Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:51:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 13:12:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-06-2011, 21:57:05
Berichten: 73
Hee,

Hoe zit het met edelstenen, ik zat laatst te kijken en bij elke edelsteen zit een werking. Is dit bullshit, of is het echt zo dat die energie erin zit?

Uiteraard kan je overal energie uithalen als je er maar in geloofd maar ik ben benieuwd of een edelsteen iets van de aarde heeft meegekregen of iets dergelijks.

Groeten
Kyoto


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 13:45:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Een edelsteen wordt gevormd door enorme druk en temperatuur en zit dus wel degelijk vol energie, ik weet alleen niet op wat voor manieren je die kan gebruiken.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 14:27:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-06-2011, 21:57:05
Berichten: 73
Tim1995 schreef:
Een edelsteen wordt gevormd door enorme druk en temperatuur en zit dus wel degelijk vol energie, ik weet alleen niet op wat voor manieren je die kan gebruiken.

Oke bedankt voor je reactie:)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 19:06:15 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Kijk hier eens: http://stenen.spirituelejongeren.nl/ ;)

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 21:13:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-06-2011, 21:57:05
Berichten: 73
Ik heb veel gelezen over de stenen, maar wie weet is het iets wat alleen maar werkt als je er zo erg in geloofd dat het niet anders kan. Maar het is dus waar dat stenen echt energie dragen:)

Groeten
Kyoto


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 18-07-2012, 17:33:06 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2012, 14:43:48
Berichten: 17
Locatie: Zuid-Holland
Ik heb ook al een tijdje edelstenen, en bij mij werkt het perfect. In eerste instantie heb ik een tijgeroog aan moeten schaffen om mij te helpen om mezelf af te sluiten. Dit was voor mij in het begin onbegonnen werk, en ik kon dat echt niet alleen oplossen. En dan kwam er nog eens bij dat ik gigantisch last had van wat ik elke avond tegen kwam in me kamer/huis, en ik depressief was.. Puntje bij paaltje, tijd om zoiets eens te proberen :wink:

Dus heb ik die tijgeroog aangeschaft, even schoonmaken en opladen en gaan met die banaan. De eerste 2/3 nachten was er geen verandering behalve dat me kamer rustiger voelde. Na een aantal nachten heb ik me door de steen eindelijk zelf af kunnen sluiten voor de "bezoekers". Het voelde geweldig!!

Tegenwoordig heb ik er eentje bij genomen en dat is ook de bergkristal voor de energie, veder probeer ik het zoveel mogelijk zonder te doen, ook al is het soms een makkelijke oplossing.. ;)

Je moet maar eens googlen bij: Edelstenen en Mineralen..

_________________
Life isn't about, waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 19-07-2012, 12:47:45 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Het is gewoon een kwestie van of je erin gelooft, zoals bij elke 'tak' van de spiritualiteit.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 00:22:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Stenen en kristallen helpen zeker wel :)
Omdat ik heldervoelend ben heb ik een labradoriet. Deze beschermt me tegen energieen van andere mensen en aard me ook.
Ik draag hem ter hoogte van mijn hartchakra en wanneer ik te maken krijg met iemand wiens energie even niet zo lekker voelt visualiseer ik dat de steen het terugkaatst naar deze persoon.
In grote steden met veel energie draag ik hem altijd en voel me een stuk sterker. Wanneer je een steen in je linker hand legt (dit is de ontvangende hand) , kun je ook de trillingen en het effect van een steen voelen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 22-08-2012, 16:03:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Rainbowimagination schreef:
Stenen en kristallen helpen zeker wel :)
Omdat ik heldervoelend ben heb ik een labradoriet. Deze beschermt me tegen energieen van andere mensen en aard me ook.
Ik draag hem ter hoogte van mijn hartchakra en wanneer ik te maken krijg met iemand wiens energie even niet zo lekker voelt visualiseer ik dat de steen het terugkaatst naar deze persoon.
In grote steden met veel energie draag ik hem altijd en voel me een stuk sterker. Wanneer je een steen in je linker hand legt (dit is de ontvangende hand) , kun je ook de trillingen en het effect van een steen voelen.

Leuk! Nog iemand die met stenen bezig is. Heb je toevallig ook nog andere stenen?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Edelstenen?
BerichtGeplaatst: 02-09-2012, 15:51:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 15:14:03
Berichten: 1
Kunnen deze stenen ook gebruikt worden bij meditatie? en zo ja hoe gebruik je hem? Ik heb zelf een jade steen die ik 2 jaar geleden heb gekregen van een monnik in thailand als een geluksvoorwerp.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl