Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:53:57

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: relatie vraag
BerichtGeplaatst: 21-03-2013, 18:29:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-03-2013, 18:22:39
Berichten: 1
hoi mensen,

ik had een vraag betreft een relatie. 4 jaar geleden is mijn relatie met mijn ex uit gegaan ook ben ik toen al mijn vrienden behalve mijn vriendin erna kwijt geraakt, en nu uiteindelijk ook bijna een jaar mijn vriendin. Nu was mijn vraag hoe kan het dat na langere tijd weer die gevoelens omhoog komen en dat ik haar als bijna enige van de oude vriendengroep tegen als ik goed in mijn vel zit en dan ook nog onverwachts. Ik vond het moeilijk altijd wat te zeggen maar wel lukte het me deze om goeie dag tegen haar te zeggen, allen wat wil dit betekenen kan iemand mij helpen dmv aan kaartset of advies geven of pendelen voor me of voelen wat voor boodschap erachter zit

groetjes,

wesley polak


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: relatie vraag
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 10:22:51 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik snap het niet helemaal - je zoekt een diepe spirituele betekenis achter het feit dat je je oude vriendengroep mist?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: relatie vraag
BerichtGeplaatst: 09-05-2014, 10:18:07 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi wessebesjes

Alles in het leven heeft betekenis, zo ook alle mensen waar je mee in aanraking komt of mee omgaat, soms ontstaat en een vriendschap of een relatie die na een poos weer stopt.
Wat betekent dat , je komt uit je vorige levens weer veel mensen tegen waar je nog wat mee moet doen, dat kan een relatie zijn of vriendschap, als nu zo,n verbinding eindigt betekent dat er een stukje carma is opgelost en zo ben je dan je hele leven bezig.
Komt er in een vriendin of wat dan ook weer terug in je leven kan het zijn dat de problemen niet helemaal zijn opgelost en je gevoelens weer boven komen, dat vraagt om een oplossing voor jullie twee, probeer een afspraak te maken met haar en vertel over je zelf wat er bij jou gebeurd en laat de rest aan haar over, misschien heeft zij het zelfde.

Ik heb het zelfde met mijn vriend gehad, vaak ruzie en bij elkaar vandaan lopen en elkaar ook weer opzoeken, ik zie dat als hindernissen die nodig zijn voor het oplossen van al die problemen die ooit eens zijn ontstaan.

Kijk maar.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl