Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:00:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 30-03-2005, 19:01:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 18:41:59
Berichten: 40
hoi,
K heb vaak gezien dat er foto's gemaakt waren van geesten.. K wil eigenlijk dit zelf ook proberen... als het goed is is het niet gevaarlijk toch?? Hoe kun je het beste deze foto's dan maken??

:kiss:

kleurtje

_________________
Alle kleuren van aarde nemen wij op


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 31-03-2005, 15:15:56 
Waarom is mijn vraag....wat heb je eraan?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 31-03-2005, 16:22:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Volgens mij is het niet helemaal zonder gevaren als je het gaat "afdwingen." De meeste geestenfotografie zijn per toeval gemaakt, mensen hebben per ongeluk iets op de foto zonder dat ze er van tevoren om vroegen.

Misschien een idee om gewoon veel foto's te maken, zonder ergens naar op zoek te gaan en dan maar afwachten. Als je iets op een foto ziet is het leuk om hem te analyseren, zoeken naar een andere verklaring dan de conclusie "er zit een spook op mijn foto."

Mogelijke dingen die voor vreemde verschijnselen kunnen zorgen zijn:

-een beschadiging op het negatief
-een dwarrelend stofje of een stofje op de lens
-een regendruppel
-een weerkaatsing van de flits


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 16:11:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-07-2005, 08:41:27
Berichten: 52
Locatie: Utrecht
..


Laatst gewijzigd door Ceres op 13-12-2014, 17:55:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 28-12-2005, 17:08:38 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
wennys zie jij ook zonder camera de entiteiten die je vastlegd??

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 28-12-2005, 21:01:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
ik ben eigenlijk vanuit een zekere scepsis van die foto's gaan maken.
Ik geloofde er niet veel van,en ik weet dat de meesten er ook niks van geloven.

opvallend genoeg kreeg ik (zeker bij een wat donkere achtergrond) bijna gelijk allemaal lichtbollen op de foto, die ik er normaal gesproken nooit op heb staan. Ik was enigsinds gechockeert, maar kan het niet meer af doen als 'een grote onzin' . Telkens als ik de intentie heb 'iets geestelijks' te concentreren, vooral na meditatie/ of bij concentratie, krijg ik allerlei voor mij onverklaarbare bollen op de foto. Opvallend is, dat als ik deze intenties niet heb, ik steevast ook die bollen NOOIT zie op foto's.

Ik zorg daarbij overigens zo veel mogelijk dat ik niet tegen lichten in fotograveer, of op reflecterende voorwerpen (zoals ruiten spiegels en tv's).

Men vertelde mij dat stofdeeltjes invloed konden hebben op de foto's die je maakt, dat dat reflecteerd ed. Dus ik maakte wat foto's waarbij ik me op mn (geestelijke) omgeving richtte, wederom op 9 van de 10 foto's lichtbolachtige dingen. Vervolgens heb ik in mn kamer al mn kussens uitgeschud, de bank afgeklopt en mn deken uitgeschud. Heb toen weer (zonder intentie) foto's gemaakt. 10 van de 10 foto's zonder bollen oid.

Ik ben me al te goed bewust van de scepsis rond dit onderwerp. Ikzelf was (en blijf) ook bijzonder sceptisch over dit soort dingen. Maargoed, dit is een spiritueel forum, waar nog wel gekkere verhalen staan. Dus dit moet daar toch wel tussen kunnen vind ik.

Maargoed kleurtje om je vraag deels te beantwoorden. Ik weet niet of het gevaarlijk is, ik heb er vaak geen negatief gevoel bij, en als ik dat wel heb maak ik geen foto's.
hoe je die foto's het beste kan maken is (bij mij iig) met een wat donkerdere achtergrond, tijdens/ na meditatie, en dus voorkomen dat je reflecterende of lichtgevende voorwerpen op de foto zet, dat ondermijnt enigsinds de betrouwbaarheid vind ik.

en verder denk ik niet dat het erg zinvol is eigenlijk. Je kan er verder niks mee, behalve het aan mensen laten zien. Maar de meeste mensen geloven uiteindelijk toch wat ze zelf willen geloven (dat mag ook gelukkig), dus het telt ook niet echt als bewijs vaak. tja.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 28-12-2005, 21:23:36 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Ik vraag me wat af.....
Waarom wil je hiervan foto's maken? Wil je tastbaar bewijs (voor jezelf of voor anderen)?

Ik zie er zelf niet echt het nu er van in.......Misschien zit er iets achter, zo ja, leg het me dan eens uit......

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 28-12-2005, 22:51:18 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Mss als je zelf normaal niks ziet. En als je nieuwschierig bent naar aanwezigheid in je huis en je wilt het eens proberen uit nieuwschierigheid, kan ik het me heel goed voorstellen dat je foto's gaat maken.

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 10:04:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 18:41:59
Berichten: 40
Ik heb verschijnende keren wat gezien in mijn huis. (entiteiten) Ik ben er best wel gevoelig voor. Ze kunnen zo in 1 keer te voorschijn komen. Omdat er gezegt wordt dat mijn moeder ook een paranormale gave heeft maar nog niet heeft gevonden. Me moeder is wel nieuwschierig hoe ik ze zie. Daarom wil k het eigenlijk wel proberen. zodat mijn moeder weet hoe ik het zie.

-x-
kleurtje

_________________
Alle kleuren van aarde nemen wij op


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 13:15:12 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Maar meestal als je een entiteit ziet zie je toch een gedaante (persoon) en geen lichtbol...

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: foto's maken van geesten?
BerichtGeplaatst: 02-01-2006, 20:32:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-09-2005, 20:20:20
Berichten: 67
Locatie: maastricht
Maar als je gewoon vraagt of geesten op de foto willen, dan lijkt het mij niet gevaarlijk. Ik ben benieuwd of het me lukt om foto's te maken van gedaantes.
Er zijn op mijn foto's (onbewust) wel vaker lichtbollen verschenen, maar ik zou mensen graag willen laten zien wat ik zie omdat ze vaak vragen: "maar wat zie je nou precies?" (misschien een antwoord op de vraag van SupernovA).
Ik wil wel eerst zeker weten of het niet gevaarlijk is als ik het ga proberen. Het zou wel echt een bewijs zijn als het lukt want ik weet niet of ik het moet geloven als ik foto's van andere mensen zie.

-xxx- Just me


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl