iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet......ach ja joh he maar als nederlander iemand vermoorden krijg je maar paar jaar cel met tbs????? (kun je ook nog even ontsnappen)


Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft. Daarbij maakt het niet uit of het mogelijk is om afstand te doen van de nationaliteit van het andere land..............kijk als je graag een nederlands paspoort wil, maar je wil niet de ander op geven zeg ik ok dat is niet goed het is of of........maaaaaaaaaar als het op 1 of andere manier gewoon niet mogelijk is om je andere paspoort weg te doen, sorry dat is niet eerlijk....waarom zou je als individu moeten worden gestraft voor de regels van het land waar je vandaan komt???


Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken'', zei Wilders.........

dan denk ik echt wel potverdorie mijn buurman vertikt het om te werken...flink aan de alcohol, elk baantje dat ie krijgt gaat ie gewoon niet heen enzo, die heeft een uitkering en krijgt elke week voedselpakket van de leger des heils, als er wat kapot gaat in zn huis vernieuwd gemeente het.
maar ja hij is nederlander he, moeten we het daarom accepteren??

laten ze dat soort mensen maar eens aanpakken, ipv meteen naar "buitenlanders" te wijzen

ja ok het islam rukt flink op, maar dat doet nederland toch zelf?
ik bedoel er zijn banen wat het "nederlandse" volk niet wilt doen, dus halen we mensen naar nederland, om vervolgens te zeuren dat het er te veel zijn???????
is het vuile werk soms klaar, en hebben we ze niet meer nodig, dus bedenken we zoiets om ze weer weg te werken????

_________________
Vergeet wie je dacht te zijn, en accepteer wie je bent. (Dalai Lama)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 19:22:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
goed laat ik eens voor mijn mening uitkomen en lekker tegendraads doen ik ben het ermee eens!
Het is hier nederland!!Aanpassen of wegwezen!

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 20:21:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Wat ik vind:

- Wil je in Nederland wonen, dan moet je er alles aan doen om Nederlands te leren spreken.
- Na 15 jaar dient iemand een keuze te maken tussen het paspoort dat diegene wil handhaven. Het gaat er immers om waar jij je thuis voelt, niet waar je afkomst ligt. Als je na 15 jaar teruggaat naar je land van herkomst dan voel je je daar ook niet meer thuis.
- Je kan geen immigratiestop toepassen, want wij maken gebruik van bronnen uit andere landen. Immigranten hebben dus het recht om onze welvaart te delen.
- Anti-Islam gaat tegen de grondbeginselen in van onze maatschappij. Namelijk godsdienstvrijheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 22:03:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Ik ben het helemaal met flowwhenyouknow eens.

Ik vind het prima als er buitenlander in ons land komen wonen. Zolang ze hun uiterste best maar doen om goed Nederlands te leren (sowieso te spreken.. dat schrijven niet goed wil lukken is niet gek.. wij Nederlanders hebben er ook moeite mee..)
Na een lange tijd geen werk te hebben gehad en maar zeggen dat ze niet kunnen gaan werken.. kunnen ze wat mij betreft ook vertrekken... Wij verdienen ook gewoon ons brood. Maar boerka en dergelijke verbieden ben ik het niet helemaal mee eens... Een hoofddoek heb ik helemaal niets op tegen..Ik mag ook gewoon mijn pentakel dragen en mijn haren doen zoals ik dat wil.. Maar een boerka is netzoiets als een zonnebril in de les dragen...Niet geheel persoonlijk.. Maar verder heb ik er niets op tegen.. Moeten die mensen helemaal zelf weten.

Ik heb namelijk van de gastvrijheid van Turken mogen proeven, en van hun naastenliefde.. Dat is iets wat je hier in Nederland (helaas) niet -meer/zovaak- ziet.. Dus ik ben tegen Anit-Islam... Want er zijn genoeg Turken/Marokkanen die wél goed zijn:)

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 21-09-2007, 11:46:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-09-2007, 11:11:23
Berichten: 24
Locatie: Parkstad
Misschien moeten mensen eens wakker worden en inzien dat ze alle religies moeten laten vallen aangezien dit allemaal stuk voor stuk alleen maar creaties zijn van regeringen en wereldleiders die de mens willen controleren.

Dus Mensen Word Wakker En Realiseer Je Eens Wat Echt Om Je Heen Speelt En Laat Je Niet Een Of Ander Opgezet Verhaaltje Vertellen Zoals Ze Dat Al Eeuwen Lang Doen!!!

Misschien dat de meeste mensen hier eens op internet moeten zoeken naar:

Illuminatie
New world order (NWO)
worden wij wakker (WWW)
chemtrails
weather control
magic weed
2012


En zo zul je na het kijken van deze onderwerpen op video.google.nl zien hoe het achter de schermen echt eraan toe gaat.Zoals dat over 2 jaar iedereen gechipt zal worden als een hond, zodat ze precies weten waar en wat je doet en ze je volledig kunnen controleren door middel van gps die een signal stuurd naar super computers met nano technologie die in het pentagon in de usa en het eu gebouw in belgie staan.


En ja er zijn inderdaad veel niet nederlanders die eigenlijk niet echt hun moeite doen om hier te zijn maar dat is meestal dealende jeugd met een uitkering de oudere mensen werken wel gewoon, teminste dat wil zeggen als ze zich de moeite nemen nederlands te leren wat toch als we eerlijk moeten zijn te vaak niet word gedaan.
En jah waarom zou een nederlander meer recht hebben op een uitkering en extras misschien omdat al onze voorouders dit land hebben opgebouwd en rijk hebben gemaakt, dat is niet te zeggen van de mensen die hier komen en genieten van alle vreugde van nederland, niet dat dit slecht is en zeker verdiend ieder mens dit maar dan moeten ze wel ook echt inzet tonen anders schiet het ook niet op vind ik zelf.

Laten We Hopen Dat Mensen Zich De Moeite Nemen Eens Te Kijken Naar De Onderwerpen Hierboven Vermeld Zodat Zij Ook Wakker Kunnen Worden En Eindelijk Weten Wat Zich Echt Speeld In Deze Wereld.
De Beste Aanrader Vind Ik Zelf Worden Wij Wakker Van MARCEL MESSINGS Omdat Hier De Meeste Onderwerpen Allemaal In Voor Komen En Uit Worden Gelegd.

Greetz Marco


Laatst gewijzigd door Guru_Noise op 26-09-2007, 12:39:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 21-09-2007, 14:27:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Degene die beweert dat in de Koraan staat dat je ongelovigen mag slaan en doden, die mag dan wel even de passages hier naartoe kopieren...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 22-09-2007, 17:55:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
Buitenlanders moeten zich aanpassen in nederland!!
Dus geen boerka's ,hoofddoeken,moskees,islamitische supermarkten etc hier in nederland!!En helemaal niet van die malle mutsen op hun kop..
Heb jij wel eens n kerk in turkije gezien?Mogen wij daar de kerk in met onze vakantiekledij en schoenen aan?Hebben we daar een nederlandse supermarkt met alles erop en eraan?!Word je daar niet als hoer bekeken als je in n korte broek met shirt loopt?Spreken hun nederlands daar?
Nee wij moeten ons AANPASSEN DAAR!
Dat moeten ze hier dus ook doen wat mij betreft dus weg met al die turkse zooi en AANPASSEN of wegwezen!
Is t niet van de zotte dat er hier moskees ed zijn in NEDERLAND?!!
Idd ik ben anti of aanpassen!

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 22-09-2007, 18:45:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Dit is zeker een vorm van ''veilige'' discriminatie maar wacht maar af Geert Wilders zal toch een keer een foute opmerking maken die hem de das zal om doen en teneerhaald. Miscchien nog niet nu maar spoedig wel, :twisted:

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 23-09-2007, 10:55:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Het is misschien een stad maar hoe denkt de rest van Nederland over hem?

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 23-09-2007, 20:41:11 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Dan kijk je misschien niet goed genoeg XD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 25-09-2007, 16:57:04 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Misschien volgt een groot deel van de mensen de politiek niet eens..

Ik teminste niet... ik vind het maar lastig allemaal.. Maar als ik iets tegenkom wat er mee te maken heeft en ik begrijp wat er staat, dan geef ik wel mijn mening over het desbetrefende stuk.

_________________
Past the point of no return, no going back now

Our passion play has now, at last, begun

Past all thought of right or wrong, one final question.

How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat vind jij hiervan?
BerichtGeplaatst: 26-09-2007, 12:19:34 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Elmo schreef:
Buitenlanders moeten zich aanpassen in nederland!!
Dus geen boerka's ,hoofddoeken,moskees,islamitische supermarkten etc hier in nederland!!En helemaal niet van die malle mutsen op hun kop..
Heb jij wel eens n kerk in turkije gezien?Mogen wij daar de kerk in met onze vakantiekledij en schoenen aan?Hebben we daar een nederlandse supermarkt met alles erop en eraan?!Word je daar niet als hoer bekeken als je in n korte broek met shirt loopt?Spreken hun nederlands daar?
Nee wij moeten ons AANPASSEN DAAR!
Dat moeten ze hier dus ook doen wat mij betreft dus weg met al die turkse zooi en AANPASSEN of wegwezen!
Is t niet van de zotte dat er hier moskees ed zijn in NEDERLAND?!!
Idd ik ben anti of aanpassen!


Ik heb zeker wel eens een kerk in turkije gezien. Namelijk gewoon omdat niet alle turken islamitisch zijn. En ja daar mag ik in als ik dat wil, en dat mag gewoon in mijn vakantiekleding en schoenen. Alleen in de moskee mag dat niet, maar ja dat mag ik hier in nederland ook niet dus zo gek is dat nou ook weer niet.

Verder wil ik even kwijt dat ik er erg van schrik dat jij het mensen niet wil toestaan zich te kleden naar hun geloof. Als ik in Turkije ben en ik kies er voor om mijn rozenkrans te dragen zal er geen turk zijn die mij daar op aan kijkt, en zo is het ook in andere landen.
Maar als die mensen dan hier heen komen kan dat in eens niet, belachelijk vind ik.

maar ja dat is mijn mening en die hoef je niet te delen natuurlijk..

@ Lowbass. Ik ken ook wel mensen die dat zeggen. Maar zelf ben ik het nergens in de koran tegen gekomen. Bovendien ken ik ook veel mensen die zeggen dat dat niet in de koran staat..

@Lady Fairy. Ben je je er wel van bewust dat het Nederlands een van de moeilijkste talen is om te leren? Het is voor ons makkelijker om arabisch te leren, dan voor hen om nederlands te leren. Nou zeg ik natuurlijk niet dat wij dan maar met zijn allen arabisch moeten leren, maar ik zeg wel dat je niet kunt verwachten dat alle buitenlanders goed nederlands zullen spreken zeker niet als ze al wat ouder zijn (lees: oma die ook mee komt naar nederland)

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl