Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:15:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 11:55:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-08-2009, 23:57:32
Berichten: 4
Locatie: katwijk
waarom er advies gevraagt voort nou dat komt mis omdat ieder1 er slegt over praat en ik vint dat je er niet on opvoorbereid moet zijn het lijkt mij dat het meestal verkeerd gaat omdat mense niet wete wat ze moeten doen en in paniek rake terwijl als je het spel goed speelt en goed afsluit je het spel wel veilig ken spelen het ken zijn dat ik er naast zit groetjes

_________________
het leven is kort het leven duurt maar even daarom geniet ik maar me hele leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 12:26:04 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Beste boema;

Misschien dat je je zinnen een beetje korter kunt maken en hier en daar hoofdletters, punten komma's gebruiken? Hier en daar een lege tussenregel is ook niet onverstandig.
Dat maakt je berichtjes een stuk leesbaarder.


Of je gelijk hebt weet ik niet. Ik weet alleen dat veel "spelers" TIJDENS het spelen te diep betrokken raken in het spel en dan problemen krijgen. Lijkt me weinig te maken hebben met goed starten en afsluiten.

Of mensen niet weten waaraan ze beginnen ... tja ... dat zal zo zijn maar mij vraag blijft dan of JIJ dat wel weet.

Paniek? Natuurlijk! Als er iets fout gaat, raken mensen altijd in paniek. Dat zullen weinigen kunnen voorkomen.

Enne ... als IEDEREEN er slecht over spreekt ... zou er dan misschien een bron vaan WAARHEID in kunnen zitten?


Verder reageer ik niet meer in dit topic. Volgens mij ben je namelijk tegen alle informatie en advies in van plan het toch te gaan spelen en ik heb weinig zin energie te verspillen aan iemand die naar geen enkel advies wil luisteren.

groet en veel sterkte bij het spel, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 12:36:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-08-2009, 23:57:32
Berichten: 4
Locatie: katwijk
waarheid ik weet het niet , de mense die er meestal slegt over prate heben dat niet uit eigen ervarin .
meer van verhalen van andere , maar ben nu al un tijd opzoek naar ervaringen van mense .
en ik sta wel open voor advies maar dan wel voor advies dat helpt met het spel .
tog wil ik je wel bedankt voor dat eene advies van dat er iemand bij moet zijn die ons goed kent .

groetjes

_________________
het leven is kort het leven duurt maar even daarom geniet ik maar me hele leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 16:06:57 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
Ik weet dat je het toch wel zal doen, maar ik vind, aan iets deelnemen omdat je het geiling vindt om te doen vind ik gewoonweg dom.
Maar jah, als je nog geen struktuur kan brengen en vol schrijffouten een tekst op een forum plaatst ....

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 16:33:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Citeer:
Maar jah, als je nog geen struktuur kan brengen en vol schrijffouten een tekst op een forum plaatst ....


Mijn idee, ja!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 17:30:09 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Even tegen mijn eerdere opmerking in om hier niet meer te reageren:

Niet iedereen is even goed in de Letteren der Nederlandse taal! Ongetwijfeld zal er een reden zijn (althans: daar ga ik altijd van uit) waarom iemand minder goed met het Nederlands overweg kan.
Wie zal ik zijn om iemand daarop te oordelen aangezien ik zelf dyslectisch ben (ik heb gelukkig in Firefox de taalhulp geinstalleerd waardoor ik zelfs bij het typen op dit forum aanwijzingen krijg over fouten en verbeteringen).

Daarbij: Boema neemt in ieder geval wat DAT betreft advies aan en probeert haar schrijfsels iets helderder te maken, op zich vind ik dat al loffelijk.

Dat ze verder eigenwijs volhard in haar voornemen om met het ouijaspel te gaan rommelen staat daar geheel los van.

Laat een ieder eerst even naar de eigen schrijfsels kijken en niet meteen oordelen over anderen. Wie zonder taalfouten schrijft (@ Babe: is "geiling" een Belgs woord?) mag de eerst klinker werpen.

Sorry, maar dat moest me even van het hart voordat we nu nieuwe leden die een probleempje meebrengen meteen koudweg afwijzen ... Daarvoor is dit forum niet.

Groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 20-08-2009, 13:28:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
@ dt Moest geinig zijn :-).. Ik weet dat ik niet compleet foutloos schrijf, en ik val ook nie over een foutje hier of daar...
Het lijkt me echter dat dit nieuwe lid zich enkel heeft aangemeld om het over dat bord te hebben.... Is mijn idee maar , maar ik ben ervan overtuids dat ik er daarmee niet ver naast zit.
Het lijkt me iemand die spiritualiteit als iets ziet om mee te dollen, en van dat soort mensen krijg ik het nou eenmaal op mijn heupen. Sorry, ik heb nou eenmaal een negatief kantje ....

Babe

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 00:18:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
we kunnen natuurlijk ook iedereen in zijn of haar waarde laten en in plaats van off-topic veroordelingen te spuien het gewoon lekker on-topic, interessant en gezellig houden.

groeten

Teun

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 09:53:46 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Ik wilde niet perse geinig zijn :mrgreen: , het was een bewuste vraag.
Het gaat hierbij ook niet om schrijffoutjes, die maakt iedereen wel eens, ook dat ben ik me bewust.
Sterker nog, ik ben het wel een beetje met je eens Babe: het lijkt er inderdaad sterk op dat boema zich uitsluitend heeft aangemeld vanwege haar informatie behoefte over het ouijabord en de gedachte te gaan zitten dollen met iets dat ze niet kent noch begrijpt.

Dat laat echter onverlet, dat ik het helemaal met Teun eens ben: ondanks het taalgebruik kun je toch proberen enig respect op te brengen voor andere leden, wat hun motivatie ook is.
De teneur van het topic ging wel erg ver richting veroordelen en aangezien ik me als iemand met zelf een taalprobleem heel goed realiseer dat er veel redenen kunnen zijn waarom iemand zo slecht Nederlands schrijft voelde ik me geroepen toch een opmerking te maken.

Maar goed ... laten we on-topic verder gaan ...
(zonder mij in dit topic want ik heb hier al genoeg gezegd.)

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 09:58:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Nonsense, DT. Jij hebt misschien een taalprobleem maar je schrijft beter Nederlands dan gemiddeld persoon zonder taalprobleem omdat je er moeite voor doet. Het is een vorm van respect tegenover diegene die het moet lezen. En als je zelf zoveel moeite doet, krijg je diezelfde moeite terug.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 17:32:07 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
Nog een laatste of topic reactie

@ DT, het was van mij een schrijffout, het moest geinig zijn ipv geiling;-) dat wilde ik even duidelijk maken.
Verder wil ik nog zeggen dat ik alle respect heb voor mensen met een taalprobleem. Een van mijn goede vrienden heeft ook zware dyslexie , en ik doe alle moeite van de wereld om hem te verstaan als hij wat schrijft. Ik vind het getuigen van klasse en lef om met dyslexie te gaan chatten (of iets dergelijks) . Als iemand hem in een chatroom durft aanvallen krijgen ze net oorlog met mij.Echter, mensen met dyslexie schijven op een heel andere manier dan Boema . Verder ga ik er niet op in, want dan zou ik vermoedelijk tamelijk harde woorden neerschrijven.

@ Teun, ik heb respect voor chatters die zich hier aanmelden omwille van oprechte interesse in het forum, niet omwille van de lol. Tegenover de anderen ben ik wellicht vijandig, gewoon omdat die mijn gevoel van veiligheid bedreigen op dit forum.

@ Sado, ik vind dat je gelijk hebt. Geloof dat ik dringend mijn teksten vaker moet nalezen;-)

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 18:13:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Potverdorie ... moet ik weer reageren:

@ Sado:

Citeer:
Nonsense, DT. Jij hebt misschien een taalprobleem maar je schrijft beter Nederlands dan gemiddeld persoon zonder taalprobleem omdat je er moeite voor doet. Het is een vorm van respect tegenover diegene die het moet lezen. En als je zelf zoveel moeite doet, krijg je diezelfde moeite terug.

Tja, DAAR heb je een punt en daarin moet ik je inderdaad gelijk geven. Althans voor zover het het deel: 'er moeite voor doen en die moeite terug krijgen' betreft. Daar had ik even niet over nagedacht.
Overigens nam Boema wel de moeite wat hoofdletters en leestekens te gebruiken en nieuwe zinnen te starten.

@ Babe:

Citeer:
@ DT, het was van mij een schrijffout, het moest geinig zijn ipv geiling;-) dat wilde ik even duidelijk maken.

:mrgreen: Eigenlijk vond ik het wel een grappig woord ...
Ik wil ook niet stellen dat je geen respect zou hebben voor anderen, welk probleem ze ook hebben (of zelfs als ze GEEN probleem hebben) en ik wilde ook niet stellen dan Boema last heeft van dyslexie omdat ik dat wel herken.

Groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 20:31:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
lol zo blijven we off topic he;-) Misschien kan het het nieuwe woord voor van Dale worden voor komend jaar. Moeten we alleen nog een betekenis verzinnen. lols

Babe

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 02-11-2009, 11:40:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die Boema het nou uiteindelijk nog gedaan heeft of niet...

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ouija bord
BerichtGeplaatst: 04-01-2010, 00:13:53 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
ja ik eigenlijk ook wel.
ik had op zijn minst verwacht dat ze haar ervaring zou melden.
of ze is er achter gekomen dat ze bovenstaande waarschuwingen beter niet in de wind had kunnen slaan.

ook ik vind dat je beter met je vingers van het ouija-bord af kunt blijven.
heb genoeg verhalen gehoord, waar bij mij de nekharen overeind gingen staan

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl