Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:33:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 01-10-2014, 23:30:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Hallo allemaal,

Net trok ik een "blokkade legging" en dit kwam er uit voort:

Dit was de bedoeling: levenslust
De blokkade: ziekte
Wat ik voel: tastbaar geluk binnen handbereik.
Wat ik waarneem: er komt iets aan, er 'groeit' iets.
Hoe ik kan overwinnen: omgewild afscheid

Hierna trok ik nog een eigen kaart, hoe kan ik dit omzeilen? Kreeg ik 'de toren'. Deze symboliseerd voor mij als zelfmoord.

Zoals al duidelijk geef ik eigen betekenis aan de kaarten ivm de plaatjes, en mijn engelen snappen deze manier van werken van mij dus ook neem ik aan.

Maareuh... Ga ik nu dood, of kan ik misleid worden door een lagere entiteit?
Pfffff, hoe iets je dag kan verpesten, gelukkig het laatste momentje van de dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 02-10-2014, 10:00:10 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Als je aan de hand van die getrokken kaart van plan bent zelfmoord te plegen is de kans aanwezig dat je dood gaat ja.

Al lijkt het me logischer dat je de kaart verkeerd interpreteert. Waarschijnlijk moet je 'zelfmoord' niet letterlijk nemen, maar betekent het dat je iets moet afsluiten. Ofzo.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 02-10-2014, 10:21:40 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik snap ook niet helemaal wat toren met zelfmoord te maken heeft. Maar ik heb dan natuurlijk geen ervaring met kaarten lezen.

Waarom betekent het dat voor jou? Aan gezien je zei "voor mij".


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 02-10-2014, 11:40:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Tut schreef:
Als je aan de hand van die getrokken kaart van plan bent zelfmoord te plegen is de kans aanwezig dat je dood gaat ja.

Al lijkt het me logischer dat je de kaart verkeerd interpreteert. Waarschijnlijk moet je 'zelfmoord' niet letterlijk nemen, maar betekent het dat je iets moet afsluiten. Ofzo.


Hoi, nee ik ben juist een echte levensgebieter. Maar vind t een hele rare trekking.
Er was iets mis met mijn lichaam, was tot eergisteren opgenomen al weten ze niet wat. Had In in een trekking en dan krijg je van die rare kaarten, netalsof ik heel ziek ben en ongewild dood ga lijkt erop. Dus vroeg ik hoe ik al deze dingen kan omzeilen, kreeg ikde toren, wat normaal catastrofe bekend. Al kijk ik naar plaatjes omdat ik niet van theorien hou. En hier weten mijn engelen vanaf neem ik aan. En het plaatje zegt voor mij 'zelfmoord'. Dus in andere woorden: 'je ben ziek en gaat dood? Verder niets aan te doen.' Ik weet dat ik niet mijn weg moet laten bepalen door tarot maar dit vind ik echt een hele negatieve trekking ...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 02-10-2014, 13:38:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Wat moet ik hier nu van aannemen? Ik weet dat Tarot nooit vertelt wanneer en hoe je dood gaat omdat dat antwoorden zijn (als je op aarde bent om te leren), weet ook dat tarot niet altijd voorspellingn geeft maar advies. Maar als ik een random kaartlegging doe waarvan ik het onderwerp niet eens weet zulke kaarten krijg, terwijl ik pas uit het ziekenhuis kom, maakt me dat toch angstig. Heeft iemand hier een betere kijk ofzo op? Wil ht echt weten...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 02-10-2014, 15:52:40 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Tom schreef:
Waarom betekent het dat voor jou? Aan gezien je zei "voor mij".


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 04-10-2014, 00:16:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2014, 14:33:42
Berichten: 15
Tom schreef:
Tom schreef:
Waarom betekent het dat voor jou? Aan gezien je zei "voor mij".


Aangezien IK naar plaatjes kijk en die mensen van een gebouw afspringen.
Kan er geen andere betekenis aan deze legging vastzitten, iemand?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 04-10-2014, 00:35:43 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Een toren kan toch heel veel betekenen? :D
Misschien bouw je wel een eigen toren :o Of word je schaakkampioen. Of ehh....
Misschien word je stuntman en spring je vanaf een toren in een gracht :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 04-10-2014, 08:45:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Reverence schreef:
Wat moet ik hier nu van aannemen?

Persoonlijk zou ik zeggen, niks... Hou het gewoon in je achterhoofd en leg het naast je neer. Ik heb al vaak kaarten getrokken waar niks van uit kwam. Als het dan wel uit kwam loopt het toch nog anders dan je dacht of gaan er jaren over. Het is niet omdat je dit nu trekt dat je volgende week in je graf ligt om het botweg te zeggen. Verder zijn kaarten en voorspellingen altijd gebaseerd op een moment opname. Op DIT moment heb je die kaarten getrokken. Je leven gaat verder op elke andere keuze die je maakt vanaf dit moment. Hierdoor kan je volgende week over die zelfde kwestie misschien compleet andere kaarten krijgen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Niet wat ik wilde horen...
BerichtGeplaatst: 05-10-2014, 17:45:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Reverence schreef:
Tom schreef:
Tom schreef:
Waarom betekent het dat voor jou? Aan gezien je zei "voor mij".


Aangezien IK naar plaatjes kijk en die mensen van een gebouw afspringen.
Kan er geen andere betekenis aan deze legging vastzitten, iemand?


De Toren staat voor heftige onverwachte gebeurtenissen, verwoesting en bevrijding. De kaart staat voor de zekerheid die je denkt te hebben. Plotseling, uit het niets, worden deze zekerheden onder je voeten uit geslagen en komt alles op los zand te staan. Het kan gaan om gedachteflitsen, overtuigingen, inzichten, zekerheden op het werk of in relaties en vriendschappen. De kaart geeft aan dat situaties “te klein” zijn geworden voor je. Het is moeilijk om zekerheden op te geven en te kiezen voor verandering, ook als dit dringend nodig is. De Toren zorgt met een heftige schok dat alles open wordt gebroken. De doorbraak wordt in eerste instantie gezien als bedreigend omdat je zekerheden oplossen. Als je eenmaal gewend bent aan de nieuwe situatie komt er opluchting. Je ziet dan in dat deze schok nodig was en je van oude ballast heeft bevrijd.
http://www.kaartensterren.nl/pagina's%20tarotkaarten/arcana/pagina%2016%20toren.html

Reverence schreef:
Net trok ik een "blokkade legging" en dit kwam er uit voort:

Dit was de bedoeling: levenslust
De blokkade: ziekte
Wat ik voel: tastbaar geluk binnen handbereik.
Wat ik waarneem: er komt iets aan, er 'groeit' iets.
Hoe ik kan overwinnen: omgewild afscheid


Hierna trok ik nog een eigen kaart, hoe kan ik dit omzeilen? Kreeg ik 'de toren'.


Je hebt zelf het idee dat er iets aan komt, dat er iets groeit, en dat je daarbij ongewild afscheid moet nemen, na? Met de betekenis van de Toren zoals hierboven beschreven kun je dat niet omzeilen, maar gebeurt het hoe dan ook en gaat dat op een heftige manier.

Zo lees ik het in ieder geval.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl