Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:00:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-12-2010, 14:37:22 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Babs,

Welk gebied heeft momenteel jouw aandacht nodig :
- Stenen/mineralen
- relaties
- geestelijk

Welke edelsteen is op dit moment de juiste voor Babs:
- Amazoniet :
Amazoniet brengt balans en is een sterke beschermer tegen negatieve energie, elektromagnetische straling (mobiele telefoons, computers, magnetrons, etc.) en de schadelijke invloeden van milieuvervuiling en wateraders e.d.. Daarnaast werkt de steen kalmerend en brengt evenwicht bij extreme stemmingswisselingen, verdriet, bezorgdheid, angst, trauma’s, zorgen en rouw. Het versterkt de vrije wil, vermindert een slachtofferhouding en helpt bij het oplossen van problemen omdat het verstand en intuïtie in balans brengt. Fysiek werkt amazoniet ontkrampend en heeft een positieve invloed op de stofwisseling, zenuwen en het zenuwstelsel, de hersenen, hypofyse, thymus, osteoporose, tanden en bij calciumtekort. http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Amazoniet.html

- Sodaliet :
Sodaliet geeft je inzicht in jezelf en helpt je trouw zijn aan jezelf. Het bevordert zelfacceptatie, zelfrespect en zelfvertrouwen. Het helpt beperkende denk- en gedragspatronen doorbreken zoals zelfverdediging mechanismen, angsten en fobieën. Het bevordert vrijheidsdrang, idealisme, waarheid en het uiten van je mening en gevoelens. Sodaliet versterkt logica, rationeel denken en objectiviteit en verenigt dit met de intuïtie. De steen absorbeert elektromagnetische straling van bijv. computers en mobiele telefoons en stimuleert een diepe, inzichtgevende meditatie. Sodaliet kan ook goed in een groep gebruikt worden om harmonie, vertrouwen en solidariteit te versterken. Fysiek helpt de steen bij klachten van keel, hals, strottenhoofd en stembanden (met name heesheid). Het werkt koortsverlagend, bloeddrukverlagend, verkoelend, zorgt voor een evenwichtige stofwisseling en stimuleert de vloeistofopname in het lichaam. http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel ... aliet.html

-Fluoriet :
Fluoriet is een beschermende en stabiliserende steen, die het zelfvertrouwen vergroot en helpt structuur te brengen in ons leven. De steen geeft inzicht in beperkende gedrag- en denkpatronen en onderdrukte gevoelens en werkt emotioneel stabiliserend. Fluoriet is een goede steen om te dragen tijdens het studeren. De steen bevordert de concentratie, zorgt voor een snelle informatieverwerking en helpt om verbanden te leggen met al aanwezige kennis. Het beschermt tegen en reinigt elektromagnetische straling (bijv. van computers en mobiele telefoons). De steen heeft een positieve werking op stijfheid, gewrichtsproblemen (zoals artritis) en reuma. Het is goed voor de botten en tanden en het verlicht de pijn bij gordelroos en andere zenuwpijnen. Verder heeft het een gunstige werking op de huid (bijvoorbeeld op puistjes en rimpels) en slijmvliezen, met name van de ademhalingswegen. http://www.edelstenenenmineralen.nl/fluoriet.html

- Aventurijn :
Aventurijn werkt kalmerend en beschermend en bevordert een gevoel van welzijn. De steen werkt in op het hart chakra en trekt voorspoed en geluk aan en motiveert je om je dromen waar te maken. De steen stimuleert tolerantie, geduld, enthousiasme, inlevingsvermogen, individualiteit en het bedenken van ideeën. Het werkt ontspannend en kalmerend bij woede, ergernis en irritaties. Aventurijn bevordert leiderschap, besluitvaardigheid, volharding, waarneming en creativiteit. De steen absorbeert elektromagnetische straling (van bijvoorbeeld mobiele telefoons en computers) en beschermt tegen de invloeden van milieuververvuiling en wateraders. Fysiek heeft de steen ook een positieve werking op het hart, de bloeddruk en het cholesterol gehalte. Aventurijn werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en stimuleert de vetstofwisseling. Het heeft tevens een positieve werking op de huid (uitslag, allergische reacties, etc.), stress gerelateerde hoofdpijn en migraine, bindweefsel, ogen, zenuwstelsel, spieren en op mensen die stotteren en snel blozen. http://www.edelstenenenmineralen.nl/aventurijn.html

Welke relatie heeft momenteel Babs's aandacht nodig :
- Vader
- Familie
- Dieren
- jezelf
- kinderen

Welk geestelijk aspect heeft jou aandacht nodig :
- perfectionisme
- angst, onzeker
- twijfel
- leren, ervaren

Ben benieuwd of je er iets in herkent.

Liefs

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2010, 14:38:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Rowena,

Nee het is het beste als je niks van te voren aangeeft, en gewoon kijken wat eruit komt.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2010, 14:47:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2010, 11:02:39
Berichten: 1571
Locatie: Brabant
hee butterfly

ik herken zeker het een en ander.

ik ben momenteel opzoek naar een steen voor mezelf en ook de geestelijke aandacht klopt helemaal, alleen relaties vindik voor mezelf een beetje vaag.

Goed gedaan:)

ik werk met kinderen, dus ik denk dat zij altijd mijn aandacht nodig hebben, verder vind ik dat stukje dus lastig


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2010, 15:06:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Rowena,

Voor jou probeer ik het wel even zonder foto hihi. Hopelijk lukt het zo ook, maar zal wel goed komen.

Welke gebieden hebben momenteel jouw aandacht nodig :
- lichamelijk
- chakra's
- relaties
- emotie

Welk lichamelijk gebied heeft Rowena's aandacht nodig :
- Darmstelsel
- De maag
- Immuunsysteem : kijk uit met bepaalde voedingsstoffen zoals witte kristalsuiker, alcohol en koffie.
- nieren of blaas
- zenuwstelsel : je mist bepaalde voedingsstoffen :
Wat goed daarvoor is :
~vitamine B - volle granen, groenten, peulvruchten
~vitamine C - groente, fruit, aardappelen
~kalium - in kruiden, abrikozen, bananen, aardappelen, pindakaas
~jodium - in zeewier, zeevis, soms toegevoegd aan zout
~magnesium - in peulvruchten, bladgroenten, volle granen, noten
~linolzuur: in plantaardige oliën, uitgezonderd olijfolie.

- Zintuigen
- Keel, hals, nek

Welk chakragebied heeft momenteel jouw aandacht nodig :
- Basischakra :
Belangrijkste levensgebieden:
Aarden, voeding, vertrouwen, gezondheid, huis, gezin, financiën, juiste grenzen.
Raakt uit zijn evenwicht bij het oplopen of ondergaan van:
Verlating, fysieke verwaarlozing, problemen met voeden, ernstige ziekte, lichamelijk geweld.
Lichamelijke aandoeningen:
Aandoeningen van de ingewanden, dikke darm, botten, tanden, benen, voeten, knieën, onderrug, eetstoornissen, slechte algemene gezondheid.
Kenmerken van een onderontwikkeld eerste chakra:
Ontkoppeling van het lichaam, angstig, rusteloos, weinig focus en discipline, financiële problemen, zwakke grenzen, wanordelijk.
Kenmerken van een overontwikkeld eerste chakra:
Te veel eten, op het materiele gefixeerd zijn, traag, lui, moeheid, verslaafd aan zekerheid.


- Zonnevlecht chakra :
Belangrijkste levensgebieden:
Energie, activiteiten, autonomie, individuatie, wil, eigenwaarde, macht.

Raakt uit zijn evenwicht bij het oplopen of ondergaan van:
Schaamtegevoelens, autoritaire handelwijzen, onzekere situaties, onderdrukking van de wil, lichamelijke mishandeling, emotionele manipulatie, niet bij de leeftijd passende verantwoordelijkheden.
Lichamelijke aandoeningen:
Eetstoornissen, spijsverteringsstoornissen (maag, alvleesklier, galblaas, lever), hypoglykemie, diabetes, spierkrampen, spierstoornissen, chronische vermoeidheid, hoge bloeddruk.
Kenmerken van een onderontwikkeld derde chakra:
Weinig energie, zwakke wil, gemakkelijk te manipuleren, weinig discipline en vermogen om dingen af te maken, weinig eigenwaarde, kil (emotioneel en/of lichamelijk), slechte spijsvertering, aangetrokken door opwekkende middelen, slachtoffermentaliteit, passief.
Kenmerken van een overontwikkeld derde chakra:
Bovenmatig agressief, overheersend, behoefte om gelijk te krijgen, machtshongerig, aangetrokken tot kalmerende middelen, woedeaanvallen, koppigheid, sterke ambities, prestatiegericht, arrogant, hyperactief.

- hartchakra :
Belangrijkste levensgebieden:
Liefde, evenwicht, relaties, intimiteit, toewijding, naar buiten treden.
Raakt uit zijn evenwicht bij het oplopen of ondergaan van:
Afwijzing, verlies, voortdurende kritiek, niet erkend verdriet, voorwaardelijke liefde, seksueel of lichamelijk geweld, verraad.
Lichamelijke aandoeningen:
Stoornissen aan hart, bloedcirculatie, longen, thymus, borsten, armen. Kortademigheid, astma, slecht afweerstelsel, spanning tussen schouderbladen, pijn in de borst.
Kenmerken van een onderontwikkeld vierde chakra:
Asociaal, teruggetrokken, kritisch, veroordelend, onverdraagzaam jegens zichzelf en anderen, eenzaamheid, depressief, angst voor relaties/intimiteit, gebrek aan invoelingsvermogen.
Kenmerken van een overontwikkeld vierde chakra:
Op anderen gericht ten koste van zichzelf, veeleisend, op kleverige manier aanhankelijk, jaloers, overdreven opofferend.

Welke emotie heeft momenteel jouw aandacht nodig :
- vergeving, vergeving van jezelf, en andere mensen die jou hebben gekwetst.
- agressie, jij houdt teveel binnen, waardoor je je vaak agressief kan voelen in jezelf, geïrriteerd, opgefokt.
- verdriet, dit mag er gewoon uit, daardoor word je ook minder opgefokt en agressief, want dan komt er meer ruimte
- eenzaam

Welke relatie heeft momenteel jouw aandacht nodig :
- Jezelf
- kind in jezelf
- dieren

Ben ook benieuwd of jij iets herken

Liefs tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2010, 09:54:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Hoi Butterfly,

Zou je ook voor mij willen pendelen?
Ik heb alleen geen recente foto van mezelf. Mijn naam is Saskia de Bruyne.

Groetjes Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-12-2010, 14:27:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ik doe het voor jou morgen Saskia


Groetjes

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 23:36:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Saskia,

Ik ga het voor jou doen als ik me beter voel, sorry, ik heb al een paar dagen migraine.

Groetjes

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 14:32:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Dat is goed. Je kan het maar beter doen als je, je goed voelt.

Groetjes en beterschap :ahh:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2011, 20:19:57 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2010, 16:31:18
Berichten: 1038
Locatie: alblasserwaard
zou jij het ook bij mij willen doen??
uiteraard als je je weer lekker voelt

hier is mn foto: http://img839.imageshack.us/i/kevin2u.jpg/

beterschap

_________________
I've seen that- Karma

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 16:20:46 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ik doe het 1 van deze dagen voor jullie

lieffss

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 17:15:59 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Dan sluit ik me ook aan in de rij als je dat goed vind :)
Mijn foto staat in het wie ben ik topic.
Owja, mijn echte naam is Deborah (officieel..dus die zullen we maar doen ;) ) Debbie is ook goed.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 20:12:35 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Ik schuif ook mee aan in de rij als je er zin hebt. ;) Ik ben wel eens benieuwd.

Mijn naam is Natascha zoals mijn nick is en mijn foto staat op avatar ;)

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 21:17:21 
Geld het nog steeds?

Mijn naam weet je... (Djoke) en mijn foto staat wel ergens op het forum in zo'n wie ben ik topic dingetje.

Succes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-01-2011, 22:18:53 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Oh jeeh! File! waahaaaa

Ik wil ook proefkonijn zijn! als het je iedergeval niet teveel word. Houdt goed rekening ook met jezelf!

Uhmm foto...foto..foto ik heb er een maar die kan ik alleen hier zo plaatsen :( dus doe ik dat maar,

Sorry voor de mensen die zich eraan storen dat ik hier een foto van me heb maar anders weet ik niet zo snel hoe en wat.

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-01-2011, 12:50:37 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Lieve Tamara, neem alsjeblieft ook je rust he?

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl