Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:43:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wicca attributen kopen
BerichtGeplaatst: 03-05-2013, 14:34:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Hoi,

Ik voel me de laatste tijd weer heel erg aangetrokken tot wicca. Dat is voor mij al 6 jaar geleden dat ik daar iets mee gedaan heb. Maar ik heb er nooit de goeie voorwerpen voor gehad. Dus wil ik voordat ik er weer mee begin een soort starterspakket samenstellen. Ik wil vooral een athame kopen. Een kelk vind ik ook belangrijk en een pentakel.

Nu is mijn vraag waar kan ik alles het beste kopen? Mag ik al gebruikte voorwerpen kopen en kan zo'n voorwerp zich aan me binden? Misschien is het wel belangrijk dat ik in de winkel alles kan aanvoelen zodat ik zeker weet dat het bij me past. Kunnen alle edelstenen aangepast worden naar je eigen aura? Is het erg als je iets via internet koopt en dus niet van tevoren kan aanvoelen?

Dankjewel alvast


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wicca attributen kopen
BerichtGeplaatst: 06-05-2013, 21:13:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
hoi valkerie.
ik heb me jarenlang bezig gehouden met hekserij, en ook veel voorwerpen verzameld.
persoonlijk ging ik er eigenlijk nooit echt naar op zoek maar kwam het gewoon tegen.
ik maak ook veel zelf.
er zijn veel sites waar je dit soort atributen kan kopen, en alles kun je naar jou energie aanpassen.
als je je echt aangetrokken voelt door iets zal dat ook op internet zo zijn.
je kunt natuurlijk ook naar kringloopwinkels gaan, daar zijn vooral dingen als ketels en bezems nog wel te vinden.

ik denk zelf dat een athame niet het belangrijkste is, hiervoor kan je ook een staf gebruiken en deze is heel makkelijk te maken.
ook zou ik zeker een athame niet op internet kopen, simpelweg omdat deze als ze geleverd worden snel slecht of iig niet juist voor jou blijken te zijn.
ik weet ook niet of je een scherp athame wil, want deze krijg je vaak wel.
als je meer vragen heb PM maar.
mogen ook gewoon vragen of wicca/hekserij zijn hoor ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wicca attributen kopen
BerichtGeplaatst: 06-05-2013, 23:02:29 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Dankjewel voor je antwoord! Hier heb ik best veel aan. Ik heb nog ergens een boekje waar de spullen in staan beschreven die je zelf kan maken maar die kan ik niet meer vinden. In ieder geval bedankt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wicca attributen kopen
BerichtGeplaatst: 29-05-2013, 19:58:53 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Ik heb echt al mijn wiccaspul wat ik zelf niet kon maken via internetshoppen. Er zijn heel veel new age/wicca webshops te vinden idd :) Ook de 'maak zelf je athame' instructies allen wel te googlen denk ik. Als je wilt kan ik ook kijken of ik hier nog wat nuttigs in boeken heb staan, scannen en mailen is geen probleem mocht je interesse hebben.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl