Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:01:29

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Pendelen
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 16:29:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Pendelen, wat is dat?

Pendelen is, net als tarot, een manier om antwoorden te krijgen op vragen en om je onderbewuste gevoelens te uiten.
Een pendel is een puntig gewichtje/edelsteen aan een kettinkje.

Als je gaat pendelen houdt je de pendel bij het uiteinde van het kettinkje vast in je schrijf arm en zet je je elleboog op tafel, houdt je je hand slapjes en het kettinkje tussen duim en wijsvinger.
Door spiertjes in je arm en vingers gaat de pendel bewegen.
Vervolgens vraag je de pendel om je de beweging van ja te geven en daarna de beweging van nee; dit kun je ook doen door te vragen of je naam je naam is en bij een verkeerde naam zal de pendel een ander antwoord geven.

LET OP: GA NOOIT EEN DENKBEELDIGE LIJN TREKKEN MET JE OGEN, EEN PENDEL IS NAMELIJK TE BEÏNVLOEDEN

Als je dan een vraag hebt kun je de stellen, het moet wel een vraag zijn die met ja of nee te beantwoorden is. Vervolgens kun je aan de beweging van de pendel zien wat het antwoord is.

Met een pendel is het mogelijk geesten op te roepen, maar DOE DIT NOOIT!
Geesten aanroepen is zeer gevaarlijk en mag nooit of te nimmer gedaan worden zonder dat je jezelf kan beschermen. Van geesten kom je heel moeilijk af. Dus doe dit nooit!

Zelf ben ik meer een voorstander van tarot, want de kaarten trek je zelf en kun je niet meer wijzigen als je die getrokken hebt. :)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 19:18:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
bedoel je dat je met pendelen geesten kan oproepen of kan je dat met het kettingje

gr sharona

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 20:31:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Met pendelen kan dat, maar meisje, je moet daar niet aan beginnen, dat is niet goed, als je een geest oproept krijg je deze niet zomaar weg en vaak zijn het slechte geesten die zich voordoen als een goed.

Wie zou je dan willen oproepen?

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 20:36:40 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
mijn moeder zou ik graag wille oproepe want ik mis haar zo en ik zou haar graag weer een zie of spreke of met automaties schrijve of zo of een ander manier om contact met me moeder te make

bye bye rona :wink:

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 20:51:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Dat dacht ik ook al, maar je moeder is altijd bij je, probeer eerst gewoon haar te spreken door tot je moeder te bidden, ipv. naar god een gesprek met je moeder. En vraag haar om wat duidelijker contact.

Misschien hebben andere leden nog een veilige oplossing voor Rona?
Laat je horen, het is wel belangrijk voor haar!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 21:46:46 
Beautiful Disaster schreef:
Met pendelen kan dat, maar meisje, je moet daar niet aan beginnen, dat is niet goed, als je een geest oproept krijg je deze niet zomaar weg en vaak zijn het slechte geesten die zich voordoen als een goed.


Kan mij wel voorstellen dat je dit zegt Paul, maar echt niet alle geesten zijn slecht. Begrijp heel goed dat je haar wilt beschermen en ze moet het ook niet doen hoor. Begrijp me goed maar ik heb het gevoel dat je nogal een antipatie tegen geesten hebt. Ik heb dagelijks contact met geesten en ze zijn echt niet zo slecht als je denkt. Ik help ze ook veel want ook sommige van hun hebben hulp nodig en kunnen nergens heen (net zoiets als wij, maar wij hebben internet en spirituele jongeren,nl!) Ik wil eigenlijk niet dat iedereen zo'n slecht idee bij geesten krijgt. Natuurlijk heb je helemaal gelijk als je zegt dat je er voorzichtig mee moet zijn maar wil niet dat iedereen er bang van wordt. Als je bang bent voed dat juist de slechte geesten. Het is niet de bedoeling om jou tegen te spreken hoor maar dit wilde ik gewoon even kwijt.

Liefs Luna :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 21:54:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Ja oké, angst voedt idd.
Maar nee, ik heb niks tegen geesten, absoluut niet, van de meesten kunnen we juist iets leren, maar ik wil rona wel graag behoeden voor negatieve geesten, helemaal omdat ze zo open staat voor negatieve energie. Ze zal dan ook gevoeliger zijn voor slechte geesten en daar wil ik haar voor behoeden, ze heeft het al niet altijd even makkelijk doordat ze zo open staat.
Het is meer een bescherming voor haarzelf tegen haarzelf dan dat het is dat ik antipatie heb tegen geesten. Ze kunnen ons juist belangrijke dingen leren.
Vandaar :)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 22:04:57 
Nee oke, dan zijn we het wel eens! :D Gelukkig maar. Voelde me namelijk een beetje ongemakkelijk omdat ik zoveel contact heb met geesten vandaar... Ben helemaal opgelucht!

Ben ook absoluut van mening dat Rona er niet aan moet beginnen hoor, :) voor haar is het inderdaad te gevaarlijk!

Kiss Luna


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 22:07:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Precies, blij met overeenstemming ;)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 05:15:13 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
oki thnx allemaal

bye bye mitsuki

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 13:50:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
hallo, ik pebdel ook wel eens, de ene keer krijg ik wel een goed antwoord, de andere keer niet, ligt ook denk ik aan de vraag die je stelt. Maar kan je dan ook per ongelijk geesten oproepen? en hoe kun je je daarvoor afsluiten? cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 16:43:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Geesten zijn ook zieltjes, net als wij allemaal, wij zijn alleen geïncarneerd en hun niet. That's the only difference.
Als je ze niet wil spreken kun je ze weg sturen, je kunt ze ook gewoon gegeren, maar als je er last van hebt vraag het hem/haar dan gewoon of ie weg wil gaan, vaak doen ze dat. Net als wij mensen.
En per ongeluk oproepen zal niet zomaar gebeuren, als je er niet aan denkt, komt het bijna niet voor dat het per ongeluk gebeurd.
En als je soms wazige antwoorden krijgt kan dit komen doordat je teveel na denkt, dan beïnvloed je te pendel. Probeer het dan later nog eens, anders blijf je denken :)

Succes!


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 13:54:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
ik heb een boekje over pendelen waar een goede manier in staat om je pendel op te laden en voor bescherming tegen negative dingen, ik zal t eens opzoeken en opschrijven...Cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 14:48:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Dat zou heel handig zijn, we wachten af!

Alvast bedankt!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pendelen
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 11:18:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Pendelen.. ga ik binnen kort eens proberen na alles 10 goed door te lezen ... ik denk dat het me best eens zou lukken


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl