Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:11:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31-10-2012, 23:50:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-10-2012, 23:09:16
Berichten: 1
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik houd me sinds een jaar bezig met tarotleggingen. Ik ben daarnaast ook helderwetend, soms sterker dan andere keren wel. Ik heb bijvoorbeeld begin dit jaar een lijst gemaakt van dingen waarvan ik wist dat ze zouden gaan gebeuren en 90% is al letterlijk uitgekomen (voorbeeld: ik had opgeschreven dat een familielid ergens in september naar het hiernamaals zou gaan, en dat is ook gebeurd) Ik weet en voel dingen aan, daarom ben ik blij met dit forum! Ik leg ook geregeld tarotkaarten en de interpretatie ervan gaat steeds beter. Mijn favoriete legging is Het Geheim van de Hogepriesteres. Ik zou graag jullie mening willen horen, hoe ik mijn laatste legging het beste kan interpreteren. Wellicht is er iemand die mij goed kan aanvoelen en er meer uit kan halen?

centrale vraag/thema: ik heb een ex die ik al sinds een aantal jaar niet meer kan vergeten. Het was mijn beslissing om dit te beeindigen en daarvan heb ik tot op heden nog steeds heel veel spijt. Mijn relaties die erna zijn gekomen mislukken ook telkens weer. Ik had bij hem echt het gevoel dat dit mijn ware liefde is/was. Ik heb er heel erg veel verdriet van gehad en ik zat bijna tegen een depressie aan. De laatste periode moet ik ook weer erg vaak aan hem denken. Ik heb gisteravond daarom een legging gedaan om te proberen te achterhalen waarom ik nu opeens weer aan hem denk. De centrale vraag was: wat zal de volgende fase zijn tussen mij en mijn ex, wat kan ik verwachten?

de kaarten die ik heb getrokken zijn:
1 Kracht > Hoofdthema
2 de Keizerin > dat kruist het
3 Rad van Fortuin > huidige primaire impuls
4 De Ster > invloed toenemende impuls
5 Zwaarden 10 > invloed afnemende impuls
6 Zwaarden 9 > dat wat in het duister ligt
7 Zwaarden 3 > dat wat ingezien wordt
8 Staven Koningin > Waar leidt het toe, wat komt hierna
9 Het Oordeel > Grote Arcana kaart dus het Geheim dat de Hogepriesteres prijsgeeft

Ik heb, als ik mijn gevoel moet volgen, het idee dat deze legging precies de spijker op zijn kop slaat. De eerste kaarten laten me mijn innerlijke kracht zien, het het scheppende vermogen. De Keizerin staat ook voor iets nieuws en vreugdevolle ontwikkelingen. Kaarten 3, 4 en 5 kan ik ook goed verklaren. Ik heb nu geen invloed op zaken, en moet dus het lot (van het rad) het laten bepalen. De Ster geeft hoop aan, veelbelovende vooruitzichten, ook op de langere termijn. de 6e kaart geeft naar mijn idee mijn gevoel weer bij het pijnlijke afscheid (de beslissing welke ik met mijn hoofd heb gemaakt in plaats van met mijn gevoel) en dan verwijsend dat dit (de situatie?) nu aan het afnemen is.
Zwaarden 10 is de kaart van slapeloze nachten, eigen schuld en zelf aandeel hebben in je verdrietige situatie. En kaart nummer 7 spreekt voor zich (hartezeer) De staven Koningin geeft vaak een krachtige voelbare opleving in een bestaande relatie, en wilskracht.
EN natuurlijk het grote geheim dat aan mij is prijsgegeven, Het Oordeel, de verlossing, en het vinden van mijn ware schat, in dit geval mijn grote liefde die weer terugkomt in mijn leven?

Als jullie dit lezen, wat is jullie gevoel bij deze legging en mijn interpretatie? Kan ik het zo lezen of zie ik nog wat over het hoofd? Houd ik mezelf voor de gek (dat is soms mijn nuchtere ik maar dat doen de tarotkaarten toch niet?) Als ik diep naar mijn gevoel luister, dan weet ik dat we weer bij elkaar komen, maar ik twijfel nog wel eens aan mezelf. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2012, 20:03:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2011, 15:17:29
Berichten: 149
Locatie: Emmen
Welkom op het forum :)

Nou naar je vraag: Ik denk dat je het Oordeel ook (dus jouw interpretatie en deze erbij) zou kunnen interpreteren als de verlossing uit een moeilijke situatie, dit geeft de kaart dus twee (mogelijke) betekenissen. Maar jij bent degene die het meest weet over de situatie, dus ik denk dat jij het best kan zeggen wat de kaart betekent.

Ik zal ook even zeggen wat mijn gevoel me vertelt over jouw situatie: Je geeft aan dat je het gevoel hebt dat het ware liefde was, en toch heb je besloten om bij hem weg te gaan, maar je geeft ook aan dat je weet dat jullie weer bij elkaar zullen komen. Soms is er een goede relatie op het verkeerde moment. In dat geval heb je "de ware" al gevonden, maar is het nog niet de tijd om bij die persoon te zijn. Misschien omdat je nog dingen moet leren (als in: levenslessen, als je in zoiets gelooft), of moet meemaken. Als dat inderdaad het geval is zou het best zo kunnen zijn dat nu wel het juiste moment is voor jullie relatie. Zoals ik al zei, dit is het gevoel wat ik hierbij heb, ik kan het natuurlijk mis hebben.

En als je het echt nog eens met je ex wil proberen zou ik het gewoon proberen, wat tarotkaarten of andere mensen ook zeggen. Als je het nog zou proberen weet je in elk geval waar je aan toe bent, ook als het toch niet zou werken. Als je het niet probeert zal je je alleen maar af blijven vragen of het misschien toch nog wat zou kunnen worden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

_________________
Is that what you really think, or is that what they want you to think?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl