Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:53:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 22-09-2010, 00:34:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2010, 00:18:20
Berichten: 5
beste mensen,

ik woon in een RIBW (begeleide vorm van op kamers wonen) en ik heb een jong boven mij wonen die flink aan de drugs is...
ik ben er bang voor dat hij sinds een maand geleden in een trip is blijven hangen. Vooral omdat ik hem hoor praten dat hij de politiek inmoet en dat hij een uitvinding heeft gedaan wat de wereld kan veranderen (wat ik eerder zo heb meegemaakt), maar tot mijn grote schrik in ben ik er 3 weken geleden achter gekomen dat hij tegen een medebwoner zijn ontdekking heeft laten zien (een ouija bord).
ook heb ik in die tijd mijn overbuurvrouw zien veranderen in een blije huppelkut (om het zo maar te zeggen) in een zwaar depressieve bijna bezeten iemand.
ze kotst met regelmaat in die badkamer in de wc (vooral savonds waardoor ik wakker word) en weet daarna dr helemaal niks meer van.
ze loopt met een lege glazige blik door het huis heen en het lijkt bijna onmogelijk om nog contact met haar te maken.
ook heb ik 2 weken geleden 3 dagen achter elkaar wakker geworden door vreemde dingen.
de 1e nacht was het omdat ik een plaat voor de glasplaat van me duur had geducktape'd omdat me overbuurvrouw met licht aan wou slapen en die me om 3 uur snachts van de deur af door de hele kamer vloog.
de dag daarna hoorde ik opeens een keihard een radiozender door mijn 5.1 set die uitstond knallen,
en de dag daarop ging gewoon spontaan om de 5 minuten het brandalarm af wat door het hele huis hangt.

ik ben er bang voor dat mijn bovenbuurjongen een entiteit te pakken heeft gekregen en dat die hier nog in huis zit, maar dat is nog niet het ergste... er zijn hier mensen met ervaringen met entiteiten die beweren dat er misschien ook nog meer dan 1 2 of misschien 3 entiteiten zitten...

mijn vraag is hoe ik mij als beste kan afsluiten want de ervaren mensen zijn nu verhuis en ik merk langzaam dat de situatie verslechter en dat het mij en me vrienden beinvloed.

als iemand mij zou willen helpen zou ik heel erg blij zijn.

met vriendelijke groet

kevin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 23-09-2010, 22:25:15 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik denk dat je bovenbuurjongen in een psychose is geraakt (als hij al in een psychose zit) en als gevolg daarvan zijn oude ouija bord tegenkwam en dacht "Natuurlijk heb ik dat gemaakt, ik ben immers Superman/Napoleon/Einstein, en aangezien ik dan toch zo slim ben ga ik ook maar in de politiek"
Of hij zit in een manische episode. Vergeet niet dat dit erg kan lijken op een psychose.
Sowieso even melden bij de leiding.

Over eventueel afsluiten kan ik weinig zeggen.
behalve dat je je moet beseffen dat het niet jou probleem is. Richt jij je op je eigen leven/ontwikkeling en laat de mensen waarvan je weet dat die je daarbij niet kunnen helpen.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 24-09-2010, 21:40:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2010, 00:18:20
Berichten: 5
beste truitje,

zover waren wij ook al, het probleem is nu gewoon dat we zeker weten dat hij weer speelt en dat we savonds schaduwen/schimmen zien lopen en dat het gewoon hier in huis niet pluis is. het heeft een deprimerende werking op iedereen en heb afgelopen weekend weer iemand zien doordraaien.

ik hou me hier ook fijn buiten maar als het mijn vrienden gaat beinvloeden weet ik niet wat ik moet want zij zijn de enige die met nog staande houden en moed inpraten.

zelf merk ik ook sinds er weer gespeeld word, ik vrij vaak een rilling voel en er in mijn eigen kamer veel vreemde dingen gebeuren. dingen verdwijnen, dingen verplaatsen en gisteren vloog er uit het niets een afstandsbediening langs mijn hoofd.

leiding is zelf ook scheel en doet hier helemaal niks aan, vooral omdat geen een begeleiding gelovig is wat deze dingen betreft hoed ik hier ook niet aan te kloppen.

wat zal ik dan kunnen doen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 24-09-2010, 22:20:14 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Je hebt me verkeerd begrepen denk ik. Ik geloof dat de geesten waar je het over hebt enkel in het hoofd van je bovenbuurjongen leven in de vorm van een psychose.
Ik geloof niet in het bestaan van geesten maar denk dat de leiding dit niet zomaar naast zich kan laten als deze jongeman psychotische kenmerken vertoont. Vertel hen niet over jou spiri-ervaringen maar vertel hen over het vreemde gedrag van de bovenbuurjongen..

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 25-09-2010, 18:32:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2010, 00:18:20
Berichten: 5
Waterlelie schreef:
wow alweer zon doorverwijzing naar een psychiater. Als ik iemand een advies mag geven ga nooit naar een psychiater. Die behandelen je niet als mens, voelen niet met je mee en stoppen je vol met medicijnen. Als er iets afgeschaft mag worden naast de regeringen en de ongelijkheid van rijkdom in de wereld dan is het wel het bestaan van psychiaters die mensen ziektes aanpraten en vol stoppen met medicijnen. Dat moet gewoon een keer stoppen.

Over het probleem met de geesten.. Focussen op positiviteit. Als je positief bent dan hebben lage energieën geen toegang tot je. Alleen als je op dezelfde frequentie zit, kunnen ze je beïnvloeden. Als het je in huis niet lukt, zoek dan andere plekken waar je je lekker voelt en als dat niet helpt misschien ergens anders gaan wonen.


beste waterlelie,

ik merk inderdaad dat het rustgevend is om uit huis te zijn, maar mijn problemen komen terug als ik thuis kom. verhuizen lijkt me dan wel verstandig inderdaad ja, maar aangezien ik hier maar 150 euro per maand huur betaal en ik niet veel meer per maand aan huur kan missen door schulden en gezeik kan ik nergens anders heen.

mijn buurjongen (huis naast mij) zei dat wierook opsteken ook zou helpen in huis, klopt dit?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 25-09-2010, 19:34:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2010, 00:18:20
Berichten: 5
dus het kan heel goed zijn dat ik ontspan van de wierook en dat ik daarom de aanwezigheid van whatever hier in huis zit minder voel?

mijn vriendin (we wonen samen in hetzelfde huis) merk ik namelijk heel goed aan dat ze zich optensteld en er last van heeft, en ik wil graag weten of af en toen een stokje wierook haar kan helpen zodat ze er minder last van heeft


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 25-09-2010, 22:58:48 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Waterlelie schreef:
wow alweer zon doorverwijzing naar een psychiater.

Hela!hola! Waar heb ik het over een psychiater?!

Citeer:
Als ik iemand een advies mag geven ga nooit naar een psychiater. Die behandelen je niet als mens, voelen niet met je mee en stoppen je vol met medicijnen. Als er iets afgeschaft mag worden naast de regeringen en de ongelijkheid van rijkdom in de wereld dan is het wel het bestaan van psychiaters die mensen ziektes aanpraten en vol stoppen met medicijnen. Dat moet gewoon een keer stoppen.


Dat jij een nare ervaring hebt gehad met psychiaters vind ik erg vervelend voor je. Dat wil echter niet zeggen dat psychiaters per definitie slecht werk leveren. Ik kan in mijn omgeving makkelijk tien mensen opnoemen die er wel veel baat bij hebben en weer een gewoon leven kunnen leiden met de hulp van de betreffende medicijnen die jij hier verdomt.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija probleem
BerichtGeplaatst: 26-09-2010, 23:51:24 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Zullen we de discussie opengooien in een nieuw topic?
Hier heeft Wazigeprutser niet veel aan denk ik namelijk :)

viewtopic.php?f=11&t=12770

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl