Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:18:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23-04-2009, 14:30:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-04-2009, 12:58:55
Berichten: 42
Locatie: West - Vlaanderen, België
hallo,

ik heb een dringende vraag. Ik leg zelf nog niet zo heel lang de kaarten, maar meestal lukt dit wel goed. Met betrekking tot deze vraag heb ik zelf ook een legging met de Lenormand kaarten en de godinnenkaarten gedaan. Het antwoord was duidelijk, maar ik ben nu onzeker of ik het antwoord niet beïnvloed heb, omdat het zo'n emtoioneel beladen vraag was?
Zou iemand voor mij eens de kaarten kunnen leggen en zeggen wat zij uitkomen?
Het is een vraag in verband met mijn gezondheid. Ik sukkel nu al een hele tijd en ik moet binnenkort op consulatatie bij de reumatoloog. Mijn huisarts lachtte mijn onzekerheid wat weg na een bloedonderzoek dat in orde was. Mijn moeder heeft reuma en bij haar was het ook niet te zien in het bloed.
Ik voel me nu heel onzeker omtrent mijzelf en mijn symptomen.

Mijn vraag was: ik ben ziek, wat kan ik doen?
Volgens mijn interpretatie (dit was voor ik naar de huisarts ging en mijn bloed liet nemen) was als volgt:
resultaat: iets wat verborgen was zal aan het licht komen, de oplossing is al onderweg doordat je er onderzoek naar doet. Je moet je wel laten verzorgen.
Wat is er aan de hand: meerdere ontstekingen (wat reuma in feite is), een langdurige ziekte die wel onder controle kan woredn gehouden met medicatie, er is een arts verbonden aan een instantie (reumatoloog --> ziekenhuis + vereniging van reumatologen)
wat helpt: verder onderzoeken, zelf de touwtjes in handen nemen en houden
wat remt het resultaat af: twijfels, wantrouwen van bepaalde personen.

Bij een simpele ja/nee legging, met twee kaarten als uitleg: neutraal --> twijfel
de uitleg was negatief en wees op een gevaar, een ziekte.

kunnen jullie mij helpen , aub?
Meestal zijn mijn leggingen wel goed geïnterpreteerd en accuraat, maar ik kan ook te subjectief zijn als het om een bepaalde kwestie gaat he.

groeten,
Thanatos


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-04-2009, 10:37:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-04-2009, 12:58:55
Berichten: 42
Locatie: West - Vlaanderen, België
iemand , aub?

Ik help u met een persoonlijke kaartlegging of ander advies in return...

bedankt alvast


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-04-2009, 19:04:06 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hey Thanatos,

ik kan niet voldoen aan je vraag voor een nieuwe legging o.i.d. aangezien ik mijn kaarten op het moment kwijt ben. Wel kan ik je iets zeggen over je probleem met je eerste legging.

Thanatos schreef:
maar ik ben nu onzeker of ik het antwoord niet beïnvloed heb, omdat het zo'n emtoioneel beladen vraag was?


Je beïnvloed altijd het antwoord van de kaarten. Sterker nog, jij geeft antwoord op je eigen vraag, de kaarten zijn er alleen maar om op een andere manier te kijken naar het probleem. Tarot kaarten geven je de mogelijkheid vanaf een afstandje te kijken naar wat er aan de hand is. Ze doen suggesties, bijvoorbeeld: "Hoe zou je probleem er uit zien als het niet uit haat maar uit liefde komt?" Je zou er zelf nooit aan hebben gedacht maar omdat die kaart naar boven komt denk je er aan. Ze maken gebruik van de menselijke neiging alles op zichzelf te betrekken, het is dus geen ' toekomst voorspellen'.

Daarom werkt het ook als iemand anders voor je trekt... net zo goed als wanneer je om advies zou vragen, je denkt altijd (mag ik hopen) eerst na voordat je advies aanneemt. Waardoor het advies kan worden omgevormd naar de eigen werkelijkheid.

Waar het op neer komt is dat, of je nu emotioneel was of niet, jezelf antwoord geeft vanuit inzichten die je altijd al in je had maar die nog niet zo zichtbaar waren.
Wacht de afspraak met de reumatoloog rustig af en zorg goed voor jezelf.

Laat je ons weten hoe het afloopt met je afspraak?

groetjes,
Leonie

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-04-2009, 10:40:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-04-2009, 12:58:55
Berichten: 42
Locatie: West - Vlaanderen, België
Dank u wel voor je antwoord,

je bent een echte engel.

groetjes,

Angie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2009, 00:15:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-02-2009, 23:11:40
Berichten: 144
Locatie: Limburg.
Ik heb een medicijnkaart legging gedaan, en ik kreeg de eekhoorn op zijn kop, als een kaart op zijn kop ligt, betekent dat er gebrek aan evenwicht is in de kracht van die kaart.
De omgekeerde kracht van eekhoorn is die van de hamsteraar: een vreesachtig iemand die op het ergste is voorbereid en niets anders doet dan daar op wachten.
De valstrik word juist gevormd door wachten tot er iets gebeurd.
Geen actie betekent stagnatie.
Een klein beetje van de grillige energie van eekhoorn zou meschien voor wat beweging zorgen.
Als eekhoorn ondersteboven aan je tak hangt, zie je de wereld de laatste tijd meschien in het kader van tegenstellingen, koester je meschien je gedachten aan overvloed, zodat angst voor schaarste postvat.
Je zou je eens kunnen afvragen: Heb ik mijn vermogens om overvloed in mijn leven toe te laten niet genoeg ruimte gegeven?
Heb ik mijn verbinding met moeder aarde geloochend, met haar waaruit alle dingen voortvloeien?Ben ik te snel gegaan, ongeconcentreerd, waarbij ik de grillige aard van eekhoorn ten toon heb gespreid?
Verzamel ik geen kracht door vorbereid te zijn, maar raak ik mijn energie kwijt aan zorgen?
Denk er aan, een lid van de eekhoornfamilie heeft ooit de energie van adelaar verzameld en verbinding gemaakt met grote geest.
Deze eekhoorn kan nu vliegen.


Ik hoop da je er iets mee kunt, ik wil je in ieder geval zeggen, dat wat je vreesd, gebeurt, dus niet bang zijn,anders roep je het naar je toe.
Ik wens je heel veel succes.
Groetjes Els.

_________________
Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-05-2009, 10:35:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-04-2009, 12:58:55
Berichten: 42
Locatie: West - Vlaanderen, België
heel erg bedankt voor je reading,

ik had nog nooit gehoord van de medicijnkaarten. Er zit zeker waarheid in als ik eerlijk ben tegenover mijzelf. Ik heb nogal heel veel op mijn schouders genomen: zowel taken als twijfels en zorgen. Ik moet weer meer in contact komen met mezelf en de aarde.

Heel erg bedankt voor je moeite en advies.

vele groeten,

Thanatos


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-05-2009, 20:26:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-04-2009, 21:04:01
Berichten: 9
Locatie: Deventer
Nou, ik trek zelf ook niet zo vaak. Maar meestal klopt alles wel. En ik ken je verder niet, maar misschien dat dat juist helpt een eerlijke en objectieve uitkomst te krijgen. Op z'n minst is het een extra oefening om vertrouwder te worden met de kaarten.

Ik lees een soort van genezing, maar het kan ook een verandering in een huidige situatie zijn (bijv. het krijgen van reuma). Hierna zul je heel duidelijk zelf een keuze moeten maken in wat je doet met deze verandering. Het kan goed uitpakken, maar ook slecht. dat ligt helemaal in jouw handen, ookal lees ik verder dat het uiteindelijk goed komt, maar dat dat niet zomaar gaat.

Als ik dat dan nog gerichter afstem op jouw situatie, en op mijn intuïtie, zou ik willen zeggen dat het belangrijk is toch vooral naar de reumatoloog te gaan en gewoon zo veel mogelijk onderzoek te laten doen. huisartsen zijn naar mijn mening, vaak nogal onvoorzichtig. (ik wil dat niet generaliseren).

Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes, Ran

_________________
Then the Seated Woman with a Parasol,
May be the only one you can't betray.
If I'm the Seated Woman with a Parasol,
I will be safe in my frame


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl