Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:17:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wheel of ascension
BerichtGeplaatst: 19-09-2006, 15:26:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-02-2005, 11:28:18
Berichten: 98
Locatie: Spijkenisse
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag.
Ik ben, zoals ik eerder op dit forum heb geschreven, 2 wkn geleden naar een parabeurs geweest in Rotterdam. daar was een vrouw bij een standje en die had allemaal gekleurde glazen rondjes liggen (soort donut-vorm). deze glazen rondjes heten Wheels of Ascension en het heeft met Atlantis (???) te maken.
De vrouw vroeg me zo'n rondje te pakken welke me het meest aantrok. Ik pakte er meteen één. D.m.v. pendelen vertelde de vrouw dat dit precies het goede rondje was.
Verder vertelde deze vrouw mij een heel verhaal over een vorig leven en dat herkende ik (ze zag me als non en hier heb ik in het verleden vaak van gedroomd). Toen zei ze me dat ik door dit rondje bij me te dragen de les die ik dit leven moest leren kon volbrengen. Ik had namelijk als non meegemaakt wat ik nu in mijn huidige leven opnieuw moest meemaken (dit klopte echt precies).

Anyway, ik heb dat rondje dus gekocht en dat was echt een rib uit mijn lijf. Dat ding was 45 euro.
Mijn vriendinnen gingen ook naar die vrouw, maar het vreemde was dat die vrouw alleen maar info gaf uit vorige levens en dat bij ieder van ons (plus bij nog wat mensen bij wie we het verhaal hoorden) het vorige leven was beeindigd door een zwaar trauma zoals moord, mishandeling, vergiftiging enz.....Dat vond ik dus erg vreemd.

Mijn vraag aan jullie is: weet iemand iets van die Wheels of Ascension en weet iemand of deze glazen rondjes werkelijk iets bijdragen aan je ontwikkeling?
Ik heb zelf een therapeut en die zei dat ze er niet in geloofde. haar argumentatie was dat glas niks 'doet'. Kristallen en edelstenen bevatten mineralen die heilzaam werken, maar glas opzich doet niks. Het vreemde ook was dat die mensen van die Wheels of Ascension geen idee hadden hoe die glazen rondjes gemaakt werden.

Ik twijfel heel erg. Heb echt geen idee...Aan de ene kant zat die vrouw er niet ver naast, maar aan de andere kant vind ik het heel onlogisch dat glas werkelijk iets met je doet.

hebben jullie enig idee of hebben jullie er zelf ervaringen mee? Er werden op die beurs ook hele healingen met die wheels gegeven....

Veel liefs,

Meilani :hart:

_________________
Yigaquu o saniyu adanvto adadoligi nigo hilvi nasquv utloyasdi nihi.
(May The Great Spirit's Blessings Always Be With You)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wheel of ascension
BerichtGeplaatst: 19-09-2006, 15:31:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-09-2006, 12:32:42
Berichten: 1639
Locatie: dorpje in de noord oost polder
hoi

ik zelf heb geen idee wat nou voor dingen het zijn.
ik heb even gegoogeld en kwam daar mee op een site.
hier de link, mischien vind je het intresant om even te lezen.

http://www.ascensioneurope.net/

_________________
Vergeet wie je dacht te zijn, en accepteer wie je bent. (Dalai Lama)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wheel of ascension
BerichtGeplaatst: 20-09-2006, 10:15:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-02-2005, 11:28:18
Berichten: 98
Locatie: Spijkenisse
Ja, dank je...ik ken die site en die mensen die daar waren, waren ook van die site. maar voor de rest is er weinig tot niets over te vinden.

Maar goed, toch bedankt! :)

Love,

Meilani :hart:

_________________
Yigaquu o saniyu adanvto adadoligi nigo hilvi nasquv utloyasdi nihi.

(May The Great Spirit's Blessings Always Be With You)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wheel of ascension
BerichtGeplaatst: 20-09-2006, 17:08:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
Ik heb even wat rondgekeken op die site en ik geloof er niet zo erg in :P
Ik zie idd ook alleen maar erg dure stukken glas..Zou ook niet weten wat dat voor je zou moeten doen ofzo..

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl